Świadczenie usług związanych z realizacją działań administratora systemów informatycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

Publication date 2018-06-06
End date 2018-06-15 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568482-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Określenie przedmiotu usługi:
Świadczenie usług związanych z realizacją zadań administratora systemów informatycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej.

2. Miejsce świadczenia usługi:
• Szpital w Suchej Beskidzkiej;
• Szpital w Makowie Podhalańskim;
• ZRM i Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna w Jordanowie;
• Poradnia Zdrowia Psychicznego w Miejskiej Przychodni Zdrowia w Suchej Beskidzkiej;
• ZRM Maków Podhalański;
• ZRM Zawoja;
• Poradnia Laryngologiczna w Miejskiej Przychodni Zdrowia w Makowie Podhalańskim;

3. Szczegółowy zakres zadań:

1) Osoba realizująca usługę zobowiązana jest do samodzielnego wykonywania działań związanych z polityką informatyczną i informacyjną Zamawiającego, w szczególności poprzez:
a) sprawowanie nadzoru nad bezawaryjnym działaniem systemów informatycznych ZLECENIODAWCY m.in. dziedzinowych systemów użytkowych, systemów operacyjnych itp., w tym usuwania drobnych awarii oprogramowania, wykonywania czynności administracyjnych zapewniających ciągłość działania systemów informatycznych w trybie całodobowym,
b) indywidualny nadzór nad oprogramowaniem wykorzystywanym przez zleceniodawcę w następujących obszarach funkcjonowania systemu: Rozliczenia NFZ (CGMP), Chemioterapia i Cytostatyki (CGMP oraz oprogramowanie CATO), Programy lekowe (CGMP), Rehabilitacja (CGMP), Stacja Dializ (CGMP), Zakład Opiekuńczo Leczniczy (CGMP), Oddział Zakaźny (CGMP), Medycyna szkolna (CGMP), oprogramowanie dziedzinowe wykorzystywane przez Dział Pomocy Doraźnej (CliniNet firmy CGMP i SWD PRM oraz SWD WASCO), Oprogramowanie ERP (SIMPLE S.A.), Oprogramowanie HRM (XPrimer SIMPLE sp. z o. o.), Budżetowanie oraz Moduł Kosztowy (CGMP SAK PRO)
c) monitorowania pracy sieci komputerowej,
d) okresowej kontroli stanowisk komputerowych Zleceniodawcy: tj. 1 raz w roku – pod względem sprzętu i oprogramowania;
e) zabezpieczania stanowisk komputerowych przed wirusami i złośliwym
oprogramowaniem oraz w razie wykrycia ich usuwanie
f) reagowania na problemy zgłaszane przez użytkowników,
g) udzielania instruktażu użytkownikom w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu oraz systemu komputerowego poprzez udzielanie informacji, porad, uwag, wskazania sposobu wykonywania czynności,
h) kontroli i nadzoru nad legalnością używanego przez użytkowników oprogramowania,
i) usuwania drobnych awarii oprogramowania i pomoc w kontaktach z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania,
j) przeprowadzania bieżącej konserwacji i drobnych napraw sprzętu,
k) zlecania firmom zewnętrznym, za uprzednią zgodą ZLECENIODAWCY, przeprowadzania napraw, których wykonanie leży poza granicami możliwości ZLECENIOBIORCY lub gdy istnieją przeszkody natury technicznej uniemożliwiające w całości lub części wykonanie naprawy,
l) tworzenia i modyfikowania raportów oraz druków systemowych, których złożoność i pracochłonność wykonania nie wymaga angażowania firm zewnętrznych, i nie niesie zagrożeń związanych z utratą gwarancji i wsparcia dla modyfikowanych elementów,
m) administrowanie systemami informatycznymi ZLECENIODAWCY (miedzy innymi: nadzór nad nadanymi uprawnieniami, konfiguracja funkcji aplikacji, wdrażanie nowych funkcjonalności);
n) wykonywania modernizacji posiadanego sprzętu komputerowego ZLECENIODAWCY ,
o) wykonywania archiwizacji danych wskazanych przez użytkowników
p) konsultacji i pomocy technicznej w utrzymaniu ciągłości działania systemu informatycznego;
2) pozostawanie w pogotowiu "pod telefonem" w celu usunięcia nagłych awarii systemu informatycznego;
3) podjęcie interwencji w przypadku telefonicznego zgłoszenia nagłej awarii systemu informatycznego - z czasem reakcji do 1 godziny od odebrania zgłoszenia;
4) podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych w systemach informatycznych ZLECENIODAWCY przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem – podejmowanie odpowiednich czynności w przypadku wykrycia naruszeń systemie zabezpieczeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d5c72e7b-a3b7-4628-a401-6d2d9e7087b9
