| GuidZP400 |
f02a362a-0a63-4069-b1b3-e23629a1ebeb
|
| Biuletyn |
565558-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
|
| Regon |
430910203
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wolska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-411
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
814664991
|
| Zamawiajacy fax |
814664991
|
| Zamawiajacy email |
mzz@zlobki.lublin.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
w ramach „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, w zakresie Osi Priorytetowych 9-4 RPO WL 2014-2020”
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Scentralizowana Jednostka Organizacyjna Gminy
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.mzz.bip.lublin.eu
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mzz.bip.lublin.eu
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć osobiście lub pocztą w sekretariacie Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, przy ul. Wolskiej 5, 20-411 Lublin.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
przy ul. Wolskiej 5, 20-411 Lublin.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa i montaż wyposażenia do sal dydaktycznych na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie”
|
| Numer referencyjny |
MZŻ. 253-1/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do sal dydaktycznych we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach, na terenie Żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż i instalację asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nie używany. Wyposażenie do sal dydaktycznych będące przedmiotem zamówienia musi spełniać normy określone w opisie przedmiotu zamówienia lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
99999988,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
70
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w związku ze:
a) zmianą cen jednostkowych zawartych w ofercie tj. w kosztorysie cenowym (załącznik nr 2 do umowy) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki.
b) zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć np. zmianą przepisów prawa,
c) zmianą Wykonawcy, następującą w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
2. Zmiana umowy może nastąpić zarówno na wniosek Zamawiającego jak i Wykonawcy, zgłoszony na piśmie w okresie obowiązywania umowy. Wniosek o którym mowa w zdaniu poprzednim, składany jest minimum 7 dni przed datą planowanych zmian i musi zawierać uzasadnienie i opis proponowanych zmian.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-08T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|