Kompleksowa usługa w zakresie prac programistycznych oraz aktualizacja i rozbudowa wraz z wdrożeniem, nadzór i serwisowanie serwisów aplikacji Webowych Akademii Morskiej w Szczecinie

Publication date 2018-06-06
End date 2018-06-14 00:00:00
Instytucja Akademia Morska w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568759-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie prac programistycznych oraz aktualizacja i rozbudowa wraz z wdrożeniem i nadzór serwisów aplikacji Webowych Akademii Morskiej w Szczecinie.
2. Aplikacje Zamawiającego objęte w szczególności przedmiotem zamówienia:
1) Naukowa Baza Danych - dedykowany system w Symfony;
2) Zajęcia W-F - dedykowany system w Symfony;
3) Intranet panel administracyjny - dedykowany system w Symfony;
4) Intranet - komponent Joomla! w obrębie strony AM;
5) System informacji o przetargach - dedykowana aplikacja zewnętrzna w PHP;
6) System szkoleń bibliotecznych - dedykowana aplikacja zewnętrzna w PHP;
7) Repository - dedykowany system w Symfony;
8) Horizon 2020 - komponent Joomla! w obrębie strony AM;
9) Projekty - komponent Joomla! w obrębie portalu CTTM;
10) synchronizacja z systemem MS Active Directory i uwierzytelnianie (pracownicy);
11) synchronizacja z systemem MS Active Directory i uwierzytelnianie (studenci);
12) Repozytorium Zeszytów Naukowych AMS;
13) Informatyczny System Obsługi Procesu Wydawniczego ARE;
14) System e-learning - Moodle.
Lista aplikacji ma charakter orientacyjny, może być zmieniana w toku realizacji umowy wg potrzeb Zamawiającego oraz zgodnie z kierunkiem rozwoju systemów Webowych Zamawiającego.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ/ załącznik nr 1 do umowy.
3. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
4. Nomenklatura wg CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia.
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23c469e1-706a-4f10-b20d-6b9dd94501a2
Biuletyn 568759-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Morska w Szczecinie
Regon 14512900000
Zamawiajacy adres ulica Wały Chrobrego
Zamawiajacy adres numer domu 1-2
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 809 400
Zamawiajacy fax 914 809 575
Zamawiajacy email bzp@am.szczecin.pl
Adres strony url www.am.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny publiczna uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.am.szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.am.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna (papierowa)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Morska w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin, Kancelaria, pok. 73a
Nazwa nadana zamowieniu Kompleksowa usługa w zakresie prac programistycznych oraz aktualizacja i rozbudowa wraz z wdrożeniem, nadzór i serwisowanie serwisów aplikacji Webowych Akademii Morskiej w Szczecinie
Numer referencyjny BZP-AG/272-13/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie prac programistycznych oraz aktualizacja i rozbudowa wraz z wdrożeniem i nadzór serwisów aplikacji Webowych Akademii Morskiej w Szczecinie. 2. Aplikacje Zamawiającego objęte w szczególności przedmiotem zamówienia: 1) Naukowa Baza Danych - dedykowany system w Symfony; 2) Zajęcia W-F - dedykowany system w Symfony; 3) Intranet panel administracyjny - dedykowany system w Symfony; 4) Intranet - komponent Joomla! w obrębie strony AM; 5) System informacji o przetargach - dedykowana aplikacja zewnętrzna w PHP; 6) System szkoleń bibliotecznych - dedykowana aplikacja zewnętrzna w PHP; 7) Repository - dedykowany system w Symfony; 8) Horizon 2020 - komponent Joomla! w obrębie strony AM; 9) Projekty - komponent Joomla! w obrębie portalu CTTM; 10) synchronizacja z systemem MS Active Directory i uwierzytelnianie (pracownicy); 11) synchronizacja z systemem MS Active Directory i uwierzytelnianie (studenci); 12) Repozytorium Zeszytów Naukowych AMS; 13) Informatyczny System Obsługi Procesu Wydawniczego ARE; 14) System e-learning - Moodle. Lista aplikacji ma charakter orientacyjny, może być zmieniana w toku realizacji umowy wg potrzeb Zamawiającego oraz zgodnie z kierunkiem rozwoju systemów Webowych Zamawiającego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ/ załącznik nr 1 do umowy. 3. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 4. Nomenklatura wg CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia. 72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że: a) posiada wiedzę i doświadczenie. - warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu podobnych usług informatycznych do przedmiotu zamówienia, tzn. np. utrzymanie systemów informatycznych opartych o technologie webowe, świadczenie usług serwisowych takich systemów; prace programistyczne związane z modernizacja i budowa systemów informatycznych opartych o web; prace programistyczne związane z systemami elearning, wdrożenia systemów informatycznych opartych o technologie webowe o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł) brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował co najmniej 3 osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, pełniącymi funkcję: junior programista – 1 osoba, informatyk/programista – 1 osoba, senior programista i manager – 1 osoba, które będą spełniały następujące wymagania : w przypadku junior programista min. 6 miesięcy doświadczenia jako informatyk/programista, w przypadku senior programista i manager projektu 4-letnie doświadczenie jako informatyk/programista. Wskazane osoby (każda z nich) muszą posiadać wiedzę i umiejętność biegłego programowania oraz posiadać wiedzę z zakresu: • tworzenia frontendu • znajomość platformy Joomla! • budowy dedykowanych komponentów dla CMS Joomla! • tworzenia witryn web w oparciu o Joomla! >3.8. • tworzenia kodu HTML5/CSS3/JavaScript/jQuery • tworzenia kodu PHP 5.6.x / 7 • tworzenia kodu w Framework’ach Symfony 2/3, Cake PHP 3, Doctrine 2. • tworzenia/zarządzania bazami danych MySQL, MSSQL, MariaDB, PostgreSQL • znajomość oprogramowania graficznego • znajomość struktury szablonów joomla • znajomość podstaw JS • budowa Integracji z systemami zewnętrznymi (Microsoft Active Directry, Radius, OpenLDAP, LdapAuth, WebServices/REST API, XML/JSON), • budowy intergacji z systemami ministerialnymi takimi jak POLON, PBN, POLINDEX, • budowy mechanizmów do pozycjonowania publikacji w Google Schoolar, • kodowanie front-end aplikacji webowych, • programowanie backend aplikacji internetowych, • tworzenie kodu HTML5/CSS3/JavaScript/jQuery, • znajomość PHP 5.6+ / 7, OOP, design patterns, SOLID, DRY, KISS, YAGNI • wytwarzanie oprogramowania w duchu metodyk zwinnych (Scrum, Kanban) DDD, TDD, BDD • wytwarzanie i utrzymywanie oprogramowania w Framework’ach: Symfony 2/3, CakePHP 3, Doctrine 2. • praca z środowiskami baz danych MySQL, MSSQL, MariaDB, PostgreSQL • budowa środowiska graficznego dla aplikacji • zarządzania repozytorium kodu (Git) • umiejętne wykorzystywanie popularnych i sprawdzonych wtyczek Joomla! • budowa nowych komponentów/pluginów Joomla! • integracje z systemami zewnętrznymi • projektowanie nowych rozwiązań i zarządzanie procesem serwisowym • usuwanie awarii i usterek w odniesieniu do aplikacji Zamawiającego • dostarczanie i instalacje poprawek oprogramowania w przypadku wystąpienia awarii w aplikacjach Zamawiającego
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz zawierający co najmniej 2 usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu podobnych usług informatycznych do przedmiotu zamówienia, tzn. np. utrzymanie systemów informatycznych opartych o technologie webowe, świadczenie usług serwisowych takich systemów; prace programistyczne związane z modernizacja i budowa systemów informatycznych opartych o web; prace programistyczne związane z systemami elearning, wdrożenia systemów informatycznych opartych o technologie webowe o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł) brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ 2) wykaz zawierający, co najmniej 3 osoby, zdolne do wykonania zamówienia, pełniące funkcję: junior programista – 1 osoba, informatyk/programista – 1 osoba, senior programista i manager – 1 osoba, które będą spełniały następujące wymagania : w przypadku junior programista min. 6 miesięcy doświadczenia jako informatyk/programista, w przypadku senior programista i manager projektu 4-letnie doświadczenie jako informatyk/programista. Wskazane osoby (każda z nich) muszą posiadać wiedzę i umiejętność biegłego programowania oraz posiadać wiedzę z zakresu: • tworzenia frontendu • znajomość platformy Joomla! • budowy dedykowanych komponentów dla CMS Joomla! • tworzenia witryn web w oparciu o Joomla! >3.8. • tworzenia kodu HTML5/CSS3/JavaScript/jQuery • tworzenia kodu PHP 5.6.x / 7 • tworzenia kodu w Framework’ach Symfony 2/3, Cake PHP 3, Doctrine 2. • tworzenia/zarządzania bazami danych MySQL, MSSQL, MariaDB, PostgreSQL • znajomość oprogramowania graficznego • znajomość struktury szablonów joomla • znajomość podstaw JS • budowa Integracji z systemami zewnętrznymi (Microsoft Active Directry, Radius, OpenLDAP, LdapAuth, WebServices/REST API, XML/JSON), • budowy intergacji z systemami ministerialnymi takimi jak POLON, PBN, POLINDEX, • budowy mechanizmów do pozycjonowania publikacji w Google Schoolar, • kodowanie front-end aplikacji webowych, • programowanie backend aplikacji internetowych, • tworzenie kodu HTML5/CSS3/JavaScript/jQuery, • znajomość PHP 5.6+ / 7, OOP, design patterns, SOLID, DRY, KISS, YAGNI • wytwarzanie oprogramowania w duchu metodyk zwinnych (Scrum, Kanban) DDD, TDD, BDD • wytwarzanie i utrzymywanie oprogramowania w Framework’ach: Symfony 2/3, CakePHP 3, Doctrine 2. • praca z środowiskami baz danych MySQL, MSSQL, MariaDB, PostgreSQL • budowa środowiska graficznego dla aplikacji • zarządzania repozytorium kodu (Git) • umiejętne wykorzystywanie popularnych i sprawdzonych wtyczek Joomla! • budowa nowych komponentów/pluginów Joomla! • integracje z systemami zewnętrznymi • projektowanie nowych rozwiązań i zarządzanie procesem serwisowym • usuwanie awarii i usterek w odniesieniu do aplikacji Zamawiającego • dostarczanie i instalacje poprawek oprogramowania w przypadku wystąpienia awarii w aplikacjach Zamawiającego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ;
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Oferta musi zostać złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Natomiast Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczeń w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem Wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, w takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto; 4. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, w takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto proporcjonalnie do zmienianej wysokości; 5. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto proporcjonalnie do zmienianej wysokości lub do zmienianych zasad; 6. Strony dopuszczają zmianę osoby wykonującej usługi, zastrzeżeniem, że kwalifikacje nowej osoby realizującej usługę nie będą gorsze niż wymagane w SIWZ. 7. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
IV 4 4 data 2018-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/;  inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani/Pani /imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ *;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie ………………….;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.* * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

Criterion

Kryteria czas naprawy w przypadku awarii aplikacji (CzN)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria liczba dodatkowych godzin świadczenia usługi przez Wykonawcę
Znaczenie 10,00
  
Kryteria wysokośc kary umownej za każdy dzień opóźnienia przy usunięciu awarii systemów w stosunku do terminów ustalonych w umowie
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)