Wyposażenie w pomoce dydaktyczne

Publication date 2018-05-24
End date 2018-06-04 00:00:00
Instytucja Przedszkole Samorządowe nr 4
Miejscowość Białystok
Województwo podkarpackie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563763-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia przeznaczonego na potrzeby 3 placówek realizujących projekt pn.: „Przedszkolaki odkrywają świat” w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL.
2. Opisy, skład, technologie bądź materiały wskazujące producentów określają wymagania minimalne jakościowo bądź technologicznie i dopuszcza się stosowanie zamienników, które nie obniżą tychże wartości w tym użytkowej i jakościowej dostarczanego asortymentu.
3. Wskazane bądź sugerujące opisy nie stanowią zatem preferencji Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest zatem wykazać, że dostarczany przez niego asortyment, spełnia minimalne wymagania Zamawiającego.
Do spełnienia powyższego warunku Zamawiający oczekuje przedłożenia wraz z Formularzem ofertowym specyfikacji/karty charakterystyki produktu – o ile występuje. W takim przypadku wypełnienie opisu oferowanego asortymentu w zestawieniu ilościowym (excel) stanowiącym załącznik do Formularza ofertowego nie jest wymagalne.
5. Przedłożone przez Wykonawcę dowody potwierdzające spełnienie warunku określonego w ww. pkt. 4 muszą być jednoznaczne. Zamawiający odrzuci przedłożone dokumenty jeżeli nie będą pozwalały na jednoznaczne spełnienie powyższego obowiązku.
6. Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku EXCEL ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy. Zamawiający z uwagi na możliwość m.in. uzyskania oszczędności z tytułu realizacji przedmiotowego projektu, przewiduje dostawy dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 50 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej SIWZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 3) lub 5) ustawy PZP nie są zmianami istotnymi, umożliwiającymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie.
7. Realizacja dostaw będzie dokonywana na podstawie wskazań Zamawiającego w których określony zostanie termin i miejsce dostawy oraz asortyment zamówienia. Zamawiający w szczególności przewiduje dostarczenie określonego zamówienia do trzech wskazanych miejsc odpowiadających lokalizacji pozostałych uczestników przedmiotowego projektu. Z związku z powyższym Zamawiający wymaga wystawienie odrębnych faktur dla każdego podmiotu uczestniczącego w przedmiotowym projekcie. Wszelkie konsekwencje podatkowe leżą po stronie Wykonawcy/-ów.
8. Przedmiot zamówienia został określony w następujących częściach:
Cz. 1 – w królestwie szachów
Cz. 2 – klocki
Cz. 3 – klocki II
Cz. 4 – mały konstruktor
Zamawiający nie przewiduje ograniczeń dotyczących złożenia ofert na wybrane części. Zamawiający wymaga dostarczenia nowego asortymentu.
W odniesieniu do realizacji cz. 2 pn.: „klocki” Zamawiający planuje ubiegać się o certyfikat i nadanie nazwy „Przedszkola Freblowskiego”. Oferent przedkładając ofertę w cz. 2 nie może w sposób pośredni bądź bezpośredni wpływać negatywnie na planowany proces.
9. Warunki dostawy:
1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem na własny koszt i ryzyko.
2) realizacja dostaw odbywa się na podstawie zawartej umowy oraz ewentualnych dodatkowych ustaleń bądź wskazówek Zamawiającego, zawierających ilości i terminy dostaw oraz w miarę potrzeb inne warunki istotne z punktu widzenia Zamawiającego,
3) jakiekolwiek zawiadomienie przekazywane miedzy stronami w formie pisemnej, elektronicznej, telefonicznej lub faxu skutkuje w momencie doręczenia go danej ze stron,
4) Zamawiający zastrzega prawo do sprawdzenia zamówionego asortymentu pod względem ilościowym i jakościowym również w momencie odbioru towaru.
