Wybór podmiotu obsługującego realizację umowy ramowej Microsoft Products and Services Agreement nr 4100021400 z dnia 22 września 2015 r. wraz z dostawą licencji na oprogramowanie biurowe, systemy operacyjne oraz licencji cal

Publication date 2018-05-30
End date 2018-06-08 00:00:00
Instytucja Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566499-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 483100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wybór podmiotu obsługującego realizację umowy ramowej Microsoft Products and Services Agreement nr 4100021400 z dnia 22 września 2015 r. wraz z dostawą licencji na oprogramowanie biurowe, systemy operacyjne oraz licencji cal.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3.Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia, zakup pozostałych 40 % uzależniony będzie od własnego zapotrzebowania, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowanej części umowy.
4.Łączną ilość poszczególnego rodzaju asortymentu, wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ. Podana ilość towaru jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towaru lub rezygnacji z niektórych produktów, w zależności od potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z zastrzeżeniem ust. 3.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych towaru między pozycjami asortymentowymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ.
6.Zamawiający zastrzega, że licencje (Microsoft Office Standard 2016 SNGL MVL, Windows Professional 10 SNGL Upgrd MVL) i ich liczba zostały wskazane w formularzu „Oferta Wykonawcy” oraz w formularzu „Opis przedmiotu zamówienia” tylko do celów sformułowania oferty. Przedmiotem dostawy mogą być również inne produkty oferowane w ramach warunków określonych w umowie ramowej Microsoft Products and Services Agreement o numerze 4100021400. Limitem określającym górną granicę dostaw (zakupów) jest wartość brutto umowy zawartej w ramach niniejszego postępowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 16be5adf-68e6-40ea-beff-88d13d2c28da
Biuletyn 566499-N-2018
Zamawiajacy nazwa Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Regon 51406400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Racławickie
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon (81) 445 41 59
Zamawiajacy fax (81) 445 41 63
Zamawiajacy email dzp@kul.pl
Adres strony url http://bip.kul.lublin.pl/16027.html
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.kul.lublin.pl/16027.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.kul.lublin.pl/16027.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kul.lublin.pl/16027.html
Nazwa nadana zamowieniu Wybór podmiotu obsługującego realizację umowy ramowej Microsoft Products and Services Agreement nr 4100021400 z dnia 22 września 2015 r. wraz z dostawą licencji na oprogramowanie biurowe, systemy operacyjne oraz licencji cal
Numer referencyjny AZP-240/PN-p30/034/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest wybór podmiotu obsługującego realizację umowy ramowej Microsoft Products and Services Agreement nr 4100021400 z dnia 22 września 2015 r. wraz z dostawą licencji na oprogramowanie biurowe, systemy operacyjne oraz licencji cal. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia, zakup pozostałych 40 % uzależniony będzie od własnego zapotrzebowania, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowanej części umowy. 4.Łączną ilość poszczególnego rodzaju asortymentu, wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ. Podana ilość towaru jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towaru lub rezygnacji z niektórych produktów, w zależności od potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z zastrzeżeniem ust. 3. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych towaru między pozycjami asortymentowymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. 6.Zamawiający zastrzega, że licencje (Microsoft Office Standard 2016 SNGL MVL, Windows Professional 10 SNGL Upgrd MVL) i ich liczba zostały wskazane w formularzu „Oferta Wykonawcy” oraz w formularzu „Opis przedmiotu zamówienia” tylko do celów sformułowania oferty. Przedmiotem dostawy mogą być również inne produkty oferowane w ramach warunków określonych w umowie ramowej Microsoft Products and Services Agreement o numerze 4100021400. Limitem określającym górną granicę dostaw (zakupów) jest wartość brutto umowy zawartej w ramach niniejszego postępowania.
Cpv glowny przedmiot 48310000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia braku przesłanek wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp. 2) Wykonawcy zagraniczni (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), zamiast dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie, składają następujące dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie o przynależeniu lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca wraz z oświadczeniem może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązanie z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Inne dokumenty niewymienione 1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony i podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1; 2)wypełniony i podpisany formularz Oferta Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3)oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ; 4)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie informacje dotyczące treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego i warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy zostały wskazane w jej wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić tylko za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności i nie mogą naruszać art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria upust
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)