Biuletyn 568482-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 000304415
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Sucha Beskidzka
Zamawiajacy kod pocztowy 34-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48338723111
Zamawiajacy fax +480338723111
Zamawiajacy email zozsuchabeskidzka@wp.pl
Adres strony url www.zozsuchabeskidzka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług związanych z realizacją działań administratora systemów informatycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
Numer referencyjny ZOZ.V.010/DZP/37/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Określenie przedmiotu usługi: Świadczenie usług związanych z realizacją zadań administratora systemów informatycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej. 2. Miejsce świadczenia usługi: • Szpital w Suchej Beskidzkiej; • Szpital w Makowie Podhalańskim; • ZRM i Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna w Jordanowie; • Poradnia Zdrowia Psychicznego w Miejskiej Przychodni Zdrowia w Suchej Beskidzkiej; • ZRM Maków Podhalański; • ZRM Zawoja; • Poradnia Laryngologiczna w Miejskiej Przychodni Zdrowia w Makowie Podhalańskim; 3. Szczegółowy zakres zadań: 1) Osoba realizująca usługę zobowiązana jest do samodzielnego wykonywania działań związanych z polityką informatyczną i informacyjną Zamawiającego, w szczególności poprzez: a) sprawowanie nadzoru nad bezawaryjnym działaniem systemów informatycznych ZLECENIODAWCY m.in. dziedzinowych systemów użytkowych, systemów operacyjnych itp., w tym usuwania drobnych awarii oprogramowania, wykonywania czynności administracyjnych zapewniających ciągłość działania systemów informatycznych w trybie całodobowym, b) indywidualny nadzór nad oprogramowaniem wykorzystywanym przez zleceniodawcę w następujących obszarach funkcjonowania systemu: Rozliczenia NFZ (CGMP), Chemioterapia i Cytostatyki (CGMP oraz oprogramowanie CATO), Programy lekowe (CGMP), Rehabilitacja (CGMP), Stacja Dializ (CGMP), Zakład Opiekuńczo Leczniczy (CGMP), Oddział Zakaźny (CGMP), Medycyna szkolna (CGMP), oprogramowanie dziedzinowe wykorzystywane przez Dział Pomocy Doraźnej (CliniNet firmy CGMP i SWD PRM oraz SWD WASCO), Oprogramowanie ERP (SIMPLE S.A.), Oprogramowanie HRM (XPrimer SIMPLE sp. z o. o.), Budżetowanie oraz Moduł Kosztowy (CGMP SAK PRO) c) monitorowania pracy sieci komputerowej, d) okresowej kontroli stanowisk komputerowych Zleceniodawcy: tj. 1 raz w roku – pod względem sprzętu i oprogramowania; e) zabezpieczania stanowisk komputerowych przed wirusami i złośliwym oprogramowaniem oraz w razie wykrycia ich usuwanie f) reagowania na problemy zgłaszane przez użytkowników, g) udzielania instruktażu użytkownikom w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu oraz systemu komputerowego poprzez udzielanie informacji, porad, uwag, wskazania sposobu wykonywania czynności, h) kontroli i nadzoru nad legalnością używanego przez użytkowników oprogramowania, i) usuwania drobnych awarii oprogramowania i pomoc w kontaktach z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania, j) przeprowadzania bieżącej konserwacji i drobnych napraw sprzętu, k) zlecania firmom zewnętrznym, za uprzednią zgodą ZLECENIODAWCY, przeprowadzania napraw, których wykonanie leży poza granicami możliwości ZLECENIOBIORCY lub gdy istnieją przeszkody natury technicznej uniemożliwiające w całości lub części wykonanie naprawy, l) tworzenia i modyfikowania raportów oraz druków systemowych, których złożoność i pracochłonność wykonania nie wymaga angażowania firm zewnętrznych, i nie niesie zagrożeń związanych z utratą gwarancji i wsparcia dla modyfikowanych elementów, m) administrowanie systemami informatycznymi ZLECENIODAWCY (miedzy innymi: nadzór nad nadanymi uprawnieniami, konfiguracja funkcji aplikacji, wdrażanie nowych funkcjonalności); n) wykonywania modernizacji posiadanego sprzętu komputerowego ZLECENIODAWCY , o) wykonywania archiwizacji danych wskazanych przez użytkowników p) konsultacji i pomocy technicznej w utrzymaniu ciągłości działania systemu informatycznego; 2) pozostawanie w pogotowiu "pod telefonem" w celu usunięcia nagłych awarii systemu informatycznego; 3) podjęcie interwencji w przypadku telefonicznego zgłoszenia nagłej awarii systemu informatycznego - z czasem reakcji do 1 godziny od odebrania zgłoszenia; 4) podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych w systemach informatycznych ZLECENIODAWCY przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem – podejmowanie odpowiednich czynności w przypadku wykrycia naruszeń systemie zabezpieczeń.