DOSTAWA STOŁU OPERACYJNEGO ORAZ KARDIOMONITORÓW

Publication date 2018-05-28
End date 2018-06-11 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564492-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331922303
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu operacyjnego do zabiegów z użyciem robota da Vinci oraz kardiomonitorów zwanych dalej „wyrobami medycznymi” do siedziby Zamawiającego tj.:
1.1 Zadanie 1 – Stołu operacyjnego do zabiegów z użyciem robota da Vinci – 1 sztuka,
1.2 Zadanie 2 – Kardiomonitory – 4 sztuki,
1.3 Zadanie 3 – Kardiomonitor kompaktowy – 1 sztuka.
Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.1 – 1.3 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę wyrobów medycznych określonych w załączniku nr 1.1 – 1.3 do SIWZ,
2) udzielenia instruktażu w zakresie obsługi wyrobów medycznych o którym mowa w ust. 1, w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9450a3ff-7ab2-4696-8c35-b9f28b5ff097
Biuletyn 564492-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Regon 97789300000
Zamawiajacy adres ulica ul. H. Kamieńskiego
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51124
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 254 375
Zamawiajacy fax 713 270 425
Zamawiajacy email zp@wssk.wroc.pl
Adres strony url http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Fundacji KGHM Polska Miedź w Lubinie w ramach umowy nr 91/F/2018 z dnia 28 marca 2018r. z przeznaczeniem na wykonania cyklu operacji przy użyciu robota chirurgicznego da Vinci w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu” (z zaznaczeniem że dotyczy Zadania nr 1).
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych bud. nr 10, ul. H. Kamieńskiego 73A, 51-124 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA STOŁU OPERACYJNEGO ORAZ KARDIOMONITORÓW
Numer referencyjny Szp/FZ-38/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu operacyjnego do zabiegów z użyciem robota da Vinci oraz kardiomonitorów zwanych dalej „wyrobami medycznymi” do siedziby Zamawiającego tj.: 1.1 Zadanie 1 – Stołu operacyjnego do zabiegów z użyciem robota da Vinci – 1 sztuka, 1.2 Zadanie 2 – Kardiomonitory – 4 sztuki, 1.3 Zadanie 3 – Kardiomonitor kompaktowy – 1 sztuka. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.1 – 1.3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę wyrobów medycznych określonych w załączniku nr 1.1 – 1.3 do SIWZ, 2) udzielenia instruktażu w zakresie obsługi wyrobów medycznych o którym mowa w ust. 1, w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: a) partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; c) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; Dokument, o którym mowa w pkt 1) i pkt. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisy, fotografie oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) i stanowi wyrób medyczny w rozumieniu przywołanej ustawy tj. posiada certyfikat CE i deklarację zgodności – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji. Za wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia łącznie następujących warunków: 1) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą, 2) informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności poprzez wskazanie konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona.
IV 6 1 srodki ochrony W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. W przypadku, gdy w jednym dokumencie Wykonawca zawrze informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa oraz informacje, do ujawnienia których Zamawiający będzie zobowiązany, Zamawiający ujawni cały dokument, zaś Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za niewłaściwe zabezpieczenie informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2018-06-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1.1 Zadanie 1 – Stołu operacyjnego do zabiegów z użyciem robota da Vinci – 1 sztuka,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192230-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 1 jest współfinansowany ze środków Fundacji KGHM Polska Miedź w Lubinie w ramach umowy nr 91/F/2018 z dnia 28 marca 2018r. z przeznaczeniem na wykonania cyklu operacji przy użyciu robota chirurgicznego da Vinci w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu”.
Zalacznik krotki opis Dostawa stołu operacyjnego do zabiegów z użyciem robota da Vinci.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 1.2 Zadanie 2 – Kardiomonitory – 4 sztuki,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa 4 sztuk Kardiomonitorów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 1.3 Zadanie 3 – Kardiomonitor kompaktowy – 1 sztuka.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa 1 sztuki Kardiomonitora kompaktowego
  

Criterion

Kryteria Ocena techniczna
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Oferowany okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)