Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz odzieży ochronnej

Publication date 2018-05-23
End date 2018-06-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562539-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku sterylnego i niesterylnego oraz odzieży ochronnej.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 i 2a do niniejszej SIWZ.
3. Oferowany sprzęt jednorazowego użytku powinien:
a) spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017, poz. 211 ze zm.),
b) posiadać dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
c) posiadać deklarację CE oferowanego sprzętu medycznego i/lub odzieży ochronnej.
b) posiadać wysoką jakość i spełniać funkcję do jakiej został przeznaczony,
c) posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9947d1e9-0bd8-4468-86aa-557d198b016f
Biuletyn 562539-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
Regon 29573900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10357
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 322 966
Zamawiajacy fax 895 322 979
Zamawiajacy email alis@pulmonologia.olsztyn.pl
Adres strony url www.pulmonologia.olsztyn.pl
Adres strony internetowej www.pulmonologia.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.pulmonologia.olsztyn.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pulmonologia.olsztyn.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz odzieży ochronnej
Numer referencyjny DOZ.383.13.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku sterylnego i niesterylnego oraz odzieży ochronnej. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 i 2a do niniejszej SIWZ. 3. Oferowany sprzęt jednorazowego użytku powinien: a) spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017, poz. 211 ze zm.), b) posiadać dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych c) posiadać deklarację CE oferowanego sprzętu medycznego i/lub odzieży ochronnej. b) posiadać wysoką jakość i spełniać funkcję do jakiej został przeznaczony, c) posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Do 20% wartości umowy
Okres w miesiacach 15
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 ustawy, należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw wkluczenia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, należy złożyć wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: b) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. c) zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości całkowitej, d) wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. e) w przypadku zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, zmiany sposobu konfekcjonowania danego produktu, przy zachowaniu ceny w przeliczeniu. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku i jego akceptacji przez Strony. 4. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria b) Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria a) Proces i czas reklamacji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)