„Dostawa wyposażenia dla Zespołu Przedszkoli nr 1 w Międzychodzie”

Publication date 2018-05-23
End date 2018-06-05 00:00:00
Instytucja Zespół Przedszkoli nr 1
Miejscowość Miedzychód
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562647-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia budynku dla Zespołu Przedszkoli nr 1 w Międzychodzie przy ul. Św. Jana Pawła II 27. Szczegółowy opis przedniou zamówienia stanowią załączniki do SIWZ. Wszystkie meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Zamawiający żąda aby przedmiot umowy - dostarczone wyposażenie i meble posiadały atesty i certyfikaty jakościowe, deklaracje zgodności z normami europejskimi, świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach typu przedszkolnego lub świadectwa dopuszczające do stosowania w obiektach żywienia zbiorowego. Wykonawca dostarczy w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego wyposażenia, w formie papierowej.
W przypadki, gdy w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia lub użyto sformułowanie „typu” to w ofercie zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i parametrów nie gorszych niż określonych w tej dokumentacji tzw. rozwiązań równoważnych.
Wykonawca przygotowując ofertę musi uwzględnić dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego. Odbiór wyposażenia odbędzie się na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę i potwierdzonych przez obie strony protokołów odbioru, po jednym dla każdej ze stron

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d743ecf-c9ca-4a82-9faf-56aa72f7b73e
Biuletyn 562647-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Przedszkoli nr 1
Regon 364945425
Zamawiajacy adres ulica św. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Miedzychód
Zamawiajacy kod pocztowy 64-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 95 748 2506
Zamawiajacy email zespol.przedszkoli.nr1@wp.pl
Adres strony url www.bip.oswiata.miedzychod.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.oswiata.miedzychod.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczte,kurier
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty ul. Marszałak Piłsudskiego 2 64-400 Międzychód
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wyposażenia dla Zespołu Przedszkoli nr 1 w Międzychodzie”
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia budynku dla Zespołu Przedszkoli nr 1 w Międzychodzie przy ul. Św. Jana Pawła II 27. Szczegółowy opis przedniou zamówienia stanowią załączniki do SIWZ. Wszystkie meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Zamawiający żąda aby przedmiot umowy - dostarczone wyposażenie i meble posiadały atesty i certyfikaty jakościowe, deklaracje zgodności z normami europejskimi, świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach typu przedszkolnego lub świadectwa dopuszczające do stosowania w obiektach żywienia zbiorowego. Wykonawca dostarczy w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego wyposażenia, w formie papierowej. W przypadki, gdy w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia lub użyto sformułowanie „typu” to w ofercie zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i parametrów nie gorszych niż określonych w tej dokumentacji tzw. rozwiązań równoważnych. Wykonawca przygotowując ofertę musi uwzględnić dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego. Odbiór wyposażenia odbędzie się na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę i potwierdzonych przez obie strony protokołów odbioru, po jednym dla każdej ze stron
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykaz co najmniej dwóch dostaw o wartości 200.000 zł brutto polegających na dostawie wyposażenia do przedszkoli lub szkół wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenia do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem: - wartości - przedmiotu - dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie( referencje lub inne dokumenty)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Wykaz co najmniej dwóch dostaw o wartości 200.000 zł brutto polegających na dostawie wyposażenia do przedszkoli lub szkół wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenia do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem: - wartości - przedmiotu - dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie( referencje lub inne dokumenty)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia dla Zespołu Przedszkoli nr 1 w Międzychodzie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia budynku dla Zespołu Przedszkoli nr 1 w Międzychodzie przy ul. Św. Jana Pawła II 27. Szczegółowy opis przedmiou zamówienia stanowią załączniki nr 5-15 do SIWZ. Wszystkie meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Zamawiający żąda aby przedmiot umowy - dostarczone wyposażenie i meble posiadały atesty i certyfikaty jakościowe, deklaracje zgodności z normami europejskimi, świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach typu przedszkolnego lub świadectwa dopuszczające do stosowania w obiektach żywienia zbiorowego. Wykonawca dostarczy w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego wyposażenia, w formie papierowej.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)