Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII

Publication date 2018-05-24
End date 2018-06-04 00:00:00
Instytucja Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562735-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d9a7fb87-c72f-4744-96ce-745b80378fd6
Biuletyn 562735-N-2018
Zamawiajacy nazwa Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
Regon 18065160500000
Zamawiajacy adres ulica ul. hr. Wandy Tarnowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35322
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 85 35 247
Zamawiajacy fax 17 85 07 864
Zamawiajacy email zp@igbcarpatia.pl
Adres strony url www.igbcarpatia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Dostep dokumentow zamowienia www.igbcarpatia.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.igbcarpatia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4; 35-322 Rzeszów pokój nr 6
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII
Numer referencyjny 24/05/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 12
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy (według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, określając równocześnie który z Wykonawców jest upoważnionym przedstawicielem / Liderem konsorcjum, 2) Formularz/e cenowy/e wg. załącznika 1-A, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa, musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika, 4) Pełnomocnictwo do występowaniu w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca – w przypadku osób fizycznych, 5) Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści umowy polegających na: 1) zmianie postanowień dotyczących terminu wykonania umowy, polegających na przedłużeniu obowiązywania umowy do 3 m-cy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego całego przedmiotu umowy po upływie 6 miesięcy od daty zawarcia umowy do wartości umowy, o której mowa w §5 ust. 1. 2) zmiany asortymentu do 5% wartości umowy, pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia wartości całego zamówienia określonej w umowie. Cena takich produktów nie może być wyższa niż cena producenta maksymalnie z 2% marżą. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego, 3) zmiany asortymentu w przypadku wycofania przez producenta i wprowadzenia nowego produktu/ produktów, w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, w cenie nie wyższej niż zawarta w ofercie przetargowej stanowiącej Załącznik Nr 1 (zmiana dotyczyć może zastąpienia wycofanych produktów nowymi produktami); 4) zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, w tym zmiany obowiązujących stawek podatku VAT (zmiana umowy nastąpi w zakresie wynikającym z tychże przepisów prawa),
IV 4 4 data 2018-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Wadowicach i Trzebini
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Wadowicach i Trzebini, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Nysie, Brzegu i Grodkowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Nysie, Brzegu i Grodkowie, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Opolu i Prudniku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w w Opolu i Prudniku, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Pińczowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Pińczowie, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII Restauracja Nysa w Nysie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w restauracji Nysa w Nysie, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Tarnowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Tarnowie, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Dębicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Dębicy, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Rzeszowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Rzeszowie, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Łupkowie i Moszczańscu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Łupkowie i Moszczańcu, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB Carpatia w Uhercach Mineralnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Uhercach Mineralnych, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Ośrodku Konferencyjno Szkoleniowym Parzenica w Zakopanem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Ośrodku Konferencyjno Szkoleniowym Parzenica w Zakopanem, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Hotelu Pałac Olszanica w Olszanicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Hotelu Pałac Olszanica w Olszanicy, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)