| GuidZP400 |
fcbc2cff-2066-44a5-9990-9096ba8db6da
|
| Biuletyn |
568598-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
000306466
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Karmelicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wadowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
34-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48338232230
|
| Zamawiajacy fax |
+48338232230
|
| Zamawiajacy email |
zp@zzozwadowice.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.zzozwadowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zzozwadowice.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZZOZ w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach
|
| Numer referencyjny |
ZP/PRZET/23/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach
|
| Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2 W
przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument
wymieniony w ww. pkt 1; 3W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego
informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest
przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1 Oświadczenie o spełnieniu wymagań obowiązujących przepisów prawnych – wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
2 Oświadczenie Wykonawcy o wdrażaniu przez niego systemu HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point System) albo oświadczenie, certyfikat HACCP lub inny dokument poświadczający – gdy Wykonawca posiada system HACCP już wdrożony lub oświadczenie o braku obowiązku posiadania wyżej wymienionego dokumentu.
3 Aktualne zaświadczenie lekarsko-weterynaryjne- jeśli dotyczy
4. Decyzję lub zaświadczenie Powiatowego Lekarza Weterynarii na używanie środka transportu do przewozu mięsa i wędlin – dotyczy Pakietu nr 1 i 2.
5. Decyzję lub zaświadczenie Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do prowadzenia produkcji świeżego mięsa i produktów mięsnych, a także nadaniu numeru identyfikacyjnego oraz zakwalifikowaniu zakładu – dotyczy Pakietu nr 1 i 2.
6. Zaświadczenie o nadzorze weterynaryjnym – dotyczy Pakietu nr 1 i 2
7. Zaświadczenie o badaniach wołowiny na BSE (mięso wołowe powyżej 72 miesiąca). W przypadku zaoferowania mięsa wołowego poniżej 72 miesięcy, Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie o braku konieczności przedstawienia w/w badań – dotyczy Pakietu nr 2
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1 Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie):
1.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
1.2. Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ.
1.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
1.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność
z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz
z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014r. poz 1114 oraz z 2016r. poz 352)
a Wykonawca wskazał to waz ze złożeniem oferty.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1 Dopuszcza się zmianę ceny przedmiotu umowy jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT.
2 Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej asortymentu, w przypadku gdy w trakcie obowiązywania umowy z przyczyn niezależnych od Dostawcy nastąpi zmiana wielkości opakowania dostarczanego asortymentu o max+/-20%. Cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do zmiany wielkości opakowania.
3. Zmiana numeru konta wymaga aneksu do umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-14T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawę różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawę różnych produktów spożywczych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawę różnych produktów spozywczych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-08-15T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawę różnych produktów spozywczych
|
| | |