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu, usług informatycznych związanych z przedmiotem zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu, usług informatycznych związanych z przedmiotem zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykonawca musi posiadać minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Administrator Systemów Informatycznych w placówce medycznej wykorzystującej w swojej działalności co najmniej systemy informatyczne klasy HIS, RIS, PACS, LIS (część medyczna), ERP (finanse księgowość, kadry, płace środki trwałe), HRM (zarządzanie zasobami ludzkimi) oraz RCP (rejestracja czasu pracy ) w placówce medycznej wykorzystujące w/w systemy informatyczne zatrudniającej nie mniej niż 500 pracowników (rozumianych jako użytkowników systemu) oraz posiadającej nie mniej niż 400 łóżek, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać: - ukończone studia wyższe o kierunku informatycznym z co najmniej tytułem inżyniera (potwierdzone kserokopią dyplomu), lub - ukończone studia wyższe o kierunku technicznym z co najmniej tytułem inżyniera uzupełnione ukończonymi studiami podyplomowymi o kierunku informatycznym (potwierdzone kserokopiami dyplomów). • Wykonawca musi posiadać doświadczenie we wdrażaniu ZSI (zintegrowanego systemu informatycznego w części medycznej i administracyjnej) w placówce medycznej zatrudniającej ogółem nie mniej niż 600 osób oraz 400 łóżek, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi wykazać się znajomością języka SQL oraz podstawową znajomością struktury bazy danych systemu CliniNET firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA), co najmniej w zakresie : model bazy danych - struktura tabel w których przechowywane są dane osobowe, dane jednostek organizacyjnych, dane dotyczące ruchu chorych, dane dotyczące badań, dane dotyczące świadczeń. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem CliniNET firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) z zakresu modułów Administracja, Oddział, Izba Przyjęć, Poradnia , Recepcja, Rehabilitacja, Diagnostyka, Blok Operacyjny, Apteka, Patomorfologia, Moduł Dializ w placówce medycznej z personelem medycznym liczącym nie mniej niż 500 pracowników (użytkowników systemu), potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze archiwum PACS firmy CGMP „NETRAAD” z podłączonymi co najmniej 6 urządzeniami do diagnostyki obrazowej, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji „ePortalu Pacjenta” firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem SIMPLE ERP firmy SIMPLE S.A. w placówce medycznej (co najmniej 30 użytkowników systemu) potwierdzonych pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji systemem klasy HRM – XPRIMER firmy SIMPLE Sp. z o. o. potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze, administracji oraz wdrożeniu w placówkach medycznych Systemu Wspomagania Dowodzenia Ratownictwa Medycznego SWD firmy WASCO potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w pracy, obsłudze, administracji oraz wdrożeniu w placówkach medycznych systemu SWD PRM (System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w administracji i zarządzaniu serwerem monitoringu wizyjnego QNAP potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca, musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji serwerami z rodziny Windows 2008 R2, 2011 potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze oraz administracji serwerami z rodziny Linux : RedHat, Centos, Debian potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu usługami na systemach z rodziny Linux, FreeBSD takich jak : DHCP , DNS, RADIUS, SAMBA, FTP potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pracy, obsłudze oraz