Dostawa materiałów medycznych podstawowych jednorazowego użytku (DFP.271.102.2018.LS)

Publication date 2018-06-06
End date 2018-06-14 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568562-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331414200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych podstawowych jednorazowego użytku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2a186cbb-2a05-4a57-8b72-dd3917d85002
Biuletyn 568562-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Regon 28868500000
Zamawiajacy adres ulica Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 424 71 21,012 424 70 46
Zamawiajacy fax 012 424 71 22, 012 424 71 20
Zamawiajacy email info@su.krakow.pl
Adres strony url www.su.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, pok. 20A, 31-501 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów medycznych podstawowych jednorazowego użytku (DFP.271.102.2018.LS)
Numer referencyjny DFP.271.102.2018.LS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych podstawowych jednorazowego użytku.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 317491,56
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: umowa zostanie zawarta do czasu wyczerpania zamawianego asortymentu, jednak nie dłużej niż: - na okres 6 miesięcy (dotyczy części 1-11); - na okres 3 miesięcy (dotyczy części 12-13).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego: 1. Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. .2. Próbki oferowanych wyrobów w następujących częściach i ilościach: Część 1 - 1 sztuka; Część 2 poz.1 - 1 sztuka; Część 2 poz. 2 - 1 sztuka; Część 7 - 1 sztuka; Część 12 poz. 1 - 1 komplet; Część 12 poz. 2 - 1 komplet; Część 13 - 1 opakowanie handlowe.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Oświadczenie w zakresie podanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: 4.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 4.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Czy wadium 1
Wadium Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część 1 - 500,00 zł; Część 2 - 400,00 zł; Część 3 - 100,00 zł; Część 4 - 200,00 zł; Część 5 - 100,00 zł; Część 6 - 100,00 zł; Część 7 - 200,00 zł; Część 8 - 400,00 zł; Część 9 - 200,00 zł; Część 10 - 100,00 zł; Część 11 - 500,00 zł; Część 12 - 500,00 zł; Część 13 - 4800,00 zł.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona http://www.soldea.pl
Elementy aukcji elektronicznej W toku aukcji elektronicznej stosowane będzie jedynie kryterium ceny.
Informaje udostepnione wykonawcom Informacja o ofercie wykonawcy, jej punktacji i klasyfikacji w rankingu ofert oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty, informacja o terminie otwarcia i zamknięcia aukcji. Przez cały czas trwania aukcji do jej zamknięcia.
Informaje przebiegu aukcji Aukcja rozpocznie się w wyznaczonym w zaproszeniu terminie. Zaproszenie będzie zawierać także planowany termin zakończenia aukcji. Jeżeli w wyznaczonym w zaproszeniu czasie pojawi się oferta dowolnego wykonawcy to nastąpi dogrywka opisana niżej w sposobie zakończenia aukcji elektronicznej. Oferty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpisanie oferty nie jest jednoznaczne z jej przyjęciem. Każda złożona (wysłana) oferta przed przyjęciem będzie automatycznie weryfikowana w zakresie ważności podpisu elektronicznego.
