| GuidZP400 |
23bf83b5-7294-46cc-b5f2-3cf44df11ee6
|
| Biuletyn |
562531-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Biskupicach
|
| Regon |
30070084000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Biskupice
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Biskupice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
62007
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-61 8152 111
|
| Zamawiajacy fax |
0-61 8152 112
|
| Zamawiajacy email |
sp.biskupice@wp.pl
|
| Adres strony url |
szkola-biskupice.edu.pl, http://szkola-biskupice.biposwiata.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Nazwa projektu programu |
Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni informatyczno-językowej, biblioteki, dostawa fabrycznie nowych mebli, wyposażenia multimedialnego i wyposażenia sali gimnastycznej dla Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Biskupicach przy ul. Szkolnej 2 w Biskupicach
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
szkola-biskupice.edu.pl; http://szkola-biskupice.biposwiata.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
szkola-biskupice.edu.pl; http://szkola-biskupice.biposwiata.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole im.Bolesława Chrobrego w Biskupicach, ul. Szkolna 2, 62-007 Biskupice
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni informatyczno-językowej, biblioteki, dostawa fabrycznie nowych mebli, wyposażenia multimedialnego i wyposażenia sali gimnastycznej dla Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Biskupicach przy ul. Szkolnej 2 w Biskupicach
|
| Numer referencyjny |
ZSPP.230.1.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni informatyczno-językowej, biblioteki, dostawa fabrycznie nowych mebli, wyposażenia multimedialnego i wyposażenia sali gimnastycznej dla Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Biskupicach przy ul. Szkolnej 2 w Biskupicach
|
| Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2018-06-25T00:00:00+02:00
|
| Data zakonczenia |
2018-08-22T00:00:00+02:00
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający wezwie do dostarczenia następujących dokumentów: DOTYCZY TYLKO CZĘŚĆ NR 2 a) certyfikaty CE na pracownię i słuchawki, jednostka centralna systemu, okablowanie b) certyfikaty lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych mebli do pracowni językowej do stosowania w szkołach, tj. że meble są zgodne z normami: PN-EN 1729-1:2007, PN-EN 1729-2:2007, PN-F-06009:2001, PN-F-06010-01:1990. Min 30 kolorów płyty meblowej do wyboru. Możliwość łączenia kolorów płyty; c) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, potwierdzającego, że producent sprzętu posiada certyfikat systemu zarządzania ISO 9001 w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub wdrażania elektroniki użytkowej lub równoważny oraz ISO 14001 w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub wdrażania elektroniki użytkowej lub równoważny; d) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, potwierdzającego, że podmiot serwisujący posiada certyfikat systemu zarządzania ISO 9001 w zakresie co najmniej serwisowania elektroniki użytkowej lub równoważy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) formularz ofertowy; b) oświadczenie wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w następujących przypadkach: a) zmiany wynagrodzenia umownego: o nastąpi zmiana w przepisach podatkowych, które dotyczą świadczenia dostaw objętych przedmiotem zamówienia. Warunkiem zmiany jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach podatkowych, która wpływa na obowiązki lub uprawnienia którejkolwiek ze strony umowy powodując zmniejszenie, zwiększenie lub powstanie obowiązków podatkowych, b) zmiana terminu wykonania dostawy: o w wyniku zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; c) zmiana parametrów dostarczonych urządzeń: o gdy producent zakończy produkcje lub wycofa ze sprzedaży (rynku) przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia dostawy - Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia innego przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach technicznych i jakościowych niż podana w niniejszej specyfikacji; d) zmiany będą korzystne dla zamawiającego i nie będą: o wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; o modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia; o jeżeli zmiany, nie są istotne w rozumieniu w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
15:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia sal w meble w związku z rozbudową szkoły (sale lekcyjne, sala matematyczna, sala przyrodnicza, biblioteka, sala komputerowa)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-06-25T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-22T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli (sale lekcyjne, sala matematyczna, sala przyrodnicza, biblioteka, sala komputerowa)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia pracowni informatyczno-językowej w związku z rozbudowa szkoły
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-06-25T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-22T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż wyposażenia pracowni informatyczno-językowej w związku z rozbudowa szkoły
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego w związku z rozbudową szkoły
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-06-25T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-22T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego w związku z rozbudową szkoły
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia sali gimnastycznej w związku z rozbudową szkoły
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-06-25T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-22T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż wyposażenia sali gimnastycznej w związku z rozbudową szkoły
|
| | |