| GuidZP400 |
8d2d39a1-2084-45da-9485-7540f5146b36
|
| Biuletyn |
563649-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
| Regon |
10106725600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konstantynowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
85
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zgierz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
95-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
26 1442098
|
| Zamawiajacy fax |
26 1442101
|
| Zamawiajacy email |
31wog.zp@ron.mil.pl
|
| Adres strony url |
www.31wog.wp.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Obrona
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.31wog.wp.mil.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.31wog.wp.mil.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
95-100 Zgierz, ul.Konstantynowska 85
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH I KALENDARZY
|
| Numer referencyjny |
39/ZP/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów administracyjno – biurowych i kalendarzy na rzecz 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu.2. Wymagania zasadnicze dotyczące artykułów administracyjno – biurowych i kalendarzy stanowiących przedmiot zamówienia:muszą być fabrycznie nowe, z gwarancją jakości (terminem przydatności) nie krótszą niż 24 miesiące ;muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami;muszą odpowiadać wszystkim parametrom określonym w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w formularzach cenowych tj. załączniku nr 1 i załączniku nr 2 oraz załączniku nr 1a oraz załączniku 1b do SIWZ, muszą być dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych.3. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawiera:załącznik nr 4 do SIWZ – w zakresie określenia asortymentu dla każdego z miejsca dostawy, ilości oraz wymaganych parametrów;załącznik nr 6 do SIWZ – określający warunki na jakich Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach technicznych i użytkowych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego, o takiej samej lub lepszej jakości i identycznym przeznaczeniu.5.Wykonawca zobowiązany jest podać we wszystkich pozycjach w formularzu cenowym (załączniku nr 1 i załączniku nr 2 do SIWZ) typ / rodzaj / model / producenta oferowanego produktu. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.6. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną ilość zadań, z tym, że na każde zadanie można złożyć jedną ofertę. Zadanie 1 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych;Zadanie 2 – dostawa kalendarzy.Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp (dotyczy tylko zadania nr 1). Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe.Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji na dostawę artykułów administracyjno – biurowych, przedmiot zamówienia może się zwiększyć o pozycje wskazane w zał.nr 1 -formularz cenowy w zadaniu 1 kolumna „zakres opcji”. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym dla zadania 1 po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym.Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie opcjonalne. W przypadku skorzystania z opcji zwiększenia asortymentu Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie (faxem) o asortymencie i zamawianych ilościach najpóźniej do 31 października 2018r. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy w/w asortymentu w terminie 14 dni od daty powiadomienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-06-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów administracyjno-biurowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawiera:Załącznik nr 4 do SIWZ -w zakresie określenia asortymentu dla każdego z miejsca dostawy, ilości oraz wymaganych parametrów.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa kalendarzy na 2019r.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ - w zakresie określenia asortymentu dla każdego z miejsca dostawy, ilości oraz wymaganych parametrów.
|
| | |