| GuidZP400 |
4f413383-a98d-45e6-9970-a1fc5443afe6
|
| Biuletyn |
562596-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
|
| Regon |
59846300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Nowe Ogrody
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8/12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
80-803
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
583 236 129
|
| Zamawiajacy fax |
583 236 529
|
| Zamawiajacy email |
bzp@gdansk.gda.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.gdansk.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
projektu BSR Electric, Sohjoa Baltic i cities.multimodal
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.gdansk.pl/
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego
|
| Numer referencyjny |
BZP.271.14.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i biurowego
Przedmiot podzielony jest na dwa zadania:
Zadanie nr 1 Dostawa trzech komputerów przenośnych (typu notebook) na potrzeby projektu BSR Electric, Sohjoa Baltic i cities.multimodal
Zadanie nr 2 Sprzęt komputerowy i biurowy
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
b) Opisów proponowanych sprzętu komputerowego i biurowego podając: nazwę producenta oraz minimalne parametry techniczne – zadanie nr 1 i zadanie nr 2
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zadanie nr 1:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają zastosowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Poza przypadkami określonymi w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany postanowień zawartej Umowy są dopuszczalne w zakresie:
a) terminu realizacji,
b) warunków płatności,
c) zmiany wynagrodzenia,
d) numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
e) zmiany osób, o których mowa w § 7.
3. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:
a) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli
w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni,
w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło lub na czas usunięcia skutków działania siły wyższej,
b) w przypadku zmiany przepisów prawnych, w oparciu, o które realizowane jest zamówienie.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest możliwa w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę.
5. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 4 lit. b lub c, spowodują wzrost kosztów wykonywania Umowy o więcej niż 10% w okresie realizacji Umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości Umowy pozostałej do wykonania.
6. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian.
Zadanie nr 2:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają zastosowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Poza przypadkami określonymi w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany postanowień zawartej Umowy są dopuszczalne w zakresie:
a) terminu realizacji,
b) warunków płatności,
c) zmiany wynagrodzenia,
d) numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
e) zmiany osób, o których mowa w § 7.
3. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:
a) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli
w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni,
w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło lub na czas usunięcia skutków działania siły wyższej,
b) w przypadku zmiany przepisów prawnych, w oparciu, o które realizowane jest zamówienie.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest możliwa w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę.
5. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 4 lit. b lub c, spowodują wzrost kosztów wykonywania Umowy o więcej niż 10%
w okresie realizacji Umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części,
która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości Umowy pozostałej do wykonania.
6. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa sprzętu komputerowego i biurowego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa trzech komputerów przenośnych (typu notebook) na potrzeby projektu BSR Electric, Sohjoa Baltic i cities.multimodal”.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa sprzętu komputerowego i biurowego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30211000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzęt komputerowy i biurowy, niezbędny do realizacji zadań.
1 Notebook + dodatkowe wyposażenie
2 Tablet 10’’ + dodatkowe wyposażenie
3 Tablet 12’’ + dodatkowe wyposażenie
4 Internet mobilny na kartę
5 Skaner przenośny
6 Oprogramowanie
7 Dodatkowe wyposażenie
8 Tonery do drukarek
|
| | |