| GuidZP400 |
afdcff0c-be5b-4336-802d-03f9a730ecfd
|
| Biuletyn |
562829-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
|
| Regon |
19247126500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. 17 Marca
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Malbork
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
82200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 536 713, 261 536 216,
|
| Zamawiajacy fax |
261 536 275, 261 536 713
|
| Zamawiajacy email |
22blt.przetargi@ron.mil.pl
|
| Adres strony url |
www.22blot.wp.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka wojskowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.22blot.wp.mil.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.22blot.wp.mil.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, pocztą, kurierem, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Jawna, 22 Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa narzędzi, wyposażenia warsztatów, akcesorii do nich, art. chemicznych, art. elektrycznych i innych, przeznaczonych do obsługi sprzętu techniki lotniczej, inżynieryjno-saperskiej i łączności dla 22 BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
|
| Numer referencyjny |
22.BLT.SZP.2612.29.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, wyposażenia warsztatów, akcesorii do nich, art. chemicznych, art. elektrycznych i innych, przeznaczonych do obsługi sprzętu techniki lotniczej, inżynieryjno-saperskiej i łączności.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych dla poszczególnych części
|
| Cpv glowny przedmiot |
44510000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Kartę produktów, kartę katalogową, specyfikację techniczną, opis techniczny lub inny dokument w celu potwierdzenia spełnienia przez zaoferowane produkty wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych – tylko w przypadku zaoferowania produktów równoważnych.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony Formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ).
b) Wypełniony Formularz cenowy zawierający ceny jednostkowe;
c) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ.
d) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2. 1. Siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ – w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia.
2. 2. Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub organizacyjna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ – w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
2. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką.
2. 4. W przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, wykonawca zaoferuje inny spełniający wygania techniczno-jakościowe, co jednocześnie nie może doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w formularzu cenowym.
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 2.1, 2.2 i 2.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
4. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec.
5. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno–organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy,
c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
|
| IV 4 4 data |
2018-06-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa narzędzi i akcesoriów do nich – zestaw 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44512000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy
Termin minimalny - 14 dni roboczych
Termin maksymalny – 21 dni roboczych
oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i akcesoriów tj. brzeszczoty, cyna, gazy do lutownicy, kalafonia, lejki, noże, opony do taczek, ostrza wymienne, punktaki, rysiki, ściereczki, szczotki druciane, tarcze ścierne, wiertla, zestawy iglaków itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały wskazane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa narzędzi i akcesoriów do nich – zestaw 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44512000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i akcesoriów do nich – zestaw 2 tj. zestawy złączek, mierniki elektroniczne, ochronniki słuchu, chwytaki magnetyczne, czujniki, imadła, klucze płaskie, końcówki wkrętaków, latarki, lusterrka, młotki, lutownice, noże, odkurzacze, przedłużki, szczypce, smarownice, wkrętaki, wybijaki itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa okularów
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33733000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 21 dni roboczych Termin maksymalny – 42 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 21 dniem a 42 dniem roboczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem dostawy jest dostawa okularów. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów chemicznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów chemicznych tj. aceton, benzyna ekstrakcyjna, cyna, kleje, kwasy siarkowe, lakiery, odkamieniacze, oddzerwiacze, pasty ścierne, płyny od mycia, preparaty czyszczące, preparaty smarujące, rozpuszczalniki rdzy, smary, spoiwa, szpachlówki, talki, wazeliny itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa farb, pędzli, materiałów ściernych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44820000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, pędzli, materiałów ściernych itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 4
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów elektrycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31681000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych tj. koszulki termokurczliwe, opaski kablowe, taśma dwustronna, taśma izolacyjna itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów do płótnowania
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24960000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 21 dni roboczych Termin maksymalny – 42 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 21 dniem a 42 dniem roboczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do płótnowania tj. podkłady poliuretanowe, utwardzacze, podkłady gruntujące, spinacze do przytrzymania materiału, szczypce, płótno bawełniane itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa czyściwa i mat absorpcyjnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa czyściwa i mat absorpcyjnych i sorbentu. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatu inż. – sap.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44510000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatu inż. – sap. tj. prostownika, elektrycznej ostrzałki, zestawu kluczy, kamery inspekcyjnej, leżanki warsztatowej - taboret, kompletu do wkręcania urwanych śrub, wierteł stożkowych itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44510000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich tj. wiertarko wkrętarka, zestaw wierteł do metalu, zestaw narzędziowy, próbniki napięcia, lutownice, nitownice, pistolety lakiernicze, kleje na gorąco, zestawy kluczy trzpieniowych, zestawy nasadek udarowych, smarownice, podnośniki, testery, magnetyzer, zaciskarki, wciskacze, zestawy szczypiec, zestawy wkrętaków itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa elektrycznych narzędzi ręcznych dla KOL i KUZL
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44510000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrycznych narzędzi ręcznych tj. świder glebowy, wiertła, opryskiwacz, zestaw gwintowników, zestawy kluczy, klucze nasadowe, smarownice, ściągacze, klucze udarowe, podnośniki, szlifierki kątowe, przecinarki, walizki narzędziowe itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| | |