Dostawę tuszów, tonerów i zestawów komputerowych dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach

Publication date 2018-05-30
End date 2018-06-08 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566240-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszów, tonerów i zestawów komputerowych dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach”. (kod CPV: 30213300-8, 30000000-9).
2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 części zwanych pakietami. Szczegółowe wymagania i dokładny opis produktów znajduje się w załączniku od nr 1.1 do nr 1.4 „Szczegółowa oferta cenowa” (Pakiety od nr 1 do nr 4).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących minimum jeden z pakietów wskazanych poniżej. Ofertę należy złożyć na wszystkie produkty objęte danym pakietem.
Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu
1. Nr 1 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne
2. Nr 2 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne
3. Nr 3 Zestawy komputerowe poleasingowe
4. Nr 4 Materiały eksploatacyjne do drukarki GEODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 91004b48-a8ee-452c-a95f-c08640afd370
Biuletyn 566240-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Regon 29141100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mączna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70780
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 918 806 260
Zamawiajacy fax 918 806 203
Zamawiajacy email org@szpital-zdroje.szczecin.pl
Adres strony url www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPS ZOZ "Zdroje", ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę tuszów, tonerów i zestawów komputerowych dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach
Numer referencyjny 36/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszów, tonerów i zestawów komputerowych dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach”. (kod CPV: 30213300-8, 30000000-9). 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 części zwanych pakietami. Szczegółowe wymagania i dokładny opis produktów znajduje się w załączniku od nr 1.1 do nr 1.4 „Szczegółowa oferta cenowa” (Pakiety od nr 1 do nr 4). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących minimum jeden z pakietów wskazanych poniżej. Ofertę należy złożyć na wszystkie produkty objęte danym pakietem. Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne 2. Nr 2 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne 3. Nr 3 Zestawy komputerowe poleasingowe 4. Nr 4 Materiały eksploatacyjne do drukarki GEODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Celem wstępnego potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż. Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za sumę ubezpieczenia co najmniej 1. Nr 1 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne 60 000,00 zł 2. Nr 2 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne 50 000,00 zł 3. Nr 3 Zestawy komputerowe poleasingowe 50 000,00 zł 4. Nr 4 Materiały eksploatacyjne do drukarki GEODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego 4 000,00 zł W przypadku składania oferty na kilka pakietów wymagana jest łączna suma ubezpieczenia dla pakietów objętych ofertą. Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Celem potwierdzenia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –dwie dostawy. Za jedną dostawę Zamawiający uzna dostawę polegającą na dostawie różnego rodzaju artykułów biurowych, niszczarek, tuszów, tonerów, zestawów komputerowych i drukarek o wartości nie mniejszej niż określona poniżej: Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę brutto co najmniej 1. Nr 1 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne 60 000,00 zł 2. Nr 2 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne 50 000,00 zł 3. Nr 3 Zestawy komputerowe poleasingowe 50 000,00 zł 4. Nr 4 Materiały eksploatacyjne do drukarki GEODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego 4 000,00 zł Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI, pkt. 3, ppkt. 2) SIWZ składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, wykonawca powinien dołączyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 1 i 3 należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Zakresie warunkow udzialu W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Inne dokumenty niewymienione 5. Do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) odpowiedni załącznik od nr 1.1 do nr 1.4 „Szczegółowa oferta cenowa” –odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia; 2) w zakresie Pakietu nr 1 - oświadczenie, że nieoryginalne tonery są nieregenerowane (w 100% nowe);
Czy wadium 1
Wadium 1. Wadium - zostanie wniesione zgodnie z zasadami określonymi poniżej: Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowód wniesienia wadium, w jednej z następujących form tj.: a) kopia dokonania przelewu na konto zamawiającego, b) oryginał (w oddzielnej kopercie) i załączoną do oferty kopię gwarancji bankowej, c) oryginał (w oddzielnej kopercie) i załączoną do oferty kopię gwarancji ubezpieczeniowej, d) oryginał (w oddzielnej kopercie) i załączoną do oferty kopię umowy poręczenia 2. Wadium należy wnieść w wysokości: Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu na kwotę 1. Nr 1 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne 2 000,00 zł 2. Nr 2 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne 1 500,00 zł 3. Nr 3 Zestawy komputerowe poleasingowe 1 900,00 zł 4. Nr 4 Materiały eksploatacyjne do drukarki GEODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego 130,00 zł w terminie do dnia i godziny składania ofert. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – przelewem na konto PKO BP S.A. O/Szczecin Nr 15 1020 4812 0000 0102 0048 6886 z dopiskiem „wadium – sprawa nr 36/2018 - Dostawa tuszów, tonerów i zestawów komputerowych dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach”. b) poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4) lit. b) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. d) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. b) Zgodnie z art. 46, ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) ze stwierdzeniem, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 4) bez konieczności wykazywania, czy choćby uprawdopodobniania tych okoliczności; stwierdzenie o nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłacie na żądanie zamawiającego bez konieczności wykazywania, czy choćby uprawdopodobniania podstaw wezwania ( lub inne równoważne ) ma stanowić treść gwarancji 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu w ofercie należy wpisać nr konta, na który zamawiający będzie mógł zwrócić wadium lub do oferty załączyć upoważnienie dla osoby, której zamawiający będzie mógł zwrócić wadium 7. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w pkt.9 ppkt 3) lit. b) niezawierające zobowiązań, o których mowa w art. 46 ust. 4a, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie Wykonawcy (art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). 8. Na wniosek wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmianie ulega wynagrodzenie, o którym mowa w §1 ust. 1 w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towaru i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, 3) ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 4) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. (niniejszy ustęp dotyczy pakietów nr 2-3) 3. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) w przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących istotną zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 3) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 5) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny – w ramach tej samej grupy; 6) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia); 7) zmiana jest nie istotna. 4. Postanowienia ust. 3 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody. 5. Zmiany umowy przewidziane jako możliwe w okolicznościach wymienionych w ust. 3 pkt 1- 4 ) jeżeli uzyskają zgodę Zmawiającego, to będę się ograniczały wyłącznie do niezbędnego minimum zapewniającego uwzględnienie okoliczności stanowiącej podatny zmiany i zachowanie dotychczasowego charakteru i zasadniczego układu umowy
IV 4 4 data 2018-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestawy komputerowe poleasingowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestawy komputerowe poleasingowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarki GEODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do drukarki GEODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)