| GuidZP400 |
4999a0d8-0c5a-4b73-b46b-4568a764aa55
|
| Biuletyn |
560855-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska
|
| Regon |
000001554
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Politechniki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-661
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48222346206
|
| Zamawiajacy fax |
+48226286075
|
| Zamawiajacy email |
Anna.Poreda@pw.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.pw.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Publiczna szkoła wyższa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, gońca lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Warszawska Dział Zamówień Publicznych, Gmach Biurowy, 00-668 Warszawa, ul. Noakowskiego 18/20, klatka A, pokój nr 204
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa specjalistycznego sprzętu do kuchni oraz pralni (piec konwekcyjno-parowy z podstawą i okapem, szafa chłodnicza, patelnia gazowa i zmywarka kapturowa oraz pralnico-wirówka) dla ośrodków wypoczynkowych Politechniki Warszawskiej (część I-III)
|
| Numer referencyjny |
ZP.D.PM.8.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu do kuchni i pralni na potrzeby Politechniki Warszawskiej: Ośrodka Wypoczynkowego w Sarbinowie Morskim oraz Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Grybowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia dzieli się na trzy części:
Część I: Patelnia gazowa i zmywarka kapturowa,
Część II: Piec konwekcyjno - parowy z podstawą i okapem oraz szafa chłodnicza,
Część III: Pralnico-wirówka wolnostojąca.
|
| Cpv glowny przedmiot |
42214100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ty zakresie;
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia (polisa OC) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
1) dla części I: 25 000,00 zł,
2) dla części II: 44 000,00 zł,
3) dla części III: 55 000,00 zł.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ty zakresie;
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1.1. rozdziału 6 SIWZ.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1.2. rozdziału 6 SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
specyfikacje techniczne potwierdzające spełnianie przez oferowane urządzenia w zakresie każdej części wszystkich wymagań technicznych. Opisy te muszą jednoznacznie identyfikować oferowane urządzenia poprzez wskazanie ich modeli/symboli katalogowych według katalogów producentów
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką).
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono
z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej.
3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty.
4. Wypełniony i podpisany Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ w zakresie części (I-III), na którą Wykonawca składa ofertę (oryginał).
5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Rozdział 19, pkt 8 SIWZ:
8. Zmiana zawartej umowy:
8.1.Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy Pzp i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian.
8.2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach:
8.2.1.ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców);
8.2.2. zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
8.2.3. zmiana sposobu spełnienia świadczenia – na skutek niedostępności na rynku materiałów/urządzeń wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów/urządzeń lub pojawienie się na rynku materiałów/urządzeń nowej generacji albo nowych technologii – zmiana urządzeń na równoważne lub o lepszych parametrach za cenę nie wyższą niż podana w ofercie, z zastrzeżeniem, że nie będzie stało to w sprzeczności z zapisami art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
8.2.4. konieczność przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy;
8.2.5. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
8.2.6. terminu dostawy w przypadku wystąpienia siły wyższej.
8.3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:
8.3.1. wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych,
8.3.2. terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa,
8.3.3. skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,
8.3.4. klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi,
8.3.5. bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców,
8.3.6. inne wydarzenia losowe.
8.4. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować drugą Stronę faksem, pocztą elektroniczną lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania potwierdzane jest przez właściwą Izbę Gospodarcza kraju Wykonawcy.
8.5. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się jako czynników losowych.
8.6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie, za wyjątkiem pkt. 8.2.6, podpisanego przez Strony Protokołu konieczności przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w pkt. 8.
8.7.Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego adresem do korespondencji jest: Politechnika Warszawska Dział Zamówień Publicznych, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa; faks: (+48 22) 628-60-75; e-mail: Malgorzata.Pawelec@pw.edu.pl. Dane adresowe podane w Sekcji I: Zamawiający pozycja I.1) Nazwa i adres nie są adresami do kontaktów w postępowaniu.
2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
3. Zgodnie z rozdziałem 19 SIWZ pkt. 9:
9. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zamawiającego – w celu związanym z powyższym postępowaniem
9.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
9.1.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa;
9.1.2 inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Warszawskiej jest Pan mgr inż. Tomasz Buczek, kontakt: adres e-mail: Tomasz.Buczek@pw.edu.pl, tel. kom: 693 182 140;
9.1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z powyższym postępowaniem;
9.1.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
9.1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
9.1.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9.1.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9.1.8 posiada Pani/Pan:
9.1.8.1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
9.1.8.2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
9.1.8.3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
9.1.8.4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9.1.9 nie przysługuje Pani/Panu:
9.1.9.1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
9.1.9.2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
9.1.9.3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Patelnia gazowa i zmywarka kapturowa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42214100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu do kuchni (patelnia gazowa i zmywarka kapturowa) na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Warszawskiej w Sarbinowie Morskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Piec konwekcyjno - parowy z podstawą i okapem oraz szafa chłodnicza
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42214100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu do kuchni (Piec konwekcyjno - parowy z podstawą i okapem oraz szafa chłodnicza) na potrzeby Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowy Politechniki Warszawskiej w Grybowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pralnico-wirówka wolnostojąca
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39713210-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu do pralni (Pralnico-wirówka wolnostojąca) na potrzeby Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowy Politechniki Warszawskiej w Grybowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| | |