Przetarg nieograniczony 17/PN/D/PL/2018 r. na dostawy warzyw i owoców do Kuchni Głównej SPWZOZ w Stargardzie

Publication date 2018-05-30
End date 2018-06-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
Miejscowość Stargard Szczeciński
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565787-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ. Zamówienia będą realizowane etapami: przez okres 6 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego poza sobotami oraz dniami ustawowo wolnymi od pracy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 174ea289-8d7d-439c-a957-44c1c217afcf
Biuletyn 565787-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
Regon 30456200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Stargard Szczeciński
Zamawiajacy kod pocztowy 73-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 578 92 22
Zamawiajacy email zaopatrzenie@zozstargard.pl
Adres strony url www.zozstargard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozstargard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stargardzie ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard lub osobiście w Kancelarii
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony 17/PN/D/PL/2018 r. na dostawy warzyw i owoców do Kuchni Głównej SPWZOZ w Stargardzie
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ. Zamówienia będą realizowane etapami: przez okres 6 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego poza sobotami oraz dniami ustawowo wolnymi od pracy.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany przez oferenta Załącznika A do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy w wersji pisemnej,
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku: 1) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania obowiązków stron; 2) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia w tym mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, inne zdarzenia niezawinione przez żadną ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) zaprzestania produkcji zaoferowanych produktów lub innych okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających dostawę określonych produktów, strony dopuszczają możliwość zmiany umowy poprzez określenie innego towaru, zatwierdzonego przez Zamawiającego, do dostawy którego zobowiązany będzie Wykonawca, przy czym towar zamienny powinien posiadać parametry nie gorsze od towaru pierwotnego i cenę jednostkową nie wyższą niż dotychczasowa, 4) zmiany potrzeb Zamawiającego uzasadniających zmniejszenie lub zmianę przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana ta nie będzie niekorzystna dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)