Dostawa artykułów spożywczych dla Dom Pomocy Społecznej w Muszynie

Publication date 2018-05-23
End date 2018-06-04 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Muszyna
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562431-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (z podziałem na 7 części / pakietów )Pakiet nr 1 Produkty zwierzęce mięsno i produkty mięsne, oraz tłuszcze zwierzęce Pakiet nr 2 Produkty mleczarskie, oraz margaryna Pakiet nr 3 Różne produkty spożywcze Pakiet nr 4 Ryby przetworzone i konserwowe, oraz warzywa i owoce mrożone Pakiet nr 5 Pieczywo, oraz drożdże Pakiet nr 6 Jaja spożywcze Pakiet nr 7 Produkty rolnictwa i ogrodnictwa

Dodatkowe informacje

GuidZP400 473ef4b2-779c-4bdd-9763-97528c91b0ac
Biuletyn 562431-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 49198948200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zielona
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Muszyna
Zamawiajacy kod pocztowy 33370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0-18 471 40 14
Zamawiajacy fax 0-18 477 76 04
Zamawiajacy email dpsmuszyna@pro.onet.pl
Adres strony url www.bip.malopolska.pl/dpsmuszyna
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.malopolska.pl/dpsmuszyna
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej, 33-370 Muszyna ul. Zielona 26 (pokój 42)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych dla Dom Pomocy Społecznej w Muszynie
Numer referencyjny DPS-ZP/1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (z podziałem na 7 części / pakietów )Pakiet nr 1 Produkty zwierzęce mięsno i produkty mięsne, oraz tłuszcze zwierzęce Pakiet nr 2 Produkty mleczarskie, oraz margaryna Pakiet nr 3 Różne produkty spożywcze Pakiet nr 4 Ryby przetworzone i konserwowe, oraz warzywa i owoce mrożone Pakiet nr 5 Pieczywo, oraz drożdże Pakiet nr 6 Jaja spożywcze Pakiet nr 7 Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do SIWZ; -oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 2 do SIWZ; -oświadczenie Wykonawcy, że posiada wprowadzony system zdrowej żywności HACCAP - załącznik nr 3 do SIWZ.; -formularz oferty - załącznik nr 5 do SIWZ; -formularze cenowe - załączniki od nr 5.1 do nr 5.7 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu -oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do SIWZ; -oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 2 do SIWZ; -oświadczenie Wykonawcy, że posiada wprowadzony system zdrowej żywności HACCAP - załącznik nr 3 do SIWZ.; -formularz oferty - załącznik nr 5 do SIWZ; -formularze cenowe - załączniki od nr 5.1 do nr 5.7 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i podukty mięse oraz tłuszcze zwierzęce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie oraz margaryna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ryby przetworzone i konserwowe oraz warzywa i owoce mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pieczywo oraz drożdże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Jaja spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)