Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania, wykonanie infrastruktury sieciowej wraz z dostawą w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości szkolnictwa na terenie powiatu kazimierskiego poprzez modernizację i wyposażenie ZSR w Cudzynowicach i wyposażenie Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy Wielkiej”

Publication date 2018-05-22
End date 2018-05-30 00:00:00
Instytucja Powiat Kazimierski
Miejscowość Kazimierza Wielka
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561786-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nierefabrykowanego, nieregenerowanego oraz nienaprawianego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania, wykonanie infrastruktury sieciowej wraz z dostawą sprzętu sieciowego” w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości szkolnictwa na terenie powiatu kazimierskiego poprzez modernizację i wyposażenie ZSR w Cudzynowicach i wyposażenie Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy Wielkiej”.
Dostarczony sprzęt i urządzenia zostaną przez Wykonawcę skompletowane, uruchomione i przygotowane do użytkowania zgodnie z ich przeznaczeniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b3efec27-572f-4c83-9499-6f33eb1c0e32
Biuletyn 561786-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Kazimierski
Regon 291009455
Zamawiajacy adres ulica Tadeusza Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Kazimierza Wielka
Zamawiajacy kod pocztowy 28-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon (41)3502312
Zamawiajacy fax (41)3502313
Zamawiajacy email sebastian.cichy@powiat.kazimierzaw.pl
Adres strony url www.kazimierzaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://powiatkazimierza.wrota-swietokrzyskie.pl/zp
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://powiatkazimierza.wrota-swietokrzyskie.pl/zp
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Kazimierzy Wielkiej, ul. T. Kościuszki 12 28-500 Kazimierza Wielka
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania, wykonanie infrastruktury sieciowej wraz z dostawą w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości szkolnictwa na terenie powiatu kazimierskiego poprzez modernizację i wyposażenie ZSR w Cudzynowicach i wyposażenie Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy Wielkiej”
Numer referencyjny IZP.272.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nierefabrykowanego, nieregenerowanego oraz nienaprawianego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania, wykonanie infrastruktury sieciowej wraz z dostawą sprzętu sieciowego” w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości szkolnictwa na terenie powiatu kazimierskiego poprzez modernizację i wyposażenie ZSR w Cudzynowicach i wyposażenie Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy Wielkiej”. Dostarczony sprzęt i urządzenia zostaną przez Wykonawcę skompletowane, uruchomione i przygotowane do użytkowania zgodnie z ich przeznaczeniem.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1b PZP, tj. warunki dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga złożenia wykazania min 1 dostawy komputerów, akcesoriów komputerowych, oprogramowania oraz innych urządzeń elektronicznych wymienionych w przedmiocie zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga wykazania dostaw we wskazanym zakresie o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 zł brutto (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy zł); Wykazane dostawy winny dotyczyć jednego zamówienia i być realizowane na podstawie jednej umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4) w przypadku Wykonawcy, który korzysta z zasobów innych podmiotów: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - dokumenty, o których mowa w pkt 1) i 2) w odniesieniu do tych podmiotów; - dokument, o którym mowa w pkt 3) w odniesieniu do tych podmiotów; 5) odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Zakresie warunkow udzialu 1) Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów 2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ); Zamawiający wymaga wykazania dostaw we wskazanym w Cz. V ust. 2 zakresie o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 zł brutto (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy zł); Wykazane dostawy winny dotyczyć jednego zamówienia i być realizowane na podstawie jednej umowy. Załącznik nr 5 do SIWZ należy powielić zapis, (nie modyfikować tabeli)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) karta produktowa lub inne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z parametrami technicznymi określonymi w z załączniku nr 2 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Działając zgodnie z przepisami art. 144 PZP, Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy tylko w zakresie i w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2018-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona w języku polskim, złożona najlepiej w formie wydruku komputerowego, maszynopisu lub pismem ręcznym napisana długopisem, nieścieralnym atramentem, zgodnie z wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i nie może posiadać skreśleń i poprawek.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena (Pc)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość gwarancji na komputery (Pg)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Serwis (Ps)
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)