Dostawa materiałów do sterylizacji

Publication date 2018-04-26
End date 2018-05-07 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551436-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów do sterylizacji o wartości powyżej 30.000 euro

Dodatkowe informacje

GuidZP400 149bfc80-fa09-49c3-80b7-153c114e0f46
Biuletyn 551436-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Regon 112964100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 271 942
Zamawiajacy fax 438 275 452
Zamawiajacy email spzozsieradz@lodzkie.pl
Adres strony url www.spzozsieradz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki 98-200 Sieradz ul. Armii Krajowej 7.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów do sterylizacji
Numer referencyjny SZP.215-16/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów do sterylizacji o wartości powyżej 30.000 euro
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 9.2.1. Oświadczenia Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 9.3.1. Oświadczenia, że oferowane wyroby posiadają deklaracje zgodności i oznakowania CE. 9.3.2. Oświadczenia że oferowane wyroby medyczne posiadają potwierdzenia dokonania powiadomienia lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych. 9.3.3. Oświadczenia, charakterystyki wytrzymałościowej wydanej przez producenta, a nie przez dystrybutora potwierdzającej wymagane parametry i zgodność z normami PN -EN ISO 11607- 2011 i PN – EN 868:2009 (dot. Pakietu I,II). 9.3.4. Oświadczenia niezależnej jednostki notyfikowanej potwierdzające zgodność z normą PN - EN ISO 11140-4 (dot. Pakietu III poz. 1.), zgodność z normą PN – EN ISO 11140 - 1 (dot. Pakietu III poz. 5), oraz z normą ISO 11138 (pakiet IV poz. 2). 9.3.5. Oświadczenia charakterystyki wytrzymałościowej producenta (dot. Pakietu III poz.3) 9.3.6. Oświadczenie producenta o braku zawartości soli metali ciężkich w substancji wskaźnikowej (dot. Pakietu III poz. 1, 2, 5, 6, 9) dokument nie starszy niż 2010r.. 9.3.7. Oświadczenie producenta o parametrach punktu końcowego, (dot. Pakietu III poz. 1, 2, 4, 5, 6, 9) 9.3.8. Oświadczenie producenta autoczynnika Attest Reader 3M o zgodności testu biologicznego z autoczynnikiem (dot. Pakietu IV poz. 2), 9.3.9. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej (dot. Pakietu VIII i Pakietu IX). 9.3.10. Oświadczenia, że zaoferowane wyroby są wyrobami medycznymi (dot. Pakietu VIII poz. 3 i 4). 9.3.11. Oświadczenia producenta o możliwości stosowania w myjce ultradźwiękowej(Pakiet III poz. 8). 9.3.12. Oświadczenia producenta metkownicy o kompatybilności z etykietami (pakiet V. poz.1) 9.3.13. Wymagane przedstawienie przykładowego atestu serii oferowanego wskaźnika pakiet III poz. 4.)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: - wydłużenie okresu realizacji umowy w przypadku niewykorzystanych ilości asortymentowych, - zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiany wymagają potwierdzenia pisemnego w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)