GuidZP400 |
598eeb6f-757b-4591-83c6-2cef4ecb9a03
|
Biuletyn |
563371-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Fundusz Górnośląski S.A.
|
Regon |
27285458200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sokolska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-086
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 200 84 73,
|
Zamawiajacy fax |
32253 88 28
|
Zamawiajacy email |
ewa.gm@fgsa.pl,
|
Adres strony url |
bip-slaskie.pl/fgrn
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
tak
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip-slaskie.pl/fgrn
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak Inny sposób: Wymagana forma pisemna. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.-Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz.1529 , Dz.U z 2015 r. poz.1830, Dz.U. z 2016 r. poz.1113,1250,1823,1948, Dz.U. z 2017 r. poz.1128 ),osobiście lub za pośrednictwem posłańca, w zamkniętych kopertach.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Fundusz Górnośląski S.A., 40-086 Katowice, ul.Sokolska 8, Punkt Obsługi Klienta-parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego.
|
Numer referencyjny |
P/2/2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały
w załącznikach (publikowanych na stronie :www.bip-slaskie.pl/fgrn):a) Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do SIWZ, b) Wzór Umowy – zał. nr 2 do SIWZ, c) Formularz ofertowy – zał. nr 3 do SIWZ, d) Formularz cenowy – zał. nr 4 do SIWZ, e) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 5 do SIWZ, f) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 6 do SIWZ, g) Oświadczenie Wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 7 do SIWZ, h) Wykaz zrealizowanych projektów – zał. Nr 8 do SIWZ, i) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania Przedmiotu zamówienia – zał. Nr 9 do SIWZ,
j) Oświadczenia o udostępnianiu zasobów – zał. Nr 10 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej i finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy).
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 900 000,00 PLN (słownie: dziewięćset tysięcy).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zdolności technicznej i zawodowej w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował ostatecznie zakończonych zgodnie z harmonogramem i odebranych usług wdrożenia w nie mniej, niż w 1 (jednej) organizacji Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z dostawą oprogramowania, przy czym:
a) usługa obejmowała zakres nie mniejszy, niż:
1) dostarczenie dokumentu analizy przedwdrożeniowej,
2) dostawę i wdrożenie oprogramowania tworzącego Zintegrowany System Informatyczny,
3) dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego musiała obejmować co najmniej 5 ze wskazanych poniżej obszarów, w tym obowiązkowo obszary wymienione w lit. a – c:
a) Finanse i Księgowość i Kasa,
b) Obsługa pożyczek, dotacji i faktoringu,
c) Obsługa projektów,
d) Zamówienia publiczne,
e) Zarządzanie relacjami z klientami,
f) Kadry i płace,
g) Środki Trwałe i Wyposażenie,
h) Zarządzanie nieruchomościami,
i) Portal klienta,
j) Budżetowanie,
k) Analityka biznesowa
b) Łączna wartość wdrożonych Zintegrowanych Systemów Informatycznych wynosiła minimum 400 000,00 PLN brutto, a wartość ta nie obejmowała dostarczonych urządzeń i sprzętu,
c) Przynajmniej jeden wdrożony Zintegrowany System Informatyczny zapewniał jednoczesną pracę co najmniej 50 użytkownikom.
Wykonawca wskaże dokładne nazwy zrealizowanych usług, które pozwolą na jednoznaczną identyfikację usług, ze szczegółowym wskazaniem obszarów funkcjonalnych i liczby użytkowników, którzy mogą jednocześnie pracować, potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza jedynie wykazywanie usług wdrożenia ostatecznie zakończonych i odebranych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
5.2.2. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem co najmniej 4 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:
1) Kierownik Projektu - minimum 1 osoba - posiadający:
a) wykształcenie wyższe,
b) certyfikat w zakresie zarządzania projektami na poziomie co najmniej PRINCE2 Fundation lub równoważny, udzielony przez firmę edukacyjną uprawnioną przez instytucję certyfikującą,
c) 2-letnie, licząc w ciągu ostatnich pięciu lat do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania projektami informatycznymi, w tym udział na stanowisku kierownika projektu co najmniej w jednym zakończonym projekcie wdrożeniowym Zintegrowanego Systemu Informatycznego, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto.
2) Konsultanci wdrożeniowi – minimum 3 osoby, przy czym każda z tych osób może przypadać na nie więcej niż trzy 4 niżej wymienione obszary funkcjonalne, a wszyscy konsultanci łącznie muszą obejmować wszystkie poniższe obszary:
a) Finanse i Księgowość i Kasa,
b) Obsługa pożyczek, dotacji i faktoringu,
c) Obsługa projektów,
d) Zarządzanie relacjami z klientami,
e) Zamówienia publiczne,
f) Kadry i płace,
g) Środki Trwałe i Wyposażenie,
h) Zarządzanie nieruchomościami,
i) Portal klienta,
j) Budżetowanie,
k) Analityka biznesowa
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował konsultantami wdrożeniowymi posiadającymi:
a) wykształcenie wyższe,
b) minimum 1-roczne, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w realizacji projektów wdroże-niowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Wymagane jest, by każdy konsultant wdrożeniowy wykazał się do-świadczeniem w realizacji co najmniej jednego projektu wdro-żenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego, w których pełnił rolę konsultanta wdrożeniowego w obszarze funkcjonal-nym, do którego został przypisany w niniejszym postępowaniu, na kwotę minimum 50 000,00 PLN brutto,
3) Programista – minimum 1 osoba –posiadający:
a) wykształcenie wyższe,
b) minimum 2 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w tworzeniu i rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego, zapewniającym możliwość modyfikacji wdrożonego Systemu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż kwota określona w rozdz. 5.2. pkt. 2) a SIWZ.
Wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane,– sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnych z wymogami określonymi w rozdz. 5.2 pkt. 3) SIWZ – sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ; oświadczenia o udostępnianiu zasobów stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy – zał. nr 3 do SIWZ, Formularz cenowy – zał. nr 4 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 5 do SIWZ,Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 6 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 7 do SIWZ, Wykaz zrealizowanych projektów – zał. Nr 8 do SIWZ, Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania Przedmiotu zamówienia – zał. Nr 9 do SIWZ, Oświadczenia o udostępnianiu zasobów – zał. Nr 10 do SIWZ. Pełnomocnictwo jeśli dotyczy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN
(dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień Umowy w przypadku: 1) wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT - zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust.1 Umowy: stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT, 2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa, 3) opóźnień w realizacji Umowy - w zakresie zmian w Projekcie, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy, a nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) zmian w wykazie osób, które biorą udział w wykonywaniu Umowy - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, 5) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, 6) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych - w zakresie dostosowania niniejszej Umowy do zmian nią spowodowanych.
|
IV 4 4 data |
2018-07-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|