Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów szewnych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju

Publication date 2018-05-24
End date 2018-06-01 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
Miejscowość Krynica - Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563190-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331411283
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów szewnych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju. 5. Postępowanie zostało podzielone na osiem wyszczególnionych poniżej części (pakietów): opis części zamówienia: Pakiet 1 Materiały szewne, Pakiet 2 Materiały szewne, Pakiet 3 Materiały szewne, Pakiet 4 Materiały szewne, Pakiet 5 Materiały szewne, Pakiet 6 Specjalistyczne zestawy chirugiczne, Pakiet 7 Materiały szewne, Pakiet 8 Siatki chirurgiczne. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e777153-da05-4e50-83d7-3d56864da596
Biuletyn 563190-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
Regon 30058700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kraszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 142
Zamawiajacy miejscowosc Krynica - Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 33380
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 4712807, 4715196
Zamawiajacy fax 184 712 338
Zamawiajacy email zampub@szpital-krynica.pl
Adres strony url www.szpital-krynica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-krynica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-krynica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej – Szpital im. dr.J.Dietla w Krynicy-Zdroju , 33-380 Krynica-Zdrój ul. Kraszewskiego 142, budynek administracji, sekretariat dyrekcji
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów szewnych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju
Numer referencyjny SPZOZ-ZP-271-17/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów szewnych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju. 5. Postępowanie zostało podzielone na osiem wyszczególnionych poniżej części (pakietów): opis części zamówienia: Pakiet 1 Materiały szewne, Pakiet 2 Materiały szewne, Pakiet 3 Materiały szewne, Pakiet 4 Materiały szewne, Pakiet 5 Materiały szewne, Pakiet 6 Specjalistyczne zestawy chirugiczne, Pakiet 7 Materiały szewne, Pakiet 8 Siatki chirurgiczne. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoich charakterem przedmiotowi zamówienia osobno dla każdego z pakietów, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.(zał. Nr 5 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty , według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, (formularz należy wypełnić w stosunku do tych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę), 2) wypełnione i podpisane tabele asortymentowo-cenowe, załącznik nr 1 do SIWZ 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami należytego ich wykonania (zał. nr 5 do SIWZ) 5 ) próbki 6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, nie dotyczy Wykonawców w przypadku określonym w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się wprowadzania zmian do niniejszej umowy, jeżeli zachodzą okoliczności: a) zmiany numeru katalogowego produktu. b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów. c) zmiany przedmiotowe – produkt zamienny, równoważny. d) zmiany liczby opakowań. e) w przypadku zmiany przepisów dot. stawki podatku VAT lub innych przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na realizacje umowy. f) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową przy nie zmienionych cenach. g) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony. h) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego.
IV 4 4 data 2018-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141128-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały szewne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141128-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały szewne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET NR 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały szewne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET NR 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141128-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały szewne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET NR 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141128-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały szewne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET NR 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Specjalistyczne zestawy chirugiczne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET NR 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141128-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały szewne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa PAKIET NR 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Siatki chirurgiczne
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)