| GuidZP400 |
0ae6f503-408c-4c08-8d24-982e3895e18f
|
| Biuletyn |
566469-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jagielloński
|
| Regon |
---
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gołębia
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31-007
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
124 324 450
|
| Zamawiajacy fax |
124 324 451
|
| Zamawiajacy email |
bzp@adm.uj.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.uj.edu.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej Dział Zamówień Publicznych UJ
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Wyłonienie wykonawcy w zakresie wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu oraz instalacji systemu audiowizualnego w salach dydaktycznych oznaczonych numerami P0.1, P0.2; P0.3, P1.1 oraz P1.2 w budynku Zespołu Dydaktyczno-Bibliotecznego i Wejścia Głównego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie.
|
| Numer referencyjny |
80.272.108.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu oraz instalacji systemu audiowizualnego w salach dydaktycznych oznaczonych numerami P0.1, P0.2; P0.3, P1.1 oraz P1.2 w budynku Zespołu Dydaktyczno-Bibliotecznego i Wejścia Głównego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w Załączniku A do SIWZ określającym parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zamawianych urządzeń audiowizualnych oraz w projekcie wykonawczym stanowiącym Załącznik B do SIWZ przy czym Zamawiający wskazuje iż przedmiotem zamówienia nie są objęte poniższe elementy ujęte ww. projekcie :
a) modernizacja sali Aula P 0.1.1 (już wykonano)
b) ułożenie nowego okablowania we wszystkich salach (już wykonano)
c) system Digital Signage oraz systemu zajętości sal.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32321200-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3. Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
3.1 dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
3.1.1. co najmniej 2 osoby posiadające certyfikat producenta o ukończeniu szkolenia z zakresu zintegrowanego oprogramowania do zarzadzania rozwiązaniami AV w wielu lokalizacjach. Przez zintegrowane oprogramowanie do zarządzania systemem AV w wielu lokalizacjach zamawiający rozumie oprogramowanie służące do monitorowania statusu urządzeń znajdujących się w Sali, przekazywanie i zbieranie informacji o ich pracy, awariach, korzystaniu z nich w trakcie zajęć,
3.1.2. co najmniej 3 osoby posiadające certyfikat producenta o ukończeniu szkolenia z zakresu dystrybucji dźwięku i obrazu po sieci IP
3.1.3. Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie tych wymogów przez te same osoby (Jedna osoba może posiadać więcej niż jeden certyfikat).
3.2 Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.:
3.2.1 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w całym okresie swojej działalności wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na modernizacji lub instalacji systemu audiowizualnego w salach dydaktycznych lub konferencyjnych obejmujące:, dostawę i wdrożenie systemu audiowizualnego z systemem projekcji wielkoformatowej, systemu sterowania wraz z interfejsami użytkownika, systemu dystrybucji sygnałów audio – wideo poprzez sieć IP, o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych)
3.3 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
4.1 pełna specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu wraz z opisem technicznym producenta lub wydruk/i ze stron internetowych producenta, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ;
4.2 wykaz dostaw zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie 5) SIWZ,
4.3 dowody określające czy dostawy zamieszczone w wykazie dostaw zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. A jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – dowodem jest oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
4.4 wykaz osób dedykowanych do realizacji zamówienia zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie 5) SIWZ,
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), 2. indywidualną kalkulację ceny oferty, uwzględniającą wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w formie kosztorysów uproszczonych wraz z zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia dla całości zamówienia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, 3. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 4. dowód wniesienia wadium.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2018 poz. 110 ze zm.).
3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przez dokonanie przelewu bankowego na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za moment wniesienia wadium uważa się datę uznania środków na koncie zamawiającego (dzień, godzina).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Warunki Zmian opisane w załączniku 3 do SIWZ - wzorze umowy
|
| IV 4 4 data |
2018-06-13T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|