Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia, które realizują projekt pn. Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00) – etap III: urządzenia optyczne i materiały do obserwacji i ćwiczeń przyrodniczych, astrofizycznych

Publication date 2018-05-23
End date 2018-06-01 00:00:00
Instytucja Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy
Miejscowość Łapczyca
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562359-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń optycznych i materiałów do obserwacji i ćwiczeń przyrodniczych, astrofizycznych, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający parametry techniczne asortymentu składającego się na poszczególne, stanowi załącznik nr 2.do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcy gwarancji na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem, że gwarancja nie dotyczy asortymentu tzw. zużywalnego, tj. szkła laboratoryjnego, odczynników i narzędzi preparacyjnych.
4. Zamawiający wymaga aby asortyment składający się na przedmiot zamówienia był oryginalny, fabrycznie nowy, pochodził z bieżącej produkcji i nie był wcześniej używany, a także wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
5. Wskazane w opisach przedmiotu zamówienia jednostki miar, należy traktować jako minimalne lub orientacyjne w odniesieniu do pozycji :
• Lp. 40 opisu przedmiotu zamówienia - mikroskop stereoskopowy
• Lp. 58 opisu przedmiotu zamówienia – mikroskop stereoskopowy z zestawu dwóch mikroskopów
6. Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do poszczególnych szkół wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.
7. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego producenta, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów, czy innych danych, identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z parametrami zawartymi w ww. dokumentacji.
8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8fa4d04d-28ff-4350-b86a-e3db403ac8f3
Biuletyn 562359-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy
Regon 85039204500000
Zamawiajacy adres ulica Łapczyca
Zamawiajacy adres numer domu 334
Zamawiajacy miejscowosc Łapczyca
Zamawiajacy kod pocztowy 32744
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (014) 61 00 240
Zamawiajacy fax (014) 61 00 240 wew. 21
Zamawiajacy email gzosip@onet.pl
Adres strony url http://www.gzosip.bochnia.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/gzosipwbzswlapczycy,m,303444,2018.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/gzosipwbzswlapczycy,m,303444,2018.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta złożona pisemnie. Osobiscie lub za pomoca operatora pocztowego/kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z siedzibą w Łapczycy, Łapczyca 334, 32-744 Łapczyca pokój nr. 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia, które realizują projekt pn. Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00) – etap III: urządzenia optyczne i materiały do obserwacji i ćwiczeń przyrodniczych, astrofizycznych
Numer referencyjny GZ.NE.25.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń optycznych i materiałów do obserwacji i ćwiczeń przyrodniczych, astrofizycznych, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający parametry techniczne asortymentu składającego się na poszczególne, stanowi załącznik nr 2.do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcy gwarancji na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem, że gwarancja nie dotyczy asortymentu tzw. zużywalnego, tj. szkła laboratoryjnego, odczynników i narzędzi preparacyjnych. 4. Zamawiający wymaga aby asortyment składający się na przedmiot zamówienia był oryginalny, fabrycznie nowy, pochodził z bieżącej produkcji i nie był wcześniej używany, a także wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 5. Wskazane w opisach przedmiotu zamówienia jednostki miar, należy traktować jako minimalne lub orientacyjne w odniesieniu do pozycji : • Lp. 40 opisu przedmiotu zamówienia - mikroskop stereoskopowy • Lp. 58 opisu przedmiotu zamówienia – mikroskop stereoskopowy z zestawu dwóch mikroskopów 6. Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do poszczególnych szkół wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 7. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego producenta, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów, czy innych danych, identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, w odniesieniu do pozycji (lp. liczba porządkowa w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ): a) Kamera mikroskopowa: lp. 10, 12 b) Mikroskop binokularowy: lp. 3, 8, 52 c) Mikroskop cyfrowy z kamerą cyfrową i zestawem do eksperymentów: lp. 30 d) Mikroskop monookularowy: lp. 63 e) Mikroskop optyczny z kamerą cyfrową, zestawem narzędzi i walizką: lp. 1, 4, 18, 51 f) Mikroskop stereoskopowy wersja tri okularowa: lp. 11 g) Mikroskop trinokularowy: lp. 9, 19 h) Mikroskop z wbudowaną kamerą - USB z kamerą 2.0 MP: lp. 20, 57 i) Mikroskop z wbudowaną kamerą - USB z kamerą 2.0 MP: lp. 57 j) Teleskop zwierciadlany w systemie Newtona: lp. 36 k) Teleskop soczewkowy 152/760 EQ5: lp. 64 l) Teleskop soczewkowy na montażu paralaktycznym z mikroruchami: lp. 49 m) Zestaw mikroskop monookularowy + mikroskop stereoskopowy: lp. 58 zamawiający żąda przedłożenia: opisu technicznego / karty katalogowej lub innego dokumentu wytworzonego przez producenta danego urządzenia, zawierającego parametry techniczne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp tj. ww. dokumenty
Inne dokumenty niewymienione Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), Formularz Cenowy (załącznik nr 1a do SIWZ), Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca składa to oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji umowy, poprzez jego przedłużenie maksymalnie o kolejnych 7 dni kalendarzowych, w przypadku gdy wystąpią trudności logistyczne, nie leżące po stronie Wykonawcy, związane z dostawą przedmiotu umowy; 2) asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takiej samej wydajności, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę, b) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 3) wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT; b) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie. 4) miejsca dostawy części/całości przedmiotu umowy lub świadczenie usług gwarancyjnych, poprzez wskazanie innej placówki szkolnej na terenie gminy Bochnia jako miejsca dostawy lub świadczenia usług gwarancyjnych w przypadku, jeśli będzie to wynikało z potrzeb Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 i 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy
IV 4 4 data 2018-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oferty zostaną otwarte w dniu 1 czerwca 2018 r. o godzinie 14:45 w budynku Gminnego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni – 32-744 Łapczyca 334, pok. Nr 4

Criterion

Kryteria Serwis posprzedaży
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)