| GuidZP400 |
e118b7ef-2ddd-4339-8e7c-8a88cefb23f8
|
| Biuletyn |
564456-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
|
| Regon |
67056863500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ks. Łukasika
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
48 3639957 w. 1219
|
| Zamawiajacy fax |
48 3634873
|
| Zamawiajacy email |
wara@praca.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.pupradom.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.pupradom.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pupradom.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Księdza Łukasika 3, 26-600 Radom
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom
|
| Numer referencyjny |
ZP.26.04.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, których wykaz materiałów stanowiących przedmiot zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
20
|
| Informacje na temat katalogow |
za skrócenie terminu dostawy Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty przy ocenie oferty 4 pkt. za każdy dzień max. 40 pkt
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Jeśli Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne – Zamawiający wezwie wykonawcę, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających, iż oferowane dostawy spełniają jego wymogi tj.: a) Certyfikat ISO 14001, wystawiony na producenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego lub certyfikat równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem ; b) Certyfikat/zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości wystawiony na producenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych, potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001:2015 lub normami równoważnymi, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. c) Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi certyfikaty CE wystawione przez jednostkę notyfikowaną dla wskazanych, równoważnych materiałów eksploatacyjnych. d) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera). 11. Zamiast zaświadczeń, o którym mowa w pkt 10 a) i b), Wykonawca może złożyć również opis urządzeń technicznych, instrukcji obsługi oraz środków stosowanych przez Wykonawcę dostaw oraz opisu zaplecza naukowo – badawczego Wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia. 12. Wykonawca może, zamiast zaświadczeń, o których mowa odpowiednio w pkt 10 a), b) lub c), złożyć inne dokumenty, np. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium w pieniądzu (PLN), należy wnosić na oprocentowane konto: 03 1160 2202 0000 0001 9346 5601 Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego najpóźniej 06.05.2018 r. do godz. 10:00. Wadium w formie dokumentów o których mowa art. 45 ust 6 pkt od 2 do 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych musi zawierać zapis, iż zabezpiecza roszczenie Zamawiającego do wskazanej wyżej kwoty na wypadek zaistnienia przesłanek wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na cały okres związania ofertą.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Strony zastrzegają możliwość zmiany powyższej umowy za obopólną zgodą w następujących przypadkach: -zmiany w terminach dostawy, z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę (wymaga zgody Zamawiającego) a także na wniosek Zamawiającego . - inne z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
|
| IV 4 4 data |
2018-06-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|