5) Wykonawca zobowiązany jest do znakowania i opakowania towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia,
6) przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
a) odpowiednich środków transportu;
b) odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
c) przeprowadzenia ewentualnej kontroli jakości i zgodności dostarczonego towaru z wymogami Zamawiającego.
10. Dostarczony asortyment musi być oznakowany w sposób zrozumiały, napisy muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami.
11. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach – bez stosowania opakowań zastępczych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9eef743b-0d0e-4716-ba20-375608c22ab6
Biuletyn 563763-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Samorządowe nr 4
Regon 20040622700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sokólska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15865
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 85 652 70 97
Zamawiajacy fax 85 652 70 97
Zamawiajacy email ps4@um.białystok.pl
Adres strony url http://ps4.bialystok.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.: Przedszkolaki odkrywają świat
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambrożej tel. 601 611 353
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://ps4.bialystok.pl/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Sokólska 2; 15-865 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie w pomoce dydaktyczne
Numer referencyjny ZP-6/PS4/UE/16
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia przeznaczonego na potrzeby 3 placówek realizujących projekt pn.: „Przedszkolaki odkrywają świat” w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL. 2. Opisy, skład, technologie bądź materiały wskazujące producentów określają wymagania minimalne jakościowo bądź technologicznie i dopuszcza się stosowanie zamienników, które nie obniżą tychże wartości w tym użytkowej i jakościowej dostarczanego asortymentu. 3. Wskazane bądź sugerujące opisy nie stanowią zatem preferencji Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zatem wykazać, że dostarczany przez niego asortyment, spełnia minimalne wymagania Zamawiającego. Do spełnienia powyższego warunku Zamawiający oczekuje przedłożenia wraz z Formularzem ofertowym specyfikacji/karty charakterystyki produktu – o ile występuje. W takim przypadku wypełnienie opisu oferowanego asortymentu w zestawieniu ilościowym (excel) stanowiącym załącznik do Formularza ofertowego nie jest wymagalne. 5. Przedłożone przez Wykonawcę dowody potwierdzające spełnienie warunku określonego w ww. pkt. 4 muszą być jednoznaczne. Zamawiający odrzuci przedłożone dokumenty jeżeli nie będą pozwalały na jednoznaczne spełnienie powyższego obowiązku. 6. Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku EXCEL ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy. Zamawiający z uwagi na możliwość m.in. uzyskania oszczędności z tytułu realizacji przedmiotowego projektu, przewiduje dostawy dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 50 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej SIWZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 3) lub 5) ustawy PZP nie są zmianami istotnymi, umożliwiającymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie. 7. Realizacja dostaw będzie dokonywana na podstawie wskazań Zamawiającego w których określony zostanie termin i miejsce dostawy oraz asortyment zamówienia. Zamawiający w szczególności przewiduje dostarczenie określonego zamówienia do trzech wskazanych miejsc odpowiadających lokalizacji pozostałych uczestników przedmiotowego projektu. Z związku z powyższym Zamawiający wymaga wystawienie odrębnych faktur dla każdego podmiotu uczestniczącego w przedmiotowym projekcie. Wszelkie konsekwencje podatkowe leżą po stronie Wykonawcy/-ów. 8. Przedmiot zamówienia został określony w następujących częściach: Cz. 1 – w królestwie szachów Cz. 2 – klocki Cz. 3 – klocki II Cz. 4 – mały konstruktor Zamawiający nie przewiduje ograniczeń dotyczących złożenia ofert na wybrane części. Zamawiający wymaga dostarczenia nowego asortymentu. W odniesieniu do realizacji cz. 2 pn.: „klocki” Zamawiający planuje ubiegać się o certyfikat i nadanie nazwy „Przedszkola Freblowskiego”. Oferent przedkładając ofertę w cz. 2 nie może w sposób pośredni bądź bezpośredni wpływać negatywnie na planowany proces. 9. Warunki dostawy: 1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem na własny koszt i ryzyko. 