Dostawa urządzeń i aparatury medycznej

Publication date 2018-05-24
End date 2018-06-04 00:00:00
Instytucja Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Miejscowość Nowy Targ
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562152-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa urządzeń i aparatury medycznej- ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7bb00d3b-eaf2-4ab5-b1e3-21e92d2aace0
Biuletyn 562152-N-2018
Zamawiajacy nazwa Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Regon 30832400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Targ
Zamawiajacy kod pocztowy 34400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 2633060, 2633061
Zamawiajacy fax 018 2633952, 2633950
Zamawiajacy email sp_zoz_ntzamowienia@poczta.onet.pl
Adres strony url www.pszs.eu
Adres strony internetowej narzedzia www.pszs.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.pszs.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pszs.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, poprzez Pocztę Polską lub innego operatora
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szpitalna 14-34-400 Nowy Targ- budynek administracji- dziennik podawczy, pok. nr 6
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń i aparatury medycznej
Numer referencyjny DL-271-14/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa urządzeń i aparatury medycznej- ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej siwz.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie- na potwierdzenie oświadczenie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie- na potwierdzenie oświadczenie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie- na potwierdzenie oświadczenie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 2 zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względy na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4.Zamawiający żąda od wykonawcy który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt. 1. 5.Oświadczenie wykonawcy o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik numer 2).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Dokumenty związane z przedmiotem zamówienia – materiały producenta potwierdzające spełnienie zapisów w załączniku nr 3 do siwz w zakresie przedmiotowym – w języku polskim.
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz: cenowy oferty łącznie z parametrami techniczno- użytkowych- granicznych (załącznik nr 3). UWAGA: Formularz cenowy należy sporządzić wg wytycznych wskazanych w Opisie sposobu przygotowania oferty pkt 12. 2.Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ - opis sposobu przygotowania oferty. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia- art. 25a ust. 6 upzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia 1. Przedmiotem umowy jest dostawa urządzeń i aparatury medycznej – szczegółowy opis i zakres zawiera załącznik nr ………… do niniejszej umowy. 2. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. z 2010 poz. 679, z późn. zmianami). Wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające zgłoszenie lub powiadomienie. 3. Wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym Wykonawca dostarczy również: instrukcję obsługi w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej, instrukcję serwisową w języku polskim lub angielskim, certyfikaty, dokumenty i dopuszczenia zgodnie z obowiązującym prawem, potwierdzające fakt dopuszczenia urządzenia medycznego do obrotu i użytkowania na terenie UE, a także zalecenia producenta co do częstotliwości wykonywania przeglądów, zakres czynności serwisowych wykonywanych w czasie przeglądów. §2 1. Wartość netto umowy wynosi: …………………….. zł (słownie: …………………….). Kwota podatku VAT wynosi: ………………………. zł (słownie: ……………………). Wartość brutto umowy wynosi: ……………….. zł (słownie: ………………………). 2. Cena brutto zamówienia, określona w załączniku nr …… do niniejszej umowy zawiera wszystkie koszty związane z dostawą w tym koszty zakupu, podatek VAT, opakowanie, transport do siedziby Zamawiającego, ubezpieczenie, załadunek, rozładunek, instalację, postawienie loco Zamawiający, szkolenie personelu zamawiającego w zakresie eksploatacji i obsługi urządzenia. §3 1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 2 tygodni od zawarcia umowy to jest do: ……………. 2018 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy o terminie dostawy z conajmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 2. Przekazanie przedmiotu umowy do używania nastąpi na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego, spisanego przez strony umowy lub ich uprawomocnionych przedstawicieli. 3. Jeżeli w toku czynności odbioru stwierdzi się, że przedmiot umowy nie osiągnął gotowości do użytkowania lub wykonawca nie dostarczył wymaganych dokumentów, Zamawiający może odmówić dokonania odbioru i wyznaczyć nowy termin odbioru. 4. W ramach umowy, wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu zamawiającego w siedzibie zamawiającego, na zasadach określonych w załączniku nr ………. do niniejszej umowy i w terminie uzgodnionym z zamawiającym. 5. Wykonawca odpowiada z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy (w tym w czasie trwania transportu) aż do chwili potwierdzenia przez Zamawiającego odbioru przedmiotu umowy. 