GuidZP400 |
77bf93e1-8bf8-4148-9d24-ee8a85c1ad33
|
Biuletyn |
566845-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Lubelski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
|
Regon |
1544738200079
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20124
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 310 511
|
Zamawiajacy fax |
815 310 528
|
Zamawiajacy email |
jolanta.pietrasinska@nfz-lublin.pl
|
Adres strony url |
www.nfz-lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Ubezpieczenia Zdrowotnego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.nfz-lublin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nfz-lublin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście do siedziby Lubelskiego OW NFZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szkolna 16, 20-124 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup urządzeń komputerowych
|
Numer referencyjny |
OL.WAG.261.1.4.JP.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zakup komputerów stacjonarnych - 20 sztuk. 2. Zakup komputerów przenośnych Typ I - 6 sztuk. 3. Zakup komputerów przenośnych Typ II - 12 sztuk.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie (2) dostawy urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku udokumentowanego zaprzestania produkcji zaoferowanego sprzętu komputerowego lub elementu urządzenia (części składowej) dopuszcza się dostarczenie modelu urządzenia o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w Ofercie Wykonawcy, po wyrażeniu przez Zamawiającego zgody na piśmie. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku poinformować Zamawiającego o tym fakcie, pisemnie, w terminie nie krótszym niż 4 dni robocze przed przewidywaną datą dostawy oraz przedstawić specyfikację techniczną zamiennego sprzętu komputerowego, o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany pierwotnie. Zmiana ta nie wiąże się ze zmianą wynagrodzenia wynikającego z umowy ani ze zmianą terminu wykonania zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-06-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|