| GuidZP400 |
b06c2146-32d4-4075-a3af-e02c88da630c
|
| Biuletyn |
561675-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
|
| Regon |
51099686100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Baranki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Ełk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
19300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
087 621 96 50
|
| Zamawiajacy fax |
087 621 96 33
|
| Zamawiajacy email |
zaopatrzenie-pm@elk.com.pl
|
| Adres strony url |
www.promedica.elk.com.pl
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę artykułów biurowych na potrzeby „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o
|
| Numer referencyjny |
2046/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Załącznik nr 1
|
| Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi:
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostawę, co najmniej 1 dostawy artykułów biurowych wraz z transportem , o wartości brutto nie mniejszej niż:
Pakiet 1 - 60 000,00 zł
Pakiet 2 – 1 000,00 zł
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Pakiet 1 - 2 900 zł słownie: ( dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100)
Pakiet 2 – 60 zł słownie: ( sześćdziesiąt złotych 00/100)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
1) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga aneksowania umowy);
2) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego;
3) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej (za wyjątkiem określonym w ust. 1 pkt 2) wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy zachowaniu niezmiennej ceny netto.
4. Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnego aneksu.
6. Zmiana umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku konieczności dokonania zmian treści umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie wyznaczonym przepisami prawa w celu doprowadzenia umowy do stanu zgodnego z przepisami prawa.
7. W szczególności nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych (mogą one zostać dokonane w drodze jednostronnego oświadczenia strony której danych zmiana dotyczy):
1) zmiany danych kontaktowych,
2) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-wykonawczymi umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
3) elementów formalnych umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|