Wyłonienie wykonawcy w zakresie wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu oraz instalacji systemu audiowizualnego w salach dydaktycznych oznaczonych numerami P0.1, P0.2; P0.3, P1.1 oraz P1.2 w budynku Zespołu Dydaktyczno-Bibliotecznego i Wejścia Głównego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie.

Publication date 2018-05-30
End date 2018-06-13 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566469-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323212001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu oraz instalacji systemu audiowizualnego w salach dydaktycznych oznaczonych numerami P0.1, P0.2; P0.3, P1.1 oraz P1.2 w budynku Zespołu Dydaktyczno-Bibliotecznego i Wejścia Głównego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w Załączniku A do SIWZ określającym parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zamawianych urządzeń audiowizualnych oraz w projekcie wykonawczym stanowiącym Załącznik B do SIWZ przy czym Zamawiający wskazuje iż przedmiotem zamówienia nie są objęte poniższe elementy ujęte ww. projekcie :
a) modernizacja sali Aula P 0.1.1 (już wykonano)
b) ułożenie nowego okablowania we wszystkich salach (już wykonano)
c) system Digital Signage oraz systemu zajętości sal.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0ae6f503-408c-4c08-8d24-982e3895e18f
Biuletyn 566469-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica ul. Gołębia
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 324 450
Zamawiajacy fax 124 324 451
Zamawiajacy email bzp@adm.uj.edu.pl
Adres strony url www.uj.edu.pl
Adres strony internetowej www.przetargi.uj.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.uj.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej Dział Zamówień Publicznych UJ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Wyłonienie wykonawcy w zakresie wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu oraz instalacji systemu audiowizualnego w salach dydaktycznych oznaczonych numerami P0.1, P0.2; P0.3, P1.1 oraz P1.2 w budynku Zespołu Dydaktyczno-Bibliotecznego i Wejścia Głównego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie.
Numer referencyjny 80.272.108.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu oraz instalacji systemu audiowizualnego w salach dydaktycznych oznaczonych numerami P0.1, P0.2; P0.3, P1.1 oraz P1.2 w budynku Zespołu Dydaktyczno-Bibliotecznego i Wejścia Głównego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w Załączniku A do SIWZ określającym parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zamawianych urządzeń audiowizualnych oraz w projekcie wykonawczym stanowiącym Załącznik B do SIWZ przy czym Zamawiający wskazuje iż przedmiotem zamówienia nie są objęte poniższe elementy ujęte ww. projekcie : a) modernizacja sali Aula P 0.1.1 (już wykonano) b) ułożenie nowego okablowania we wszystkich salach (już wykonano) c) system Digital Signage oraz systemu zajętości sal.
Cpv glowny przedmiot 32321200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3. Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: 3.1 dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: 3.1.1. co najmniej 2 osoby posiadające certyfikat producenta o ukończeniu szkolenia z zakresu zintegrowanego oprogramowania do zarzadzania rozwiązaniami AV w wielu lokalizacjach. Przez zintegrowane oprogramowanie do zarządzania systemem AV w wielu lokalizacjach zamawiający rozumie oprogramowanie służące do monitorowania statusu urządzeń znajdujących się w Sali, przekazywanie i zbieranie informacji o ich pracy, awariach, korzystaniu z nich w trakcie zajęć, 3.1.2. co najmniej 3 osoby posiadające certyfikat producenta o ukończeniu szkolenia z zakresu dystrybucji dźwięku i obrazu po sieci IP 3.1.3. Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie tych wymogów przez te same osoby (Jedna osoba może posiadać więcej niż jeden certyfikat). 3.2 Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: 3.2.1 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w całym okresie swojej działalności wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na modernizacji lub instalacji systemu audiowizualnego w salach dydaktycznych lub konferencyjnych obejmujące:, dostawę i wdrożenie systemu audiowizualnego z systemem projekcji wielkoformatowej, systemu sterowania wraz z interfejsami użytkownika, systemu dystrybucji sygnałów audio – wideo poprzez sieć IP, o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) 3.3 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 4.1 pełna specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu wraz z opisem technicznym producenta lub wydruk/i ze stron internetowych producenta, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ; 4.2 wykaz dostaw zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie 5) SIWZ, 4.3 dowody określające czy dostawy zamieszczone w wykazie dostaw zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. A jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – dowodem jest oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 4.4 wykaz osób dedykowanych do realizacji zamówienia zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie 5) SIWZ,
Inne dokumenty niewymienione Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), 2. indywidualną kalkulację ceny oferty, uwzględniającą wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w formie kosztorysów uproszczonych wraz z zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia dla całości zamówienia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, 3. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 4. dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2018 poz. 110 ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przez dokonanie przelewu bankowego na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za moment wniesienia wadium uważa się datę uznania środków na koncie zamawiającego (dzień, godzina).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki Zmian opisane w załączniku 3 do SIWZ - wzorze umowy
IV 4 4 data 2018-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)