Dostawa artykułów i gadżetów reklamowych, z podziałem na 4 części.

Publication date 2018-05-30
End date 2018-06-07 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564569-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa artykułów i gadżetów reklamowych, z podziałem na 4 następujące części:
1) Część nr 1 – Artykuły użytkowe, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego,
2) Część nr 2 – Artykuły piśmiennicze, plastyczne i biurowe, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego,
3) Część nr 3 – Artykuły sportowo – rekreacyjne, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego,
4) Część nr 4 – Artykuły i gadżety wykorzystywane, w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca:
1) we wszystkich częściach wykonał znakowanie produktów zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Powiatu Poznańskiego;
2) dostarczył artykuły i gadżety reklamowe w terminie:
a) Części nr 1, 2, 3 – do 35 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego,
b) Część nr 4 – do 30 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.
3) Część nr 4 – w celu potwierdzenia że oferowane produkty odpowiadają określonym wymaganiom, przedłożył wydrukowane na papierze zdjęcia zaproponowanego asortymentu.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d048e15-1c91-40b0-a580-d070b90fd1c6
Biuletyn 564569-N-2018
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Regon 63127678800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jackowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60509
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 410 500
Zamawiajacy fax 618 480 556
Zamawiajacy email zp@powiat.poznan.pl
Adres strony url www.bip.powiat.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.poznan.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy, pod rygorem nieważności, złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60 - 509 Poznań, pok. 002.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów i gadżetów reklamowych, z podziałem na 4 części.
Numer referencyjny ZP.272.00024.2018, ZP.ZD-00149/18.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Dostawa artykułów i gadżetów reklamowych, z podziałem na 4 następujące części: 1) Część nr 1 – Artykuły użytkowe, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego, 2) Część nr 2 – Artykuły piśmiennicze, plastyczne i biurowe, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego, 3) Część nr 3 – Artykuły sportowo – rekreacyjne, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego, 4) Część nr 4 – Artykuły i gadżety wykorzystywane, w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) we wszystkich częściach wykonał znakowanie produktów zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Powiatu Poznańskiego; 2) dostarczył artykuły i gadżety reklamowe w terminie: a) Części nr 1, 2, 3 – do 35 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego, b) Część nr 4 – do 30 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego. 3) Część nr 4 – w celu potwierdzenia że oferowane produkty odpowiadają określonym wymaganiom, przedłożył wydrukowane na papierze zdjęcia zaproponowanego asortymentu.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do każdej z części nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do każdej z części nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, w zakresie każdej z części oddzielnie, jeżeli Wykonawca wykaże: a) Część nr 1 – należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jednego zamówienia obejmującego swoim zakresem dostawę materiałów lub gadżetów lub artykułów promocyjnych/reklamowych, o wartości minimum 50.000,00 zł brutto; b) Część nr 2 – należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jednego zamówienia obejmującego swoim zakresem dostawę materiałów lub gadżetów lub artykułów promocyjnych/reklamowych, o wartości minimum 20.000,00 zł brutto; c) Część nr 3 – należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jednego zamówienia obejmującego swoim zakresem dostawę materiałów lub gadżetów lub artykułów promocyjnych/reklamowych, o wartości minimum 20.000,00 zł brutto; d) Część nr 4 – należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jednego zamówienia obejmującego swoim zakresem dostawę materiałów lub gadżetów lub artykułów promocyjnych/reklamowych, o wartości minimum 25.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716 ze zm.); e) Wykonawcy, w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634, 1823 ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Część nr 4 – w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Wykonawca winien przedłożyć wydrukowane na papierze zdjęcia zaproponowanego asortymentu (zdjęcia z różnych perspektyw lub informację, że zdjęcie jest poglądowe, a dostarczony artykuł będzie zgodny z wymaganiami Zamawiającego).
