Dostawa mebli biurowych oraz sprzętu AGD dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych.

Data publikacji 2018-04-25
Data zakończenia 2018-05-09 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549500-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391410002, 397131004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych, mebli gabinetowych oraz mebli recepcyjnych i kuchennych na wymiar i sprzętu AGD dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 53000dc9-4ae8-4afa-8483-33edb833281f
Biuletyn 549500-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Regon 1775600388
Zamawiajacy adres ulica Jachowicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48242625271,
Zamawiajacy fax +48242625660
Zamawiajacy email ZAP_Plock@zus.pl,
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, I piętro, pok. 211 - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych oraz sprzętu AGD dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych.
Numer referencyjny 280000/271/8/2018-ZAP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych, mebli gabinetowych oraz mebli recepcyjnych i kuchennych na wymiar i sprzętu AGD dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie: Dla części nr 1 i 2: od 45 do 52 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy. Dla części nr 3: od 5 do 10 dni roboczych (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od dnia 03.09.2018 r. Dla części nr 4: od dnia 03.09.2018 r. do dnia 14.09.2018 r. - po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu z Zamawiającym. Dotyczy części nr 3 i 4: Zamawiający przewiduje zmianę terminu rozpoczęcia i zakończenia dostawy i montażu mebli oraz podłączenia urządzeń AGD w przypadku opóźnienia terminu zakończenia prac remontowo – budowlanych w lokalu. Liczba dni na realizację zamówienia nie ulegnie zmianie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju); 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy: 1) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp oraz 2) (Dotyczy części nr 3 i 4*) w zakresie terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia opóźnienia terminu zakończenia prac remontowo – budowlanych w lokalu – o liczbę dni trwania tego opóźnienia.
IV 4 4 data 2018-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.05.2018 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, sala konferencyjna. II. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00: 1) w zakresie proceduralnym - Marta Pomierna Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku al. Jachowicza 1, 09-402 Płock Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych e-mail: ZAP_Plock@zus.pl tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 264 03 41. 2) w zakresie opisu przedmiotu zamówienia – Radosław Ławicki Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku al. Jachowicza 1, 09-402 Płock Wydział Administracyjno-Gospodarczy tel. (24) 262-52-71 wew. 20-27

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od 45 do 52 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli gabinetowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od 45 do 52 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli gabinetowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli recepcyjnych i do zabudowy na wymiar.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe I. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od 5 do 10 dni roboczych (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od dnia 03.09.2018 r. II. Zamawiający przewiduje zmianę terminu rozpoczęcia i zakończenia dostawy i montażu mebli oraz podłączenia urządzeń AGD w przypadku opóźnienia terminu zakończenia prac remontowo – budowlanych w lokalu. Liczba dni na realizację zamówienia nie ulegnie zmianie.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli recepcyjnych i do zabudowy na wymiar.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa i podłączenie urządzeń AGD do zabudowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe I. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od dnia 03.09.2018 r. do dnia 14.09.2018 r. - po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu z Zamawiającym. II. Zamawiający przewiduje zmianę terminu rozpoczęcia i zakończenia dostawy i montażu mebli oraz podłączenia urządzeń AGD w przypadku opóźnienia terminu zakończenia prac remontowo – budowlanych w lokalu. Liczba dni na realizację zamówienia nie ulegnie zmianie.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i podłączenie fabrycznie nowych urządzeń AGD: 1) lodówki do zabudowy 2) zmywarki do zabudowy
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)