Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii ujętych w 4 częściach

Publication date 2018-05-28
End date 2018-06-05 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Stomatologiczne Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z .o.o.
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564842-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331300000, 331400003, 336000006, 331350005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii ujętych w 4 częściach dla potrzeb Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego GUMed Sp. z o.o.
Szczegółowy opis poszczególnych pakietów (części) zawiera załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ
Określona w załączniku nr 3 do SIWZ ilość stanowi wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 3 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. Są one wartościami maksymalnymi zamówienia. W przypadku zmniejszenia szacunkowych ilości wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tym związane

Dodatkowe informacje

GuidZP400 68f036be-74ed-4c88-bb61-e0cfd43e6154
Biuletyn 564842-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Stomatologiczne Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z .o.o.
Regon 22157227700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dębowa
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80204
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 349 21 36
Zamawiajacy fax 58 349 21 35
Zamawiajacy email biuroucs@gumed.edu.pl
Adres strony url www.ucs.gumed.edu.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.ucs.gumed.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sp. z o.o.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ucs.gumed.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pomoca poslańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersyteckie Centrum Stomatologiczne Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. ul. Dębowa 1a, 80-204 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii ujętych w 4 częściach
Numer referencyjny 3/2018/materiały
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii ujętych w 4 częściach dla potrzeb Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego GUMed Sp. z o.o. Szczegółowy opis poszczególnych pakietów (części) zawiera załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ Określona w załączniku nr 3 do SIWZ ilość stanowi wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 3 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. Są one wartościami maksymalnymi zamówienia. W przypadku zmniejszenia szacunkowych ilości wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tym związane
Cpv glowny przedmiot 33130000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby w zakresie nr 18 - leki Wykonawca posiadał koncesję lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zgodnie z ustawą z dnia 6 sierpnia 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. Z 2008 nr 45, poz. 271 z późn. zm.). Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę. W przypadku pozostałych pakietów (części) Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 5 pkt. 1) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów określonych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać odpowiednim terminom, o których mowa wyżej. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Nalezy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: 1) Przypadku, gdy z przyczyn niezaleznych od Wykonawcy (zakończenie produkcji, wycofanie towaru z rynku lub uchylenie przez właściwe organy zezwoleń dopuszczających dany materiał do obrotu) nie będzie mozliwe dostarczenie oferowanego asortymentu, Wykonawca dostarczy po uzgodnieniu z Zamawiającym inny towar o tych samych lub wyŜszych parametrach jakościowych, w cenie, która była ustalona dla wycofanego asortymentu. 2) Zamawiający dopuszcza mozliwość zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury zapisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 3) Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem niewazności.
IV 4 4 data 2018-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis nici z igłą
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis leki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet 3-1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis kleje
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet 3-2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33135000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis aparaty wspomagające
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)