Założenie powiatowej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu

Publication date 2018-05-28
End date 2018-06-06 00:00:00
Instytucja Powiat Mielecki
Miejscowość Mielec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi wprowadzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564208-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 723120005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest założenie powiatowej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla obszaru powiatu mieleckiego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. założenie powiatowej bazy danych GESUT w oparciu o inicjalną bazę GESUT założoną w roku 2016 dla obszaru powiatu mieleckiego oraz dane zawarte w zasobie;
2.2. sporządzenie zbiorów metadanych dla powiatowej bazy GESUT;
2.3. aktualizacja działającego w powiecie geoportalu (Mielecki System Informacji Przestrzennej) o powiatową bazę GESUT;
2.4. skompletowanie operatu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Warunki techniczne oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ccf2d6c6-c3fb-474d-aef1-3595ec5525c6
Biuletyn 564208-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Mielecki
Regon 69058144200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Mielec
Zamawiajacy kod pocztowy 39-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 78 00 400
Zamawiajacy fax 17 78 00 530
Zamawiajacy email euzar@powiat-mielecki.pl
Adres strony url http://powiat-mielecki.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat-mielecki.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Mielecki, ul.Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec
Nazwa nadana zamowieniu Założenie powiatowej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu
Numer referencyjny WA.272.1.9.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest założenie powiatowej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla obszaru powiatu mieleckiego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. założenie powiatowej bazy danych GESUT w oparciu o inicjalną bazę GESUT założoną w roku 2016 dla obszaru powiatu mieleckiego oraz dane zawarte w zasobie; 2.2. sporządzenie zbiorów metadanych dla powiatowej bazy GESUT; 2.3. aktualizacja działającego w powiecie geoportalu (Mielecki System Informacji Przestrzennej) o powiatową bazę GESUT; 2.4. skompletowanie operatu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Warunki techniczne oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Cpv glowny przedmiot 72312000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-12T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Umowa w sprawie zamówienia będzie realizowana od dnia jej podpisania przez obie strony. Zamawiający przewiduje, że umowa zostanie podpisana w ciągu 30 dni od dnia otwarcia ofert (przy czym umowa może zostać zawarta wcześniej, jeśli przed tą data Zamawiającemu uda się wyłonić Wykonawcę). Po wyżej ww. dacie zakończenia tj. 11 listopada 2018 r. Wykonawca będzie realizował obowiązki wynikające z rękojmi za wady przedmiotu umowy oraz obowiązki wynikające z udzielonej na przedmiot umowy gwarancji jakości.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej, dwie usługi polegające na założeniu inicjalnej lub powiatowej bazy GESUT o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda; Uwaga: Wykonawca w wykazie usług zobowiązany jest podać te główne usługi, które potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu – wykaz powinien zawierać jednoznaczne określenie rodzaju usługi. b) Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże ponadto, że dysponuje odpowiednią kadrą obejmującą osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.: - kierownik prac (1 osoba) - posiada uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 2101 ze zm.), zwaną dalej prawem geodezyjnym i kartograficznym, - geodeta-wykonawca (min. 4 osoby) - posiadające uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 prawa geodezyjnego i kartograficznego; Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika prac oraz geodety-wykonawcy. Jedna osoba może pełnić tylko jedną ww. rolę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunki.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W zakresie potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty . W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty tez realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Podmiot taki musi uczestniczyć w wykonaniu usług w charakterze podwykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada aktualne na dzień złożenia następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 1.3. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 1.4. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1. zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1.1 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2.3. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2.1 i 2.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 1 pkt 1.1. składa dokument, o którym mowa w ust. 2.1 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów obowiązany jest złożyć, na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 1 dotyczące podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca. Postanowienia ust. 2 i ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 1 dotyczące podwykonawcy. Postanowienia ust. 2 i ust. 3 stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1.1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym, niż 1 miesiąc przez upływem terminu skradania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 2.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których usługi wskazane w wykazie zostały wykonane. Uwaga: Wykonawca w wykazie usług zobowiązany jest podać te główne usługi, które potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy ww. usługi realizowane były łącznie z innymi usługami lub dostawami, Wykonawca musi bezwzględnie określić wartość brutto tych usług (każdej osobno), które potwierdzają spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 2.2. dowodów określających czy usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga: W wykazie osób dopuszczalne jest wskazanie określonej osoby tylko w jednej roli dotyczącej kierownika prac lub geodetów-wykonawców – zakaz łączenia ww. funkcji.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę Wykonawcy składają się następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w SEKCJI III.3., które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 1.2. Dowód wniesienia wadium. 1.3. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22 a ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Zobowiązanie może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wskazanych w § 17 wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są możliwe ponadto, gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymiennych w art. 144 ust. 1 ustawy. 3. Wszelkie zamiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej po rygorem nieważności. Zmiana Umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wskazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
IV 4 4 data 2018-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i ewentualnymi zmianami w dniu 06.06.2018 r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 - pokój nr 222. Otwarcie ofert jest jawne. 2. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby bezpośrednio uczestniczące w wykonywaniu zamówienia pełniące następujące funkcje: - kierownika prac – jedna osoba; - geodeta-wykonawca – co najmniej 4 osoby; były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez te osoby czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. DZ. U. z 2018 r. poz. 917). Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu odbioru, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia uprawnia Zamawiającego do otrzymywania nieodpłatnego usuwania wad przedmiotu zamówienia stwierdzonych i zgłoszonych Wykonawcy w okresie gwarancji. Przy obliczaniu punktacji w kryterium okres gwarancji Zamawiający będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy co do okresu gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia, Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższymi zasadami: a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wynoszący minimum 24 miesiące, b) Za okres udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia wynoszący odpowiednio: - 24 miesiące - oferta otrzyma 0 pkt; - 36 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt; - 48 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt. Przy obliczaniu punktacji w Kryterium kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia Zamawiający będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy co do liczby osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, posiadających uprawnienia zawodowe o których mowa w art. 43 pkt 1 prawa geodezyjnego i kartograficznego, Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższymi zasadami: a) Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć do realizacji zamówienia minimum 5 osób posiadających uprawnienia o których mowa w art. 43 pkt 1 prawa geodezyjnego i kartograficznego, b) Za wyznaczenie do realizacji zamówienia odpowiednio: - 5 osób – oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt; - 6 osób – oferta Wykonawcy otrzyma 10 pkt; - 7 osób i więcej - oferta Wykonawcy otrzyma 20 pkt.

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cana
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)