Warunki do licytacji Wykonawca po zalogowaniu do systemu będzie miał możliwość składania kolejnych ofert od momentu otwarcia aukcji. Warunkiem przyjęcia oferty przez system będzie to by była ona korzystniejsza od poprzedniej oferty wykonawcy. Kolejne oferty muszą być obniżane co najmniej o wartość postąpienia. Drugim warunkiem przyjęcia oferty jest jej złożenie w trakcie trwania aukcji. Minimalne wysokości postąpień zostaną ustalone w oparciu o najniższą cenę spośród złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu w zakresie każdej aukcji z osobna według poniższego schematu: Przedział, w którym mieści się najniższa cena spośród złożonych ofert - Wartość postąpienia: do 100,00 zł - 1,00 zł; od 100,01 zł do 500,00 zł - 10,00 zł; od 500,01 zł do 1.000,00 zł - 50,00 zł; od 1.000,01 zł do 5.000,00 zł - 100,00 zł; od 5.000,01 zł do 10.000,00 zł - 200,00 zł; od 10.000,01 zł do 20.000,00 zł - 500,00 zł; od 20.000,01 zł do 50.000,00 zł - 1.000,00 zł; od 50.000,01 zł do 100.000,00 zł - 2.000,00 zł; od 100.000,01 zł do 500.000,00 zł - 3.000,00 zł; od 500.000,01 zł do 1.000.000,00 zł - 5.000,00 zł; od 1.000.000,01 zł do 5.000.000,00 zł - 7.000,00 zł; od 5.000.000,01 zł do 10.000.000,00 zł - 10.000,00 zł; od 10.000.000,01 zł - 20.000,00 zł. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji. Ocenie będzie podlegać cena brutto, podobnie jak w fazie poprzedzającej przeprowadzenie aukcji. Punktacja będzie dokonana z dokładnością do 8 miejsc po przecinku.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego a) system operacyjny Windows 7/8/10; b przeglądarka internetowa IE / FireFox, Edge, Chrome. Zalecamy aktualizowanie na bieżąco wersji przeglądarek; c) przeglądarka musi obsługiwać protokół szyfrowania TLS 1.0 (najnowsze wersje przeglądarek); d) zainstalowane bezpłatne oprogramowanie Java (Oracle, wersja 32-bitowa); e) włączona obsługa kodu JavaScript. Stabilne połączenie z internetem; f) wyłączona obsługa przez serwer proxy; g) kwalifikowany podpis elektroniczny; h) zastosowanie się do aktualnych zaleceń na stronie operatora aukcji (www.soldea.pl).
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja a) wykonawcy dopuszczeni do aukcji otrzymają od Zamawiającego poufne identyfikatory, komplety login-hasło, umożliwiające im zalogowanie do systemu aukcyjnego EPP (www.soldea.pl). b) przed przystąpieniem do aukcji Wykonawcy przeprowadzają proces rejestracji zgodnie z instrukcją operatora platformy. c) dokonanie procesu rejestracji jest warunkiem koniecznym udziału w aukcji. d) wykonawca ma możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora. W toku rejestracji Wykonawca testuje posiadany podpis elektroniczny. e) zaproszenia do udziału w aukcji elektronicznej, zawierające, między innymi, poufne identyfikatory, zostaną przekazane wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail wykonawcy, wskazany w formularzu oferty, a jeżeli wykonawca nie posiada możliwości odbioru e-mail, zaproszenie i identyfikatory zostaną przesłane na nr faksu wskazany w formularzu oferty.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 15 minut
Warunki zamkniecia aukcji Jeżeli w okresie 5 min. przed planowanym terminem zamknięcia aukcji nie zostanie złożona jakakolwiek nowa oferta to aukcja zakończy się w planowanym terminie. Jeżeli natomiast w okresie 5 minut przed planowanym terminem zamknięcia aukcji zostanie złożona nowa oferta dowolnego wykonawcy to aukcja będzie trwała dalej i zakończy się dopiero, gdy w ustalonym czasie 5 minut nie pojawi się żadna nowa oferta któregokolwiek wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Reguluje załącznik nr 3 do specyfikacji (wzór umowy).
IV 4 4 data 2018-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18055,56
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Podkład nieprzemakalny wysokochłonny - 30 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14380,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Jałowa serweta nieprzemakalna i absorpcyjna - 8 000 szt. 2. Jałowa serweta nieprzemakalna na stolik instrumentariuszki - 1 400 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3250,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Kompresy włókninowe - 2 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6048,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Podkład celulozowy - 8 400 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4110,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Opaska elastyczna - 3 600 szt. 2. Opaska kohezyjna - 600 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5800,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Opatrunek wzmacniający do zabezpieczenia wkłuć - 17 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6100,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Osłona na mikroskop - 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Pokrowiec na aparaturę - 3 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9900,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Koszula operacyjna - 6 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5940,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Opaska wiskozowa - 6 000 szt. 2. Opaska wiskozowa - 20 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19418,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis 1. Ostrza wymienne do skalpeli - 700 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20090,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw zabiegowy do rozpoczęcia dializy: NA CEWNIKU - 4 000 kpl. 2. Zestaw zabiegowy do rozpoczęcia dializy NA PRZETOCE - 5 000 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 190000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis 1.Rękawice niesterylne - 1 000 000 para
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)