Propagowanie rybackiego dziedzictwa kulturowego poprzez remont i doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury „Jutrzenka” w Zwierzynie

Publication date 2018-06-01
End date 2018-06-18 00:00:00
Instytucja Gminny Ośrodek Kultury w Zwierzynie
Miejscowość Zwierzyn
Województwo lubuskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566718-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Propagowanie rybackiego dziedzictwa kulturowego poprzez remont pomieszczeń i doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury „Jutrzenka” w Zwierzynie.
Zadanie podzielone jest na dwie części:
1. Wykonacie remontu wewnątrz budynku Gminnego Ośrodka Kultury
2. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia
W ramach części 1: należy wykonać: prace remontowe ogólnobudowlane budowlane, sanitarne oraz elektryczne zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji zgłoszenia robót (załącznik nr 8) oraz przedmiarem robót (załącznik nr 6A).
W ramach części 2: należy zakupić, dostarczyć na miejsce oraz zamontować wyposażenie wymienione w przedmiarze robót (załącznik 6B). Zamówienie musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz wizualizacją stanowiącym załącznik nr 9. Elementy wyposażenia kuchni muszą posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania w obiektach żywienia zbiorowego.
Więcej opisu przedmiotu zamówienia występuje w załącznikach do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2bbb8ac7-a4b3-4dfb-9a48-3b22754d1413
Biuletyn 566718-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gminny Ośrodek Kultury w Zwierzynie
Regon 21000243300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Zwierzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 66542
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 95 761 71 20
Zamawiajacy fax 95 761 80 05
Zamawiajacy email gok.zwierzyn@wp.pl
Adres strony url www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugzwierzyn
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany: 56,34% z udziałem środków Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze na lata 2014 – 2020 i Budżetu Państwa oraz Budżet Gminnego Ośrodka Kultury „Jutrzenka” w Zwierzynie.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugzwierzyn
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugzwierzyn
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w siwz
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Ośrodek Kultury „Jutrzenka”, ul. Wojska Polskiego 6, 66-542 Zwierzyn
Nazwa nadana zamowieniu Propagowanie rybackiego dziedzictwa kulturowego poprzez remont i doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury „Jutrzenka” w Zwierzynie
Numer referencyjny GOK.271.01.2018
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Propagowanie rybackiego dziedzictwa kulturowego poprzez remont pomieszczeń i doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury „Jutrzenka” w Zwierzynie. Zadanie podzielone jest na dwie części: 1. Wykonacie remontu wewnątrz budynku Gminnego Ośrodka Kultury 2. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia W ramach części 1: należy wykonać: prace remontowe ogólnobudowlane budowlane, sanitarne oraz elektryczne zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji zgłoszenia robót (załącznik nr 8) oraz przedmiarem robót (załącznik nr 6A). W ramach części 2: należy zakupić, dostarczyć na miejsce oraz zamontować wyposażenie wymienione w przedmiarze robót (załącznik 6B). Zamówienie musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz wizualizacją stanowiącym załącznik nr 9. Elementy wyposażenia kuchni muszą posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania w obiektach żywienia zbiorowego. Więcej opisu przedmiotu zamówienia występuje w załącznikach do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy części 1: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: - jednej roboty polegającej na remoncie budynku użyteczności publicznej. Dotyczy części 2: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: - jednej roboty polegającej dostawie urządzeń określonych w niniejszym postępowaniu
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach, następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Część pierwsza: - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Część druga: - wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Formularz ofertowy, Inne dokumenty wskazane w SIWZ jeżeli dotyczy
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Formy wniesienia wadium opisane w SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian niniejszej Umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć zmiany nieodnoszące się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu zawarcie niniejszej Umowy nie miałyby wpływu na udział większej liczby podmiotów zainteresowanych tą procedurą. Taki charakter mają na przykład: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami, zmiana osób pełniących funkcje kierownicze w ramach realizacji zamówienia. 2. Określając warunki dokonania zmiany niniejszej Umowy, Strony sporządzają Protokół negocjacji, biorąc pod uwagę w szczególności: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, d) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, e) czas wykonania zmiany, f) wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy. 3. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. 3.1 Zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku: a) wystąpienia opóźnień w wykonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji lub podmioty trzecie, niezależnych od Stron Umowy, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; b) wystąpienia okoliczności związanych z realizacją przedmiotu Umowy, niezależnych od stron Umowy, których doświadczony Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty; c) konieczności wprowadzenia modyfikacji przyjętych rozwiązań technicznych obejmujących przedmiot Umowy; d) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia w sytuacjach, o których mowa poniżej w pkt. 3.2. 3.2 Zmiana zakresu rzeczowego zamówienia jest możliwa w przypadku: a) zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy; b) w innych przypadkach podanych w Umowie. 3.3 Zmiana wysokości wynagrodzenia, jest możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 4. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do zmiany terminu zakończenia Umowy, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 5. Złożenie wniosku, o którym mowa powyżej nie zwalnia Wykonawcy od bieżącego wykonywania Umowy.
IV 4 4 data 2018-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonacie remontu wewnątrz budynku Gminnego Ośrodka Kultury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Należy wykonać: prace remontowe ogólnobudowlane budowlane, sanitarne oraz elektryczne zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji zgłoszenia robót (załącznik nr 8) oraz przedmiarem robót (załącznik nr 6A). Załączniki te stanowią opis przedmiotu zamówienia i są dostępne w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Należy zakupić, dostarczyć na miejsce oraz zamontować wyposażenie wymienione w przedmiarze robót (załącznik 6B). Zamówienie musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz wizualizacją stanowiącym załącznik nr 9. Elementy wyposażenia kuchni muszą posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania w obiektach żywienia zbiorowego. W/w załączniki stanowią opis przedmiotu zamówienia i są dostępne w SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)