6. Zamawiający zapewni warunki organizacyjne umożliwiające dostęp pracownikom Wykonawcy do pomieszczeń Zamawiającego w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszej umowy. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zniszczenie mienia Zamawiającego oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 8. Osobą odpowiedzialną za należyte wykonanie niniejszej umowy po stronie Zamawiającego jest Pan Krzysztof Siuta - numer telefonu: 18 263 30 92. 9. Osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy jest: ……………………………. - numer telefonu: ……………………………….. §4 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy wyłącznie fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad, wyprodukowany w 2018 roku. 2. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na warunkach określonych w załączniku nr ….. do niniejszej umowy. 3. Jeżeli warunki zawarte w kartach gwarancyjnych będą odmienne od warunków oferowanych przez Wykonawcę – Strony za obowiązujące uznają warunki gwarancyjne zawarte w ofercie przetargowej. §5 1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości: a) 0,5% wartości brutto niedostarczonego przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki w przypadku niezachowania terminu dostawy, b) 10% wartości brutto umowy w przypadku odstąpienia jednej ze Stron od umowy z winy Wykonawcy, c) 0,15% wartości brutto przedmiotu umowy, w przypadku braku czasu reakcji serwisu za każdy dzień zwłoki, licząc od daty zgłoszenia do dnia reakcji na zgłoszenie, d) 0,15% wartości brutto przedmiotu umowy w przypadku niedostarczenia urządzenia zastępczego w wyznaczonym terminie, za każdy dzień zwłoki licząc od momentu wymagalności dostarczenia do momentu faktycznego dostarczenia urządzenia. 2. Strony umowy mogą dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania, przewyższającego kary umowne. 3. W przypadku okoliczności uzasadniających zapłatę kar umownych, kary te Wykonawca zobowiązany jest zapłacić w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego. 4. W przypadku naliczenia kar umownych Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich potrącenia z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. §6 Zapłata za dostarczoną partię towaru dokonana zostanie poleceniem przelewu w ciągu 60 dni od dnia dostarczenia towaru i faktury w formie papierowej do siedziby Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez strony. §7 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach (art. 145 ustawy Pzp). 2. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w §1 ust. 2 i 3. 3. Strony zobowiązują się nie dokonywać bez zgody drugiej strony cesji na osoby trzecie praw i zobowiązań wynikających z umowy. §8 1. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy – w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) – w przypadku takiej rezygnacji, c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w umowie, z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony. §9 1. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie/ w części/w całości ..........przez podwykonawcę/ów: a) ……………………………………………………………………………………., b) …………………..…………………………………………………………………. 2. Za realizację umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca. §10 1. Wykonawca oświadcza, że będzie/nie będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji podmiotów: a) …………………………………………………………………………………………, b) ………………………………………………………………………………………… 2. Wykonawca odpowiada solidarnie za szkodę, na podstawie art. 22a ust. 5 ustawy Pzp. §11 W sprawach nieuregulowanych zastosowanie ma Kodeks Cywilny i przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. §12 Dla rozstrzygnięcia sporów wynikających z niniejszej umowy będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. §13 Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy – w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) – w przypadku takiej rezygnacji, c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w umowie, z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony.
IV 4 4 data 2018-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Łóżka, wózki, szafki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Łóżka szpitale,medyczne do intensywnej terapii, wózki: inwalidzkie, do transportu chorych, szafki przyłóżkowe - ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kardiomonitor, defibrylator, elektrokardiograf, ciśnieniomierz elektroniczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Kardiomonitor, defibrylator, elektrokardiograf, ciśnieniomierz elektroniczny- ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pompy infuzyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Pompy infuzyjne- ze względu na obszerny zakres zamówienia- został podany w załączniku numer 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dozowniki tlenowe, ssaki pneumatyczne i elektryczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dozowniki tlenowe, ssaki pneumatyczne i elektryczny- ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Respirator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Respirator- ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Aparat Ambu, laryngoskop, waga ze wzrostomierzem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Aparat Ambu, laryngoskop, waga ze wzrostomierzem- ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załaczniku numer 3 do siwz.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)