Dostawa narzędzi, wyposażenia warsztatów, akcesorii do nich, art. chemicznych, art. elektrycznych i innych, przeznaczonych do obsługi sprzętu techniki lotniczej, inżynieryjno-saperskiej i łączności dla 22 BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu

Data publikacji 2018-05-23
Data zakończenia 2018-06-05 00:00:00
Instytucja 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Akcesoria elektryczne,
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562829-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 445100008, 445120002, 337330007, 240000004, 448200004, 316810003, 249600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, wyposażenia warsztatów, akcesorii do nich, art. chemicznych, art. elektrycznych i innych, przeznaczonych do obsługi sprzętu techniki lotniczej, inżynieryjno-saperskiej i łączności.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych dla poszczególnych części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 afdcff0c-be5b-4336-802d-03f9a730ecfd
Biuletyn 562829-N-2018
Zamawiajacy nazwa 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 19247126500000
Zamawiajacy adres ulica ul. 17 Marca
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Malbork
Zamawiajacy kod pocztowy 82200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 536 713, 261 536 216,
Zamawiajacy fax 261 536 275, 261 536 713
Zamawiajacy email 22blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.22blot.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.22blot.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.22blot.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Jawna, 22 Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa narzędzi, wyposażenia warsztatów, akcesorii do nich, art. chemicznych, art. elektrycznych i innych, przeznaczonych do obsługi sprzętu techniki lotniczej, inżynieryjno-saperskiej i łączności dla 22 BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
Numer referencyjny 22.BLT.SZP.2612.29.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi, wyposażenia warsztatów, akcesorii do nich, art. chemicznych, art. elektrycznych i innych, przeznaczonych do obsługi sprzętu techniki lotniczej, inżynieryjno-saperskiej i łączności. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych dla poszczególnych części
Cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Kartę produktów, kartę katalogową, specyfikację techniczną, opis techniczny lub inny dokument w celu potwierdzenia spełnienia przez zaoferowane produkty wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych – tylko w przypadku zaoferowania produktów równoważnych.
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony Formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ). b) Wypełniony Formularz cenowy zawierający ceny jednostkowe; c) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. d) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2. 1. Siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ – w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia. 2. 2. Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub organizacyjna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ – w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 2. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką. 2. 4. W przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, wykonawca zaoferuje inny spełniający wygania techniczno-jakościowe, co jednocześnie nie może doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w formularzu cenowym. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 2.1, 2.2 i 2.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec. 5. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno–organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
IV 4 4 data 2018-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi i akcesoriów do nich – zestaw 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i akcesoriów tj. brzeszczoty, cyna, gazy do lutownicy, kalafonia, lejki, noże, opony do taczek, ostrza wymienne, punktaki, rysiki, ściereczki, szczotki druciane, tarcze ścierne, wiertla, zestawy iglaków itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały wskazane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi i akcesoriów do nich – zestaw 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i akcesoriów do nich – zestaw 2 tj. zestawy złączek, mierniki elektroniczne, ochronniki słuchu, chwytaki magnetyczne, czujniki, imadła, klucze płaskie, końcówki wkrętaków, latarki, lusterrka, młotki, lutownice, noże, odkurzacze, przedłużki, szczypce, smarownice, wkrętaki, wybijaki itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa okularów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33733000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 21 dni roboczych Termin maksymalny – 42 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 21 dniem a 42 dniem roboczy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem dostawy jest dostawa okularów. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów chemicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów chemicznych tj. aceton, benzyna ekstrakcyjna, cyna, kleje, kwasy siarkowe, lakiery, odkamieniacze, oddzerwiacze, pasty ścierne, płyny od mycia, preparaty czyszczące, preparaty smarujące, rozpuszczalniki rdzy, smary, spoiwa, szpachlówki, talki, wazeliny itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa farb, pędzli, materiałów ściernych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44820000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, pędzli, materiałów ściernych itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 4
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów elektrycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31681000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych tj. koszulki termokurczliwe, opaski kablowe, taśma dwustronna, taśma izolacyjna itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów do płótnowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24960000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 21 dni roboczych Termin maksymalny – 42 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 21 dniem a 42 dniem roboczy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do płótnowania tj. podkłady poliuretanowe, utwardzacze, podkłady gruntujące, spinacze do przytrzymania materiału, szczypce, płótno bawełniane itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa czyściwa i mat absorpcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa czyściwa i mat absorpcyjnych i sorbentu. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatu inż. – sap.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatu inż. – sap. tj. prostownika, elektrycznej ostrzałki, zestawu kluczy, kamery inspekcyjnej, leżanki warsztatowej - taboret, kompletu do wkręcania urwanych śrub, wierteł stożkowych itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich tj. wiertarko wkrętarka, zestaw wierteł do metalu, zestaw narzędziowy, próbniki napięcia, lutownice, nitownice, pistolety lakiernicze, kleje na gorąco, zestawy kluczy trzpieniowych, zestawy nasadek udarowych, smarownice, podnośniki, testery, magnetyzer, zaciskarki, wciskacze, zestawy szczypiec, zestawy wkrętaków itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa elektrycznych narzędzi ręcznych dla KOL i KUZL
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny - 14 dni roboczych Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrycznych narzędzi ręcznych tj. świder glebowy, wiertła, opryskiwacz, zestaw gwintowników, zestawy kluczy, klucze nasadowe, smarownice, ściągacze, klucze udarowe, podnośniki, szlifierki kątowe, przecinarki, walizki narzędziowe itp. Szczegółowy asortyment oraz jego ilości określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)