| GuidZP400 |
9d743ecf-c9ca-4a82-9faf-56aa72f7b73e
|
| Biuletyn |
562647-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Przedszkoli nr 1
|
| Regon |
364945425
|
| Zamawiajacy adres ulica |
św. Jana Pawła II
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Miedzychód
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
64-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
95 748 2506
|
| Zamawiajacy email |
zespol.przedszkoli.nr1@wp.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.oswiata.miedzychod.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.oswiata.miedzychod.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
poczte,kurier
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty ul. Marszałak Piłsudskiego 2 64-400 Międzychód
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyposażenia dla Zespołu Przedszkoli nr 1 w Międzychodzie”
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia budynku dla Zespołu Przedszkoli nr 1 w Międzychodzie przy ul. Św. Jana Pawła II 27. Szczegółowy opis przedniou zamówienia stanowią załączniki do SIWZ. Wszystkie meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Zamawiający żąda aby przedmiot umowy - dostarczone wyposażenie i meble posiadały atesty i certyfikaty jakościowe, deklaracje zgodności z normami europejskimi, świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach typu przedszkolnego lub świadectwa dopuszczające do stosowania w obiektach żywienia zbiorowego. Wykonawca dostarczy w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego wyposażenia, w formie papierowej.
W przypadki, gdy w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia lub użyto sformułowanie „typu” to w ofercie zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i parametrów nie gorszych niż określonych w tej dokumentacji tzw. rozwiązań równoważnych.
Wykonawca przygotowując ofertę musi uwzględnić dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego. Odbiór wyposażenia odbędzie się na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę i potwierdzonych przez obie strony protokołów odbioru, po jednym dla każdej ze stron
|
| Cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykaz co najmniej dwóch dostaw o wartości 200.000 zł brutto polegających na dostawie wyposażenia do przedszkoli lub szkół wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenia do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem:
- wartości
- przedmiotu
- dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie( referencje lub inne dokumenty)
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
Wykaz co najmniej dwóch dostaw o wartości 200.000 zł brutto polegających na dostawie wyposażenia do przedszkoli lub szkół wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenia do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem:
- wartości
- przedmiotu
- dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie( referencje lub inne dokumenty)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-06-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia dla Zespołu Przedszkoli nr 1 w Międzychodzie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-28T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia budynku dla Zespołu Przedszkoli nr 1 w Międzychodzie przy ul. Św. Jana Pawła II 27. Szczegółowy opis przedmiou zamówienia stanowią załączniki nr 5-15 do SIWZ. Wszystkie meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Zamawiający żąda aby przedmiot umowy - dostarczone wyposażenie i meble posiadały atesty i certyfikaty jakościowe, deklaracje zgodności z normami europejskimi, świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach typu przedszkolnego lub świadectwa dopuszczające do stosowania w obiektach żywienia zbiorowego. Wykonawca dostarczy w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego wyposażenia, w formie papierowej.
|
| | |