Dostawa artykułów biurowych i poligraficznych w podziale na 2 częsci

Publication date 2018-05-22
End date 2018-06-04 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuki Wojennej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561830-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów biurowych i poligraficznych w podziale na 2 części tj.
Część I – artykuły biurowe
Część II – sprzęt biurowy
Zamawiający w związku z dużą ilością pozycji wymienionych w tabeli OPZ odsyła do SIWZ na stronę internetową Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1A do SIWZ podzielony na część I i część II oraz załącznik Nr 4 do SIWZ Wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4664d2dd-caa6-43f1-a043-2c189ea9d9a6
Biuletyn 561830-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuki Wojennej
Regon 011574244
Zamawiajacy adres ulica al. Gen. A. Chruściela
Zamawiajacy adres numer domu 103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261814085
Zamawiajacy fax 261813217
Zamawiajacy email i.lopacinska@akademia.mil.pl
Adres strony url www.akademia.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.akademia.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akademia.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, osobiście lub listownie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres oferty nalezy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstepie w Punkcie Podawczym ASzWoj - budynek nr 4 - portiernia (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych i poligraficznych w podziale na 2 częsci
Numer referencyjny PK9.261.26.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów biurowych i poligraficznych w podziale na 2 części tj. Część I – artykuły biurowe Część II – sprzęt biurowy Zamawiający w związku z dużą ilością pozycji wymienionych w tabeli OPZ odsyła do SIWZ na stronę internetową Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1A do SIWZ podzielony na część I i część II oraz załącznik Nr 4 do SIWZ Wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ – (dokument ten należy złożyć w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj lub przesłać pocztą).
Czy wadium 1
Wadium W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: część 1 - 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100); część 2 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa artykułów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1A do SIWZ podzielony na część I i część II oraz załącznik Nr 4 do SIWZ Wzór umowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa sprzęt biurowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1A do SIWZ podzielony na część I i część II oraz załącznik Nr 4 do SIWZ Wzór umowy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji jednostkowego zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)