Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz odzieży ochronnej

Data publikacji 2018-05-23
Data zakończenia 2018-06-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562539-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku sterylnego i niesterylnego oraz odzieży ochronnej.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 i 2a do niniejszej SIWZ.
3. Oferowany sprzęt jednorazowego użytku powinien:
a) spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017, poz. 211 ze zm.),
b) posiadać dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
c) posiadać deklarację CE oferowanego sprzętu medycznego i/lub odzieży ochronnej.
b) posiadać wysoką jakość i spełniać funkcję do jakiej został przeznaczony,
c) posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9947d1e9-0bd8-4468-86aa-557d198b016f
Biuletyn 562539-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
Regon 29573900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10357
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 322 966
Zamawiajacy fax 895 322 979
Zamawiajacy email alis@pulmonologia.olsztyn.pl
Adres strony url www.pulmonologia.olsztyn.pl
Adres strony internetowej www.pulmonologia.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.pulmonologia.olsztyn.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pulmonologia.olsztyn.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz odzieży ochronnej
Numer referencyjny DOZ.383.13.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku sterylnego i niesterylnego oraz odzieży ochronnej. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 i 2a do niniejszej SIWZ. 3. Oferowany sprzęt jednorazowego użytku powinien: a) spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017, poz. 211 ze zm.), b) posiadać dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych c) posiadać deklarację CE oferowanego sprzętu medycznego i/lub odzieży ochronnej. b) posiadać wysoką jakość i spełniać funkcję do jakiej został przeznaczony, c) posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Do 20% wartości umowy
Okres w miesiacach 15
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 ustawy, należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw wkluczenia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, należy złożyć wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: b) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. c) zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości całkowitej, d) wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. e) w przypadku zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, zmiany sposobu konfekcjonowania danego produktu, przy zachowaniu ceny w przeliczeniu. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku i jego akceptacji przez Strony. 4. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria b) Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria a) Proces i czas reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)