dostawa artykułów biurowych w 2 pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu

Publication date 2018-05-30
End date 2018-06-13 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562786-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa artykułów biurowych w 2 pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
2. Szczegółowy opis, ilości oraz wymogi dla przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku Nr 2A i załączniku Nr 2B do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty.
3. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę transportem własnym lub wynajętym, na jego koszt i ryzyko w dni robocze Zamawiającego (pn.- pt.) sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy sprzedaży, każdorazowo na podstawie zamówień częściowych składanych przez Sekcję Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych WSZ – w terminie maksymalnie 5 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia częściowego.
4. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy sobota, niedziela lub dzień świąteczny dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 48ed1b0c-e76f-4bc4-8b07-5143a6cf28c0
Biuletyn 562786-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
Regon 17074593000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Królewiecka
Zamawiajacy adres numer domu 146
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon (055) 2344111
Zamawiajacy fax 552 345 547
Zamawiajacy email mdudzinska@szpital.elblag.pl
Adres strony url www.szpital.elblag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.elblag.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie tj. za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, Sekretariat pokój 44, ul. Królewiecka 146, 92-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu dostawa artykułów biurowych w 2 pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
Numer referencyjny 21/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa artykułów biurowych w 2 pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu. 2. Szczegółowy opis, ilości oraz wymogi dla przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku Nr 2A i załączniku Nr 2B do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty. 3. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę transportem własnym lub wynajętym, na jego koszt i ryzyko w dni robocze Zamawiającego (pn.- pt.) sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy sprzedaży, każdorazowo na podstawie zamówień częściowych składanych przez Sekcję Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych WSZ – w terminie maksymalnie 5 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia częściowego. 4. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy sobota, niedziela lub dzień świąteczny dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 175439,02
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. 1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. II. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. I. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów z: 1) pkt. I. ppkt 1 i 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) pkt. I ppkt. 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt. I ppkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. I ppkt. 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I ppkt. 1-3 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się stosownie do ceny brutto wynikającej z nowej stawki począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, przy czym w przypadku wzrostu wynagrodzenia wykonawcy jest on zobowiązany wykazać wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - wynagrodzenie wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, co zobowiązany jest on wykazać, także w przypadku obniżenia tych kosztów; zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić jedynie w przypadku zmiany wynagrodzenia osób zatrudnionych u Wykonawcy w oparciu o umowę o pracę, które bezpośrednio wykonują zamówienie; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wynagrodzenie wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, co zobowiązany jest on wykazać, także w przypadku obniżenia tych kosztów. 2. W razie wejścia w życie zmian, o których mowa w ust.1 a) w trakcie okresu rozliczeniowego Wykonawca wystawi fakturę uwzględniającą dwie różne stawki wynagrodzenia. 3. Roszczenia Wykonawcy o dokonanie zmian w umowie opisanych w ust.1 wygasa, jeżeli nie zostanie zgłoszone łącznie z wykazem wpływu zmiany na koszty wykonania zamówienia w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany. 4. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w razie zajścia okoliczności wymienionych w ust.1 zostaną wprowadzone aneksem do umowy, przy czym zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy za 30 - dniowym pisemnym wypowiedzeniem, jeżeli w wyniku zmian opisanych w ust. 1 wynagrodzenie Wykonawcy wzrośnie o więcej niż 5% w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia, a do zakończenia umowy pozostaje okres dłuższy niż 6 miesięcy. 5. W terminie 5 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowej kalkulacji tj. koszty wynagrodzenia oraz wysokość składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne pod rygorem nie uznania przez Zamawiającego zasadnych roszczeń zmiany wynagrodzenia o którym mowa w ust.1. 6. Aneks zostanie sporządzony przez Wykonawcę i przesłany z co najmniej 5 –dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego w celu zapoznania się z jego treścią. 7. Dopuszczalne są zmiany umowy, niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy- Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 96032,52
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa artykułów biurowych zawierających 165 pozycji dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu. Szczegółowy opis, ilości oraz wymogi dla przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku Nr 2A do SIWZ Przedstawione parametry techniczne są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 79406,50
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa artykułów biurowych zawierających 12 pozycji dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu. Szczegółowy opis, ilości oraz wymogi dla przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku Nr 2B do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)