Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Publication date 2018-05-23
End date 2018-06-04 00:00:00
Instytucja Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562296-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/07/18) w ilościach i rodzajach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.1-1.10 do SIWZ. Postępowanie składa się z 10 części: Część 1 - Komputery AIO, Część 2 - Terminale, Część 3 - Licencje terminalowe, Część 4 - Licencje CAL Windows, Część 5 - System operacyjny Windows 10 Pro i MS Office 2016, Część 6 - Monitory LCD, Część 7 - Skaner, Część 8 - Kolektor danych, Część 9 - Licencje do modułu inwentaryzacji w systemie Infomedica, Część 10 - Komputer do aparatu tomograficznego CBCT Newtom VGI.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b9bcc0b8-7872-4e11-9aa8-ef3f077819db
Biuletyn 562296-N-2018
Zamawiajacy nazwa Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Regon 14204948200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Zjazd
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 55 69 400
Zamawiajacy fax 22 55 69 403
Zamawiajacy email k.raczkowska@mcs-przychodnia.pl
Adres strony url www.mcs-przychodnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcs-przychodnia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową, osobiście lub przy pomocy kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, Sekretariat (III piętro, pokój nr 321)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer referencyjny ZP/07/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/07/18) w ilościach i rodzajach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.1-1.10 do SIWZ. Postępowanie składa się z 10 części: Część 1 - Komputery AIO, Część 2 - Terminale, Część 3 - Licencje terminalowe, Część 4 - Licencje CAL Windows, Część 5 - System operacyjny Windows 10 Pro i MS Office 2016, Część 6 - Monitory LCD, Część 7 - Skaner, Część 8 - Kolektor danych, Część 9 - Licencje do modułu inwentaryzacji w systemie Infomedica, Część 10 - Komputer do aparatu tomograficznego CBCT Newtom VGI.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Informacje na temat katalogow Min. termin dostawy 30 dni, maksymalny 50 dni - w zależności od pakietu.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawa w tym zakresie wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawa w tym zakresie wymagań.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Wymienione dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) Jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przestawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych jakościowo do produktów określonych w Załącznikach nr 1.1 - 1.2 i 1.6 - 1.8, 1.10 do SIWZ Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone w ww. załącznikach, aktualnych materiałów źródłowych producenta tj. kart katalogowych, folderów, prospektów, danych technicznych lub instrukcji oferowanego sprzętu (w języku angielskim lub polskim, w oryginale lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z art. 26 ust. 2f Ustawy - jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 4 4) Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. 6) Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załączniki 1.1 – 1.10 do SIWZ (dla wybranej części);
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających Umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej;
IV 4 4 data 2018-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa KOMPUTER AIO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis KOMPUTER AIO - 9 szt. wg wymagań określonych w załączniku nr 1.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa TERMINALE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis TERMINALE - 15 szt. wg wymagań określonych w załączniku nr 1.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa LICENCJE TERMINALOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis LICENCJE TERMINALOWE - 15 szt. wg wymagań określonych w załączniku nr 1.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa LICENCJE CAL WINDOWS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis LICENCJE CAL WINDOWS - 50 SZT. wg wymagań określonych w załączniku nr 1.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa SYSTEM OPERACYJNY WINDOWS 10 PRO ORAZ MS OFFICE 2016
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis SYSTEM OPERACYJNY WINDOWS 10 PRO 1 SZT. ORAZ MS OFFICE 2016 - 8 SZT SYSTEM wg wymagań określonych w załączniku nr 1.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa MONITORY LCD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis MONITORY LCD - 7 szt. wg wymagań określonych w załączniku nr 1.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa SKANER
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis SKANER 1 SZT wg wymagań określonych w załączniku nr 1.7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa KOLEKTOR DANYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis KOLEKTOR DANYCH - 1 SZT. wg wymagań określonych w załączniku nr 1.8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa LICENCJA DO MODUŁU INWENTARYZACJI W SYSTEMIE INFOMEDICA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis LICENCJA DO MODUŁU INWENTARYZACJI W SYSTEMIE INFOMEDICA - 1 SZT.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa KOMPUTER DO APARATU TOMOGRAFICZNEGO CBCT NEWTOM VGI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis KOMPUTER DO APARATU TOMOGRAFICZNEGO CBCT NEWTOM VGI - 1 SZT. wg wymagań określonych w załączniku nr 1.10 do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)