| GuidZP400 |
4a23c853-808d-4117-a52c-6e420f63f6b5
|
| Biuletyn |
564488-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Agencja Rezerw Materiałowych
|
| Regon |
1219930500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grzybowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00844
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
48 22 360 91 10
|
| Zamawiajacy fax |
48 22 360 91 01
|
| Zamawiajacy email |
zp@arm.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.arm.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja wykonawcza
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.arm.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.arm.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz.1529 oraz z 2015 r . poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Rezerw Materiałowych, ul. Grzybowska 45, 00 - 844 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Wymiana urządzeń firmy FortiNet
|
| Numer referencyjny |
BPzp.261.27.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Wymiana urządzeń firmy FortiNet wchodzących w skład infrastruktury sieciowej Agencji Rezerw Materiałowych
|
| Cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
- dysponuje co najmniej 2 inżynierami systemowymi, którzy uczestniczyli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w co najmniej 2 wdrożeniach urządzeń sieciowych, każde o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (pięćset tysięcy) brutto;
- dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi certyfikaty potwierdzające umiejętności obsługi z dostarczanego rozwiązania
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający warunkowo dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności w przypadku:
1) zmiany miejsca świadczenia serwisu gwarancyjnego – w przypadku zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego;
2) zmiany terminów – w przypadku zajścia siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się nadzwyczajne okoliczności (takie jak: klęski żywiołowe, strajki, katastrofy);
3) warunków realizacji usług – w przypadku, gdy u stron niniejszej umowy wystąpią: zmiany w strukturze organizacyjnej, zmiany w procesach biznesowych lub zmiany godzin pracy;
4) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy – w przypadku, gdy prowadzone przez Wykonawcę prace będą wymagały przerwy w działalności biznesowej Zamawiającego (wyłączenie urządzeń), a Zamawiający nie wyrazi zgody na ich wyłączenie w godzinach pracy Zamawiającego (nie zaakceptuje proponowanego terminu przez Wykonawcę i wskaże dogodny termin dla Zamawiającego);
5) zmiany wartości umowy brutto – w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT;
6) zmiany wartości umowy brutto – w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3÷5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
7) zmiany wartości umowy brutto – w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|