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stosownie do części zamówienia, do której Wykonawca zamierza złożyć ofertę, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1) Część nr 1 – 1.750,00 zł; 2) Część nr 2 – 700,00 zł; 3) Część nr 3 – 750,00 zł; 4) Część nr 4 – 3.400,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W każdej z części dopuszcza się zmiany w Umowie, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły użytkowe, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa artykułów użytkowych, wykorzystywanych do promocji Powiatu Poznańskiego w niżej określonym rodzaju i ilościach: Parasol - 50. Parasol - 50. Saszetka na telefon - 500. Torba zakupowa - 500. Torba zakupowa - 1000. Etui na kartę - 2000. Balon zielony - 500. Balon niebieski - 500. Balon biały - 500. Kosmetyczka - 500. Brelok – Tenisówka - 2500. Brelok – Trampek - 2500. Smycz - 1000. Smycz - 3000. Torebka papierowa (220x100x300mm) - 1000. Torebka papierowa (300x100x350mm) - 500. Stacja pogodowa - 50. Zegar elektroniczny - 50. Torba na dokumenty - 100. Krzesło z torbą termiczną - 50. Kubek termiczny - 150. Kubek - 125. Kubek - 125. Pamięć USB - 100. Etui na dokumenty - 50. 2. Zadanie będzie wykonane w terminie do 45 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3. Faktyczny czas realizacji zamówienia zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu dostawy artykułów reklamowych od dnia ostatecznej akceptacji projektów przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły piśmiennicze, plastyczne i biurowe, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa artykułów piśmienniczych, plastycznych i biurowych, wykorzystywanych do promocji Powiatu Poznańskiego w niżej wskazanych rodzajach i ilościach: Zestaw piśmienniczy - 50. Zestaw piśmienniczy - 50. Ołówek - 8000. Notes z gumką - 600. Piórnik - 600. Zestaw kredek - 4000. Zestaw plastyczny - 500. Długopis - 5000. Długopis - 2500. 2. Zadanie będzie wykonane w terminie do 45 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3. Faktyczny czas realizacji zamówienia zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu dostawy artykułów reklamowych od dnia ostatecznej akceptacji projektów przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły sportowo – rekreacyjne, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa artykułów sportowo – rekreacyjnych, wykorzystywanych do promocji Powiatu Poznańskiego w niżej wskazanych rodzajach i ilościach: Koszulka - 550. Ręcznik - 300. Daszek - 300. Worek - 500. Opaska na rękę - 1000. Składana butelka - 100. 2. Zadanie będzie wykonane w terminie do 45 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3. Faktyczny czas realizacji zamówienia zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu dostawy artykułów reklamowych od dnia ostatecznej akceptacji projektów przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Artykuły i gadżety, wykorzystywane w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa artykułów i gadżetów, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego w niżej wskazanych rodzajach i ilościach: Kamizelka odblaskowa dla dzieci - 3000. Miniszelka odblaskowa - 500. Samozaciskowa opaska odblaskowa (seledynowa) - 2500. Samozaciskowa opaska odblaskowa (srebrna) - 2500. Opaska na ramię z diodami LED - 200. Koc termiczny - 1000. Ramka do tablic rejestracyjnych - 1000. Ładowarka samochodowa USB - 200. Młotek bezpieczeństwa - 200. Lampka rowerowa (przednia) - 200. Lampka rowerowa (tylna) - 200. Samochodowy stojak na telefon - 500. Zestaw odblasków na szprychy - 500. Osłona na szybę samochodową - 200. Zestaw sztućców na biwak - 100. Plecak - 50. Rowerowy uchwyt na smartfona - 100. Samochodowy uchwyt na telefon - 500. Ręcznik - 100. Dzwonek rowerowy - 200. Pokrowiec na siodełko rowerowe - 500. Alkotest jednorazowy - 1000. Kubek ceramiczny - 100. Zestaw kredek - 500. Zestaw narzędzi - 100. Latarka magnetyczna - 100. Samochodowa osłona przeciwsłoneczna - 200. Powerbank - 100. Zestaw wielofunkcyjny - 100. Składany trójkąt ostrzegawczy - 200. Zestaw osłonek przeciwsłonecznych - 200. Worek z paskami odblaskowymi - 500. Kubek metalowy - 100. Gwizdek - 500. Latarka czołowa - 100. Lampka USB - 200. Opaska na ramię - 200. Torba - 500. Worek wodoodporny - 100. Dmuchana poduszka podróżna - 200. Latarka LED - 200. Parasol - 100. Saszetka wodoodporna - 200. Szelki odblaskowe - 100. Szelka odblaskowa - 100. Komplet klipsów odblaskowych - 500. Osłona na kask rowerowy - 100. Osłona na plecak - 100. 2. Zadanie będzie wykonane w terminie do 40 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3. Faktyczny czas realizacji zamówienia zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu dostawy artykułów i gadżetów reklamowych od dnia ostatecznej akceptacji projektów przez Zamawiającego.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)