Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmiennych, urządzeń i akcesoriów biurowych oraz papieru.

Publication date 2018-05-23
End date 2018-06-04 00:00:00
Instytucja 10 Brygada Logistyczna w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562200-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmiennych, urządzeń i akcesoriów biurowych oraz papieru, zgodnie z SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 08d4bba7-37cb-4562-b918-95f410c57134
Biuletyn 562200-N-2018
Zamawiajacy nazwa 10 Brygada Logistyczna w Opolu
Regon 53221388200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Domańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-820
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 261625977
Zamawiajacy fax 261625911
Zamawiajacy email 10BLog.zampubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url http://10blog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://10blog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10 Brygada Logistyczna, 45-820 Opole, ul. Domańskiego 68
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmiennych, urządzeń i akcesoriów biurowych oraz papieru.
Numer referencyjny 1/SZKOL/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmiennych, urządzeń i akcesoriów biurowych oraz papieru, zgodnie z SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy wadium 1
Wadium Wadium jest wymagane w wysokości: 1 500,00 zł, w tym na część nr 6 - 1 500,00 zł. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: NBP oddział Opole, nr rachunku 47 1010 1401 0010 2313 9120 2000 z adnotacją "wadium, nr sprawy 1/SZKOL/2018"
IV 4 4 data 2018-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmienniczych, urządzeń i akcesoriów 10 BLog
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmienniczych, urządzeń i akcesoriów 10 BLog, zgodnie z SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmienniczych, urządzeń i akcesoriów 55 brem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmienniczych, urządzeń i akcesoriów 55 brem zgodnie z SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmienniczych 91blog
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmienniczych 91blog zgodnie z SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmienniczych, urządzeń i akcesoriów PKW RUMUNIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmienniczych, urządzeń i akcesoriów PKW RUMUNIA zgodnie z SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych i materiałów piśmienniczych PKW SOPHIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów biurowych i materiałów piśmienniczych PKW SOPHIA zgodnie z SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa papieru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa papieru zgodnie z SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa kalendarzy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa kalendarzy zgodnie z SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)