Dostawa wody mineralnej

Publication date 2018-06-01
End date 2018-06-11 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566920-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa naturalnej wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w następujących ilościach:
Butelki plastikowe 1,5 l wody gazowanej – 160 000 szt.
Butelki plastikowe 1,5 l wody niegazowanej – 160 000 szt.
Butelki plastikowe 0,5 l wody gazowanej – 40 000 szt.
Butelki plastikowe 0,5 l wody niegazowanej – 40 000 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 644c67e4-6cd2-499f-8867-6f63ed157a6c
Biuletyn 566920-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 9136215200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Wielkopolskich
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85090
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 525 255 320
Zamawiajacy fax 525 255 319
Zamawiajacy email przetarg@bg.policja.gov.pl
Adres strony url www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Powstańców Wlkp. 7, 85-090 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wody mineralnej
Numer referencyjny SZPiFP-63-18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa naturalnej wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w następujących ilościach: Butelki plastikowe 1,5 l wody gazowanej – 160 000 szt. Butelki plastikowe 1,5 l wody niegazowanej – 160 000 szt. Butelki plastikowe 0,5 l wody gazowanej – 40 000 szt. Butelki plastikowe 0,5 l wody niegazowanej – 40 000 szt.
Cpv glowny przedmiot 15981000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy (Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy (Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy (Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokument, o którym mowa powyżej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określił warunków w postępowaniu, w związku z tym nie żąda składania dokumentów w tym zakresie.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga składania ww dokumentów i oświadczeń
Tryb udzielenia zamowienia 7
IV 4 6 https://licytacje.uzp.gov.pl
IV 4 7 www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
IV 4 8 1. Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie Urzędu Zamówień Publicznych E-USŁUGI na platformie licytacji elektronicznych (https://licytacje.uzp.gov.pl)jeżeli nie jest jeszcze zarejestrowanym użytkownikiem. 2. Rejestracji w systemie dokonuje samodzielnie wykonawca. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania swojego loginu zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do licytacji elektronicznej. Dodawanie wykonawcy do licytacji odbywa się poprzez wpisanie loginu, w związku z czym zaleca się dokładne sprawdzenie poprawności wpisanego we wniosku loginu. 4. Szczegółowe informacje dotyczące funkcjonowania platformy licytacji elektronicznej w szczególności w zakresie rejestracji i składnia postąpień zawiera SAMOUCZEK dostępny na stronie UZP. II. WYMAGANIA TECHNICZNE: Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych używanych do dostępu do systemu: komputer Pc z systemem operacyjnym Windows/Linux, z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Mozilla Firefox 2.0 lub wyższa.
IV 4 9 1.Po zalogowaniu się na stronie licytacji elektronicznych UZP przy użyciu loginu i hasła, Wykonawcy uzyskują dostęp do systemu umożliwiającego składanie ofert w postaci elektronicznej. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. W celu złożenia postąpienia, wykonawca dopuszczony do licytacji winien nacisnąć znajdujący się w górnej części ekranu przedstawiającego ogłoszenie o zamówieniu przycisk LISTA POSTĄPIEŃ (przycisk aktywny od momentu otwarcia licytacji), a następnie znajdujący się na samym dole listy przycisk ZŁÓŻ POSTĄPIENIE. W polu, które pojawiło się na ekranie należy wpisać wysokość rzeczywistej ceny oferty, jaką proponuje wykonawca, a następnie nacisnąć przycisk ZŁÓŻ. 2. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od minimalnego postąpienia, określonego w ogłoszeniu o zamówieniu. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. Jednocześnie system nie przyjmie postąpienia, jeżeli zaproponowana cena oferty będzie mniej korzystna niż cena oferty najkorzystniejszej. System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 90000.09 będzie oznaczało 90 tys. zł i 9 groszy). 3. W toku licytacji Wykonawcy proponują łączną cenę ofertową brutto w PLN za dostawę wody mineralnej wymienionej w Załączniku nr 3A do Ogłoszenia dostępnym na stronie zamawiającego www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. 4. Krok postąpienia (minimalna różnica ceny składanych ofert) wynosi: 100.00 zł brutto. 5. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 6. W toku licytacji zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 7. Licytacja elektroniczna jest jednoetapowa. 8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w toku licytacji elektronicznej zaoferował najniższą cenę.
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas do upływu 10 minut od złożenia ostatniego postąpienia
IV 4 11 data 2018-06-11T00:00:00+02:00
IV 4 11 godzina 1900-01-01T13:00:00+01:00
IV 4 12 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert o godz. 11:00
IV 4 13 po upływie 10 minut od złożenia ostatniego postąpienia
IV IstotnePostanowienia Określone we wzorze umowy - dostępny na stronie zamawiającego: www.kujawsko- pomorska.policja.gov.pl , stanowiący Załącznik nr 3 do Ogłoszenia
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Wniosek należy złożyć na formularzu przygotowanym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Ogłoszenia, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem wykonawcy z dopiskiem: Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Bydgoszczy - Wniosek o dopuszczenie do licytacji na dostawę wody mineralnej. W powyższy sposób musi być również oznaczone opakowanie kurierskie. 3. Forma składanych oświadczeń i dokumentów: 1)Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do Ogłoszenia) musi być złożone: a)w formie pisemnej ( w postaci papierowej opatrzonej własnoręcznym podpisem) lub b) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dla prawidłowego złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej należy: - sporządzić je w jednym z zalecanych formatów, tj. „pdf”, „doc”, „docx”, „xls”, „xlsx”, - opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, - zaszyfrować „Oświadczenie” (opatrzeć hasłem dostępowym). We Wniosku należy wpisać hasło dostępowe, a także inne informacje niezbędne dla prawidłowego dostępu do dokumentu w szczególności o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w „Oświadczeniu”. Hasło dostępowe niezbędne jest do rozszyfrowania „Oświadczenia” po upływie terminu składania wniosków, - przesłać „Oświadczenie” na adres e-mail: Zamawiającego: przetarg@bg.policja.gov.pl w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed wyznaczonym terminem składania wniosków. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego „Oświadczenie” dotyczy oraz nazwę Wykonawcy albo dowolne oznaczenie pozwalające na jego identyfikację; 2)pełnomocnictwo złożone w formie pisemnej (oryginale) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę na potwierdzenie spełniana warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia oraz w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, winny być złożone zgodnie z formą określoną w § 14 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126). 5.Osoba(-y) uprawniona(-e) do reprezentowania wykonawcy musi parafować miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.Wykonawca, którego ofertę wybrano, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną, w ciągu 2 dni od daty zamknięcia licytacji, zestawienie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3A do Ogłoszenia dostępny na stronie Zamawiającego www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. Zestawienie to powinno zawierać informacje o: cenach jednostkowych brutto w zł/szt., wartości brutto dla każdej pozycji i cenie ofertowej. 8. W przypadku, gdy wylicytowana przez Wykonawcę wartość umowna uniemożliwia obliczenie ceny jednostkowej (do dwóch miejsc po przecinku), dopuszcza się zastosowanie kilku cen jednostkowych dla wydzielonych ilości, tak aby wartość umowy była równa wartości najkorzystniejszej oferty złożonej w trakcie licytacji przez Wykonawcę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst wzór umowy- Załącznik nr 3 do umowy
IV 4 4 data 2018-06-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)