2) realizacja dostaw odbywa się na podstawie zawartej umowy oraz ewentualnych dodatkowych ustaleń bądź wskazówek Zamawiającego, zawierających ilości i terminy dostaw oraz w miarę potrzeb inne warunki istotne z punktu widzenia Zamawiającego, 3) jakiekolwiek zawiadomienie przekazywane miedzy stronami w formie pisemnej, elektronicznej, telefonicznej lub faxu skutkuje w momencie doręczenia go danej ze stron, 4) Zamawiający zastrzega prawo do sprawdzenia zamówionego asortymentu pod względem ilościowym i jakościowym również w momencie odbioru towaru. 5) Wykonawca zobowiązany jest do znakowania i opakowania towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 6) przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: a) odpowiednich środków transportu; b) odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu; c) przeprowadzenia ewentualnej kontroli jakości i zgodności dostarczonego towaru z wymogami Zamawiającego. 10. Dostarczony asortyment musi być oznakowany w sposób zrozumiały, napisy muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami. 11. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach – bez stosowania opakowań zastępczych.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku EXCEL ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy. Zamawiający z uwagi na możliwość m.in. uzyskania oszczędności z tytułu realizacji przedmiotowego projektu, przewiduje dostawy dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 50 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej SIWZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 3) lub 5) ustawy PZP nie są zmianami istotnymi, umożliwiającymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie.
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wzywa w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, której nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, 2) w celu prawidłowego wykonania umowy niezbędna i konieczna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania przez Wykonawcę, czego nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, 3) niezbędna i konieczna jest zmiana terminu wykonania umowy ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Strony, w szczególności zmian w harmonogramie roku szkolnego, 4) zmiany miejsca dostawy ze względu na zmiany organizacyjne po stronie Zamawiającego, 5) zmiany danych teleadresowych Zamawiającego lub Wykonawcy, 6) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, 7) ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Strony, o ile Zamawiający dysponuje odpowiednimi środkami finansowymi.
IV 4 4 data 2018-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:29
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa w królestwie szachów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Cz. 1 zamówienia ujęta w załączniku do SIWZ (plik EXCEL - zakładka nr 1) obejmuje: szachy, zegar drewniany, szachy tarasowe, szachownica prezentacyjna.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa klocki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający planuje ubiegać się o certyfikat i nadanie nazwy „Przedszkola Freblowskiego”. Oferent przedkładając ofertę w cz. 2 nie może w sposób pośredni bądź bezpośredni wpływać negatywnie na planowany proces.
Zalacznik krotki opis Cz. 2 zamówienia ujęta w załączniku do SIWZ (plik EXCEL - zakładka nr 2) obejmuje: Zestaw pomocy dydaktycznych, oprawa metodyczna, dodatkowe elementy uzupełniające, zestaw pomocy dydaktycznych zgodny z koncepcją pedagogiczną niemieckiego pedagoga Friedricha Froebla.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa klocki II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Cz. 3 zamówienia ujęta w załączniku do SIWZ (plik EXCEL - zakładka nr 3) obejmuje: domina (ZESTAW 21 sztuk), klocki do pomocy dydaktycznej - zestaw, klocki drewniane z cyferkami - zestaw.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa mały konstruktor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Cz. 4 zamówienia ujęta w załączniku do SIWZ (plik EXCEL - zakładka nr 4) obejmuje: cyfrowy wykrywacz metalu, wyścigówka, ccreator samochód, sprytny robot, ramiona robota, płytki budowlane, klocki podstawowe - zestaw, klocki creator - zestaw, zestaw - (1 komplet - 6 opakowań klocków), klocki typu classic, juniors – klocki - zestaw, samochód zdalnie sterowany - zestaw po 2 szt., roboty - komplet, Strażak Sam zdalnie sterowany, interaktywny dinozaur, transformers - zestaw, pająk.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)