Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office, przełączników zarządzalnych, wdrożenie środowiska do autoryzacji opartego o rozwiązanie katalogowe, rozbudowa istniejących macierzy oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 5 części

Publication date 2018-05-22
End date 2018-06-06 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561767-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722630006, 302330001, 301213006, 483000001, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office, przełączników zarządzalnych, wdrożenie środowiska do autoryzacji opartego o rozwiązanie katalogowe, rozbudowa istniejących macierzy oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 5 części:

CZĘŚĆ 1: Wdrożenie środowiska do autoryzacji oraz zarządzania użytkownikami, stacjami roboczymi opartego o rozwiązanie katalogowe LDAP oraz migracja istniejących zasobów Zamawiającego do nowego środowiska.
CZĘŚĆ 2: Rozbudowa istniejących macierzy EMC Unity 300 o dodatkowe dyski (2 zestawy – lokalizacja ul. Śląska 11/13 i ul. Waszyngtona 5).
CZĘŚĆ 3: Rozbudowa istniejącego systemu wydruków oraz urządzeń drukujących wchodzących w skład systemu.
CZĘŚĆ 4: Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office 2016.
CZĘŚĆ 5: Zakup i dostawa przełączników zarządzalnych warstwy 2.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2030a4ba-bcb1-49b2-aa3a-4bd064807f32
Biuletyn 561767-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Regon 151399002
Zamawiajacy adres ulica ul. Śląska
Zamawiajacy adres numer domu 11/13
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48343707100
Zamawiajacy fax +48343707170
Zamawiajacy email przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Adres strony url www.czestochowa.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.czestochowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.czestochowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.czestochowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, dostarczenie osobiste
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta ul. Śląska 11/13 42-217 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office, przełączników zarządzalnych, wdrożenie środowiska do autoryzacji opartego o rozwiązanie katalogowe, rozbudowa istniejących macierzy oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 5 części
Numer referencyjny IZ.271.32.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office, przełączników zarządzalnych, wdrożenie środowiska do autoryzacji opartego o rozwiązanie katalogowe, rozbudowa istniejących macierzy oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 5 części: CZĘŚĆ 1: Wdrożenie środowiska do autoryzacji oraz zarządzania użytkownikami, stacjami roboczymi opartego o rozwiązanie katalogowe LDAP oraz migracja istniejących zasobów Zamawiającego do nowego środowiska. CZĘŚĆ 2: Rozbudowa istniejących macierzy EMC Unity 300 o dodatkowe dyski (2 zestawy – lokalizacja ul. Śląska 11/13 i ul. Waszyngtona 5). CZĘŚĆ 3: Rozbudowa istniejącego systemu wydruków oraz urządzeń drukujących wchodzących w skład systemu. CZĘŚĆ 4: Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office 2016. CZĘŚĆ 5: Zakup i dostawa przełączników zarządzalnych warstwy 2.
Cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 4
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 1) Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy - w dniu następnym po podpisaniu umowy. 2) Zakończenie realizacji przedmiotu umowy: dla części 1: maksymalnie do dnia 31.10.2018 r., dla części 2 i 5: maksymalnie 60 dni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą), jednak nie później niż do dnia 30.11.2018 r., dla części 3 i 4: maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą), jednak nie później niż do dnia 30.11.2018 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Dotyczy części 1: Posiadanie zdolności technicznych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należytego wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na wdrożeniu systemu lub migracji domeny w oparciu o usługi katalogowe Microsoft Active Directory lub równoważne, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda. W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia usług (w przypadku usług rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). 2. Dotyczy części 1 i 3: Spełnianie wymogów RODO określonych w art. 28 i 32 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE), tj. udokumentowanie wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych tak, że przetwarzanie powierzonych danych spełnia wymogi niniejszego rozporządzenia i chroni prawa osób, których dane dotyczą. 3. Dotyczy części 1: Dysponowanie osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. inżynierem lub inżynierami, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie z zakresu obsługi środowisk firmy Microsoft, tj. posiadają certyfikaty: Microsoft nr 70-412 oraz Microsoft nr 70-413 lub nowsze. Uwaga dot. pkt 1. i 3.: W związku z art. 22a ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, gdy podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane”. W związku z powyższym, w sytuacji gdy powyższy warunek będzie spełniany nie przez wykonawcę lub wspólników konsorcjum a przez „inny podmiot”, to „podmiot” ten musi być podwykonawcą części usług.