Sukcesywne dostawy obłożeń i bielizny jednorazowej

Publication date 2018-06-06
End date 2018-06-15 00:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568913-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 395180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy obłożen i bielizny jednorazowej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b0d6098b-520e-42b9-b49e-e46a71c2da28
Biuletyn 568913-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 092354746
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-826
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48523709124
Zamawiajacy fax +48523709125
Zamawiajacy email zam.pub@szpital.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.szpital.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. Emila Warmińskiego SPZOZ Szpitalna 19 85-826 Bydgoszcz Polska
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy obłożeń i bielizny jednorazowej
Numer referencyjny DZP-270-37-2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy obłożen i bielizny jednorazowej
Cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Grupy 1 - 5 Karty katalogowe , ulotki producenta , karty techniczne oraz inne podobne materiały potwierdzające zgodność przedmiotu zamóweienia z SIWZ . Próbki dla Grupy nr 4
Inne dokumenty niewymienione Wzór oferty na dostawy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) określonym w § 3 ust. 2 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy, 2) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, 3) nie wykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 10 ust. 1 - w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy - dotyczy wartości poszczególnych pakietów (grup), 4) zmiany przepisów prawa, jeżeli skutkuje ona koniecznością zmiany postanowień niniejszej umowy, 5) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych, 6) zmiany producenta i nazwy handlowej przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie oraz pod warunkiem zachowania tego samego przeznaczenia, parametrów technicznych i funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, 7) zmiany numeru katalogowego produktu w przypadku jego zmiany przez producenta lub w przypadku dokonania zmiany określonej w pkt.6 powyżej, 8) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy, 9) zmiany siedziby Zamawiającego, 2. W każdym z przypadków określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 3. W przypadku ograniczenia dostępności produktu, które zostanie zgłoszone pisemnie przez Wykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczenie produktu zamiennego, po cenie nie wyższej niż w umowie, pod warunkiem zachowania tego samego przeznaczenia, parametrów technicznych i funkcjonalnych przedmiotu zamówienia W sytuacji tej Zamawiający przekazuje Wykonawcy pisemną zgodę na dostarczenie produktu zamiennego i tym samym nie wymaga się zawarcia aneksu do umowy. 4. Strony ustalają, że w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania produktu i/lub wielkości opakowania Wykonawca zwraca się do Zamawiającego na piśmie o wyrażenie zgody na niniejszą zmianę. Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczenie produktu, po cenie nie wyższej niż w umowie. Zmiana ta nie może prowadzić do podwyższenia ceny za jedną jednostkę miary. 5. Strony ustalają, że w przypadku obniżenia ceny jednostkowej towaru w związku z aktualnymi rabatami lub promocjami, obniżenie następuje automatycznie bez konieczności zmiany umowy, na podstawie oświadczenia Wykonawcy, zawierającego informacje takie jak: nazwę produktu, jego opis (postać, dawkę, opakowanie), cenę jednostkową (netto, brutto), okres obowiązywania lub ilość towaru, jakiej dotyczy rabat/promocja. Niniejsze oświadczenie zostanie dostarczone Zamawiającemu każdorazowo wraz z dostawą towaru objętego rabatem/promocją.
IV 4 4 data 2018-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 data 2018-07-14T00:00:00+02:00

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały foliowe niesterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1 Rękawice foliowe typu kosmetycznego a 100 szt. op. 50 2 Fartuch foliowy biały typu kuchennego, wiązany z tyłu, op. 100 szt op. 50 3 Ochraniacze foliowe na obuwie. Antypoślizgowe. Ściągacz gumkowy op. 100szt. op. 30
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Czepki, koszule przedoperacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1 Czepek pielęgniarski – okrągły, wykonany z przewiewnej i chłonnej włókniny, wytrzymały na rozerwanie, ściągany dookoła gumką, średnica 50-60cm, pakowany w kartonik w formie podajnika. op. 100 szt op. 150 2 Czepek chirurgiczny – krój furażerka, wiązany z tyłu na troki, wykonany z chłonnej włókniny, głębokość w części czołowej minimum 20 cm, pakowany w kartonik w formie podajnka. op. 100 szt op. 80 3 Czepek chirurgiczny – krój furażerka, w części tylnej ściągacz, część przednia wydłużona z możliwością wywinięcia o głębokości minimum 15 cm, pakowany w kartonik w formie podajnika. op. 100 szt op. 40 4 Koszula przedoperacyjna dla pacjentów, wykonana z włókniny. Gramatura minimum 35 /m2. Z rozcięciem z przodu o długości maksymalnej 40 cm.. Wiązana na troki. Z krótkimi rękawami. W kolorze niebieskim lub zielonym. Rozmiary L - XXXL szt. 7500
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pokrowiec do lampy Philips BliTX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1 "Pokrowiec do lampy do fototerapii, jednorazowy. Do lampy Philips BiliTX " szt. 150
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Obłożenia do operacji laparoskopowych jednorazowego użytku, sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1 "1) Serweta o wymiarach 210 x 350 cm (+/-20 cm). W części centralnej serwety znajduje się otwór o wymiarach 30 x 30 cm (+/-2 cm). Otoczony taśmą samoprzylepną - 1 szt 2) Serweta na stolik Mayo w kształcie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, złożona teleskopowo - 1 szt 3) Taśma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm - 1 szt 4) Ręczniki celulozowe o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm ) - 2 szt 5) Dwukomorowa kieszeń wykonana z półprzezroczystej, mocnej folii o wymiarach 2 x 15 cm szerokość, 45 cm głębokość, z taśmą samoprzylepną na krótszym boku lub dwukomorowa kieszeń na narzędzia wbudowana w serwetę - 1 szt 6) Całość owinięta w serwetę o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowiącą jednocześnie obłożenie stolika zabiegowego - 1 szt Uwaga:Serwety wykonane z materiału minimum dwuwarstwowego, ze wzmocnieniami w obszarze krytycznym, spełniające co najmniej minimalne parametry normy PN-EN 13795 dla wymagań wysokich" zestaw. 406 Wymagania dla grupy 4 Asortyment spełnia co najmniej minimalne parametry normy PN-EN 13795 dla wymagań wysokich. Powierzchnie samoprzylepne zaopatrzone są w klej repozycjonowalny, dający możliwość przeklejania bez utraty właściwości lepnych i bez ryzyka uszkodzenia obłożenia. Każdy zestaw zaopatrzony w min. 2 samoprzylepne etykiety zawierające następujące dane: seria, data ważności i numer artykułu, z możliwością powtórnego wklejenia do protokołu operacyjnego. Dla oceny jakościowej - wymagane jest przedłożenie jednostkowego opakowania produktu.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Fartuchy chirurgiczne jałowe, jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1 "Fartuch chirurgiczny operacyjny jałowy, rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny, tylne części fartucha zachodzące na siebie, szwy ultradźwiękowe, z tyłu u góry zapinany na rzep, troki łączone kartonikiem umożliwiającym ich zawiązanie z zachowaniem sterylności na całej powierzchni fartucha.Rozmiar L i XL w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Zgodne z normą PN-EN 13795 dla wymagań standardowych " szt. 12700
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)