PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO ORAZ FOTOGRAFICZNEGO I KAMER

Publication date 2018-05-30
End date 2018-06-12 00:00:00
Instytucja Powiat Łańcucki
Miejscowość Łańcut
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566495-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu multimedialnego oraz fotograficznego i kamer na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych w Łańcucie, Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Łańcucie oraz Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Łańcucie: projektor multimedialny 6 kpl., Tablica interaktywna wraz z rzutnikiem krótkoogniskowym oraz uchwytem ściennym 2 kpl., Aparat fotograficzny z wymienną optyką 16 – 50mm -1 kpl., Statyw do aparatu z punktu 3. – 1 kpl., Torba do aparatu z punktu 3. – 1 kpl., Karta SD – 1 szt., Kamera cyfrowa 1 kpl., Telewizor 2 kpl., Aparat fotograficzny z wymienną optyką 18 – 105mm - 1 kpl.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0a0e7b04-4790-4753-8e3f-83d84e3f21d8
Biuletyn 566495-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Łańcucki
Regon 69058137600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Łańcut
Zamawiajacy kod pocztowy 37100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 172 256 971
Zamawiajacy fax 172 256 970
Zamawiajacy email danuta.ozga@powiat-lancut.com.pl
Adres strony url http://www.powiat-lancut.itl.pl/bip/index.php?page=zwykly.php&under=92&grp=21&dep=527
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Wsparcie szkolnictwa zawodowe w Powicie Łańcuckim” Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego, Osi priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.powiat-lancut.itl.pl/bip/index.php?page=zwykly.php&under=92&grp=21&dep=527
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Łańcucie ul. Mickiewicza 2, 37-100 Łańcut
Nazwa nadana zamowieniu PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO ORAZ FOTOGRAFICZNEGO I KAMER
Numer referencyjny OR.272.2.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu multimedialnego oraz fotograficznego i kamer na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych w Łańcucie, Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Łańcucie oraz Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Łańcucie: projektor multimedialny 6 kpl., Tablica interaktywna wraz z rzutnikiem krótkoogniskowym oraz uchwytem ściennym 2 kpl., Aparat fotograficzny z wymienną optyką 16 – 50mm -1 kpl., Statyw do aparatu z punktu 3. – 1 kpl., Torba do aparatu z punktu 3. – 1 kpl., Karta SD – 1 szt., Kamera cyfrowa 1 kpl., Telewizor 2 kpl., Aparat fotograficzny z wymienną optyką 18 – 105mm - 1 kpl.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 (jedną) dostawę sprzętu służącego do prezentacji lub utrwalania obrazu o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dla usług zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale V ust. 2 pkt 3) a) SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione druk oferta formularz cenowy
Wadium NIE DOTYCZY
Przewiduje udzielenie zaliczek NIE DOTYCZY
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania NIE DOTYCZY
IV 3 2 opis potrzeb NIE DOTYCZY
IV 3 3 ElementyOpisu NIE DOTYCZY
IV 4 6 NIE DOTYCZY
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto umowę. Zmiany mogą być dokonane w przypadku: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 2) zmiana stawki podatku VAT, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy, 3) zmiany dotyczące przedmiotu umowy, tj. niedostępności na rynku sprzętu i/lub oprogramowania wskazanego w ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku sprzętu i/lub oprogramowania – dopuszczalne jest dostarczenie sprzętu i/lub oprogramowania o parametrach nie gorszych niż parametry oferowanych sprzętów i/lub oprogramowania wykazanych w ofercie, 6) zmiany okresu gwarancyjnego, związane z jego wydłużeniem przez producenta.
IV 4 4 data 2018-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria PKRES GWARANCJI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria MONTAŻ SPRZĘTU
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)