| GuidZP400 |
4664d2dd-caa6-43f1-a043-2c189ea9d9a6
|
| Biuletyn |
561830-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuki Wojennej
|
| Regon |
011574244
|
| Zamawiajacy adres ulica |
al. Gen. A. Chruściela
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
103
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-910
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
261814085
|
| Zamawiajacy fax |
261813217
|
| Zamawiajacy email |
i.lopacinska@akademia.mil.pl
|
| Adres strony url |
www.akademia.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.akademia.mil.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.akademia.mil.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, osobiście lub listownie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
oferty nalezy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstepie w Punkcie Podawczym ASzWoj - budynek nr 4 - portiernia (parter)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych i poligraficznych w podziale na 2 częsci
|
| Numer referencyjny |
PK9.261.26.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów biurowych i poligraficznych w podziale na 2 części tj.
Część I – artykuły biurowe
Część II – sprzęt biurowy
Zamawiający w związku z dużą ilością pozycji wymienionych w tabeli OPZ odsyła do SIWZ na stronę internetową Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1A do SIWZ podzielony na część I i część II oraz załącznik Nr 4 do SIWZ Wzór umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ – (dokument ten należy złożyć w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj lub przesłać pocztą).
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
część 1 - 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100);
część 2 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa artykułów biurowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1A do SIWZ podzielony na część I i część II oraz załącznik Nr 4 do SIWZ Wzór umowy
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
sprzęt biurowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1A do SIWZ podzielony na część I i część II oraz załącznik Nr 4 do SIWZ Wzór umowy.
|
| | |