„Dostawa i montaż wyposażenia do sal dydaktycznych na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie”

Publication date 2018-05-30
End date 2018-06-08 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565558-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do sal dydaktycznych we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach, na terenie Żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż i instalację asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nie używany. Wyposażenie do sal dydaktycznych będące przedmiotem zamówienia musi spełniać normy określone w opisie przedmiotu zamówienia lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f02a362a-0a63-4069-b1b3-e23629a1ebeb
Biuletyn 565558-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Regon 430910203
Zamawiajacy adres ulica Wolska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814664991
Zamawiajacy fax 814664991
Zamawiajacy email mzz@zlobki.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu w ramach „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, w zakresie Osi Priorytetowych 9-4 RPO WL 2014-2020”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Scentralizowana Jednostka Organizacyjna Gminy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mzz.bip.lublin.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mzz.bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć osobiście lub pocztą w sekretariacie Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, przy ul. Wolskiej 5, 20-411 Lublin.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres przy ul. Wolskiej 5, 20-411 Lublin.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa i montaż wyposażenia do sal dydaktycznych na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie”
Numer referencyjny MZŻ. 253-1/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do sal dydaktycznych we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach, na terenie Żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż i instalację asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nie używany. Wyposażenie do sal dydaktycznych będące przedmiotem zamówienia musi spełniać normy określone w opisie przedmiotu zamówienia lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 99999988,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 70
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w związku ze: a) zmianą cen jednostkowych zawartych w ofercie tj. w kosztorysie cenowym (załącznik nr 2 do umowy) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki. b) zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć np. zmianą przepisów prawa, c) zmianą Wykonawcy, następującą w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 2. Zmiana umowy może nastąpić zarówno na wniosek Zamawiającego jak i Wykonawcy, zgłoszony na piśmie w okresie obowiązywania umowy. Wniosek o którym mowa w zdaniu poprzednim, składany jest minimum 7 dni przed datą planowanych zmian i musi zawierać uzasadnienie i opis proponowanych zmian.
IV 4 4 data 2018-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na wyposażenie
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)