Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych

Publication date 2018-05-28
End date 2018-06-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
Miejscowość Leżajsk
Województwo podkarpackie
Branża
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564638-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 154000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku tj. mleko 2% pasteryzowane, śmietana 18%, kefir 1,5-2% tłuszczu, jogurt naturalny 2-3% tłuszczu, twaróg półtłusty, mleko w proszku pełne 26% tłuszczu, ser topiony kremowy 100g pakowany w kostkach, ser żółty pełnotłusty, masło o zawartości tłuszczu 82%, margaryna do smarowania pieczywa, margaryna mleczna 250 g, olej rzepakowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 015004a8-7ade-4c03-bae5-4a15b2a288f7
Biuletyn 564638-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
Regon 30665000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Leżajsk
Zamawiajacy kod pocztowy 37300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 240 47 23
Zamawiajacy fax 17 240 47 23
Zamawiajacy email zamowienia@spzoz-lezajsk.pl
Adres strony url www.spzoz-lezajsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-lezajsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-lezajsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Leżajsku, ul. Leśna 20, 37-300 Leżajsk (Budynek Administracji), I piętro, pokój nr 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
Numer referencyjny DZP-380-16/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku tj. mleko 2% pasteryzowane, śmietana 18%, kefir 1,5-2% tłuszczu, jogurt naturalny 2-3% tłuszczu, twaróg półtłusty, mleko w proszku pełne 26% tłuszczu, ser topiony kremowy 100g pakowany w kostkach, ser żółty pełnotłusty, masło o zawartości tłuszczu 82%, margaryna do smarowania pieczywa, margaryna mleczna 250 g, olej rzepakowy
Cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) oświadczenie, że Wykonawca na zaoferowane wyroby posiada kartę produktu zawierającą skład, wartość odżywczą i składniki alergenne produktu wystawioną przez producenta i przedłoży je Zamawiającemu na każde jego żądanie
Inne dokumenty niewymienione 1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana cen może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów. W takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznie waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego, zaś cena netto pozostaje bez zmian. Zmiana wynagrodzenia w powyższym wypadku nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, ale Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o powyższym Zamawiającego stosownym pismem najpóźniej wraz z pierwszą fakturą zawierającą nową (zmienioną) stawkę podatku VAT. 2.W przypadku wystąpienia przejściowego braku na rynku produktu wyszczególnionego w umowie Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia go odpowiednikiem pod warunkiem, że parametry nowego produktu spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego i w cenie nie wyższej niż w niniejszej umowie. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie udokumentować i powiadomić o tym fakcie Kierownika Działu Żywienia. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamiennik danego produktu, po wcześniejszym wyrażeniu zgody przez Kierownika Działu Żywienia. 3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany danych identyfikujących Wykonawcę i Zamawiającego. Zmiana w powyższym wypadku nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, ale strony zobowiązane są powiadomić o powyższym stosownym pismem.
IV 4 4 data 2018-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)