| GuidZP400 |
0aa534a9-c054-4142-bbf9-50692c60e23a
|
| Biuletyn |
568795-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
SGGW Rolniczy Zakład Doświadczalny Wilanów-Obory
|
| Regon |
178400039
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Obory
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Konstancin Jeziorna
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05520
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 756 31 01
|
| Zamawiajacy fax |
22 756 46 94
|
| Zamawiajacy email |
ajuzko@rzdwilanow.pl
|
| Adres strony url |
www.rzdwilanow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Wyodrębniona finansowo jednostka państwowej uczelni wyższej
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rzdwilanow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie: pocztą polską, kurierem lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Obory 8, 05-520 Konstancin Jeziorna
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sypkiego tłuszczu chronionego dla bydła: Palmit 16 lub równoważny
|
| Numer referencyjny |
9/RZD/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sypkiego tłuszczu chronionego dla bydła: Palmit 16 lub równoważny w ilości 24 ton o parametrach opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
15412200-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków;
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków;
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków;
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
oraz:
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego:
1 wypełniony załącznik nr 5 wraz z kartą charakterystyki paszy potwierdzającą wymagany przez Zamawiającego skład jakościowy i ilościowy paszy.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na, której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru załącznika nr 4 oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień i warunków umowy wynikającą ze zmiany przepisów prawa, w tym, spowodowaną:
a) zmianą ceny, o których mowa w §4 umowy spowodowaną urzędową zmianą stawki podatku VAT (zmiana cen jednostkowych uwzględniających zmienioną stawkę obowiązywać będzie po wejściu zmienionej stawki w życie);
b) aktualizacją danych wykonawcy i zamawiającego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.;
c) uzasadnionymi przyczynami technicznymi lub funkcjonalnymi powodującymi konieczność zmiany sposobu wykonania umowy;
d) zmianą w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust.2 jest niezwłocznie zawiadomienie strony o zaistniałej okoliczności oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego:
a) opis i wyjaśnienie okoliczności, której zmiana dotyczy;
b) propozycję zmiany;
c) ocena przez zamawiającego proponowanych zmian;
d) podpisanie aneksu do umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-14T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|