DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP, OCHRONY ŚRODOWISKA, ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO, ZNAKÓW DROGOWYCH, MATERIAŁÓW ADR ORAZ APTECZEK MEDYCZNYCH DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

Publication date 2018-05-22
End date 2018-06-06 00:00:00
Instytucja 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Giżycko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562046-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 181000002, 180000009, 420000006, 340000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów bhp, ochrony środowiska, odzieży i obuwia roboczego, znaków drogowych, materiałów ADR oraz apteczek medycznych dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku wg. opisu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 8, 9 i 10 oraz wg. ilości podanych w załącznikach nr 2, 3 i 4 do siwz o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c9baea5-aa52-4e9f-8d0c-c518225b6f98
Biuletyn 562046-N-2018
Zamawiajacy nazwa 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 28060211800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Giżycko
Zamawiajacy kod pocztowy 11500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 335 922
Zamawiajacy fax 261 335 641
Zamawiajacy email 24wog.zam@wp.mil.pl
Adres strony url http://24wog.wp.mil.pl/pl/index.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://24wog.wp.mil.pl/pl/index.html , www.bip.mon.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 24 Wojskowy Oddział Gospodarzy ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, budynek nr 5, pokój 108
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP, OCHRONY ŚRODOWISKA, ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO, ZNAKÓW DROGOWYCH, MATERIAŁÓW ADR ORAZ APTECZEK MEDYCZNYCH DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Numer referencyjny 40/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów bhp, ochrony środowiska, odzieży i obuwia roboczego, znaków drogowych, materiałów ADR oraz apteczek medycznych dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku wg. opisu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 8, 9 i 10 oraz wg. ilości podanych w załącznikach nr 2, 3 i 4 do siwz o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Cpv glowny przedmiot 18100000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji umowy uzależniony jest od treści złożonej oferty i wynosi od 15 do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b. Dokument, o którym mowa w pkt. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz), Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2, 3 i /lub 4 do siwz); DOWÓD WNIESIENIA WADIUM – kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 4 900,00 zł (w przypadku złożenia oferty na wszystkie części zamówienia). 2. Zamawiający żąda na poszczególne zadania wadium w kwotach: a. dla zadania nr 1 – 2 600,00 zł, b. dla zadania nr 2 – 2 300,00 zł, c. dla zadania nr 3 – bez wadium. 3. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 40/2018 – „Dostawa artykułów bhp, ochrony środowiska, odzieży i obuwia roboczego, znaków drogowych, materiałów ADR oraz apteczek medycznych dla 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego”. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w roku 2018. b. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotowego umowy zamówienia podstawowego, a co za tym idzie, zmniejszenia zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy, przy czym wartość niewykorzystanego zobowiązania nie może być większa niż 30% wartości, określonej w § 6 ust. 1 umowy
IV 4 4 data 2018-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów BHP, odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej, materiałów ADR i apteczek medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów BHP, odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej, materiałów ADR i apteczek medycznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 i 8 do SIWZ, o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów do ochrony środowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów do ochrony środowiska, zgodnie z załącznikiem nr 3 i 9 do siwz, o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa znaków drogowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa znaków drogowych, zgodnie z załącznikiem nr 4 i 10 do siwz, o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)