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Dotyczy części 1 i 3: Wykaz usług, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 8 do SIWZ, spełniających wymagania określone w punktach 5.2. SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 2. Dotyczy części 1: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 9 do SIWZ, spełniających wymagania określone w punkcie 5.4. SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. Dotyczy części 1 i 3: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów RODO określonych w art. 28 i 32 RODO, określonych w punkcie 5.3. SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające jakość zaoferowanych produktów: 1) Oświadczenie producenta w języku polskim, potwierdzające, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy pochodzi z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta na terenie kraju i nie był używany w żadnym innym projekcie na terenie Unii Europejskiej – DOTYCZY CZĘŚCI 2, 3 i 5. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera. - DOTYCZY CZĘŚCI 2 i 3. 3) Sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE, Wykonawca musi złożyć na każde żądanie zamawiającego dokument potwierdzający deklarację zgodności CE - DOTYCZY CZĘŚCI 2 i 3. 4) Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku awarii dyski twarde pozostają własnością zamawiającego. - DOTYCZY CZĘŚCI 2 i 3.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów określony w punkcie 6.3.1. SIWZ. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 4) Zobowiązanie (jeżeli dotyczy), o którym mowa punkcie 6.2. SIWZ, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 5) Dowód wpłaty wadium.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga złożenia wadium: - dla CZĘŚCI 1: 9.800,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset złotych), - dla CZĘŚCI 2: 5.700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych), - dla CZĘŚCI 3: 4.700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych), - dla CZĘŚCI 4: 3.300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych), - dla CZĘŚCI 5: 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zmiany umowy określone są we wzorach umów stanowiących załączniki od nr 3 do nr 7 do SIWZ. 1. Dopuszcza się zmiany umowy w przypadku gdy: a) niezbędna jest zmiana sposobu lub terminu wykonania Umowy, z powodu okoliczności, za które wyłączną odpowiedzialność ponosi Zamawiający, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, b) w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wynikającą ze zmiany stawki tego podatku obowiązującą w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, z zachowaniem formy pisemnej. c) dotyczy części 1: niezbędna jest zmiana terminu wykonania Umowy i terminu płatności faktury, z powodu nieprzewidywalnych okoliczności technicznych pod warunkiem, że inwestycja zostanie w całości rozliczona w roku budżetowym 2018. 2. Zamawiający dopuszcza, w przypadku udokumentowanego wycofania z rynku, dostarczenie innego, niż wskazane w ofercie, przedmiotu zamówienia, jednak posiadającego funkcjonalność i parametry nie gorsze niż produkty zaproponowane w ofercie oraz kompatybilnego ze środowiskiem produkcyjnym Zamawiającego. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, bezwzględnie jednak musi być pisemnie zaakceptowana przez Zamawiającego. Zmiana ta nie może spowodować zmiany w kwocie wynagrodzenia. (nie dotyczy części 4)
IV 4 4 data 2018-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 1: Wdrożenie środowiska do autoryzacji oraz zarządzania użytkownikami, stacjami roboczymi opartego o rozwiązanie katalogowe LDAP oraz migracja istniejących zasobów Zamawiającego do nowego środowiska.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 1: Wdrożenie środowiska do autoryzacji oraz zarządzania użytkownikami, stacjami roboczymi opartego o rozwiązanie katalogowe LDAP oraz migracja istniejących zasobów Zamawiającego do nowego środowiska.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 2: Rozbudowa istniejących macierzy EMC Unity 300 o dodatkowe dyski (2 zestawy – lokalizacja ul. Śląska 11/13 i ul. Waszyngtona 5).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 2: Rozbudowa istniejących macierzy EMC Unity 300 o dodatkowe dyski (2 zestawy – lokalizacja ul. Śląska 11/13 i ul. Waszyngtona 5).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 3: Rozbudowa istniejącego systemu wydruków oraz urządzeń drukujących wchodzących w skład systemu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121300-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 3: Rozbudowa istniejącego systemu wydruków oraz urządzeń drukujących wchodzących w skład systemu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 4: Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office 2016.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 4: Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office 2016.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 5: Zakup i dostawa przełączników zarządzalnych warstwy 2.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 5: Zakup i dostawa przełączników zarządzalnych warstwy 2.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)