administracji siecią LAN, Wireless LAN do której podłączono co najmniej 300 stanowisk roboczych i 10 serwerów potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze i administracji następujących aplikacji: - Portal Świadczeniodawcy - Centralne Kolejki Oczekujących - System Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego - Elektroniczna Weryfikacja Uprawnień Świadczeniodawców potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administracji aplikacją „Centralne Systemy Medyczne” potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w administracji programem firmy „DLK24” potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Znajomość aplikacji klasy BI „SpagoBI” wykorzystywanym w systemie SWD PRM (System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Znajomość specyfiki rozliczeń systemu SWD PRM (System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego) z Narodowym Funduszem Zdrowia potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Znajomość aplikacji CGM OPTYMALIZATOR w stopniu umożliwiający udzielanie pomocy i instruktarzy użytkownikom, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Znajomość funkcjonalności systemu CliniNet związanych z procesem rozliczania programów lekowych w stopniu umożliwiający udzielanie pomocy i instruktarzy użytkownikom, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Znajomość oprogramowania wykorzystywanego do przygotowywania elektronicznych wersji ofert w kontraktowaniu z NFZ, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Wykonawca, musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze oraz administracji programu do rozliczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia STER firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) w zakresach takich jak: - wsparcie przy imporcie danych z systemu HIS - import umów NFZ (pliki umów dostarczone przez NFZ) - wsparcie przy rozliczaniu z NFZ zaimportowanych danych - przedłużanie okresu ważności oraz przekodowywanie umów -mapowanie jednostek organizacyjnych CliniNet z jednostkami z umowy -aktualizacja słowników w systemie CliniNet (np. ICD9, TERYT) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Znajomość obsługi systemu zgłoszeń błędów firmy CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez pracodawcę/zleceniodawcę dla którego wykonywana była praca lub świadczone usługi • Wykonawca musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie we wsparciu informatycznym elektronicznych rozliczeń z NFZ (Narodowy Fundusz Zdrowia) w placówce medycznej zatrudniającej ogółem nie mniej niż 600 osób oraz posiadającej nie mniej niż 400 łóżek, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę medyczną dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Znajomość oprogramowania biurowego Open Office / Libre Office oraz Microsoft Office w stopniu umożliwiający udzielanie pomocy i instruktarzy użytkownikom, potwierdzone pisemnym poświadczeniem przez placówkę dla której wykonywana była praca lub świadczone usługi. • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji potwierdzone poświadczeniem Wykonawcy. Imienny certyfikat ukończenia szkolenia z wynikiem pozytywnym. Wymagane jest aby szkolenie to było przeprowadzone przez producenta systemu CliniNET firmę CGMP (COMPUGROUP MEDICAL POLSKA) w zakresie administrowania modułami: - Administracja, - Oddział, - Izba Przyjęć, - Poradnia, - Recepcja, - Rehabilitacja, - Diagnostyka, - Patomorfologia - Moduł Dializ - e-Rejestracja oraz tworzenia formularzy, danych opisowych, wydruków i raportów.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 wraz z załącznikiem nr 1a do specyfikacji. 2. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). 3. Załącznik nr 5- oświadczenie RODO ( jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie określone w rozdz. XI, pkt. 1D SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności .Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy , w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę c) przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłat nagród z zysku w czwartym kwartale według Obwieszczenia Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w stosunku do roku poprzedniego, obowiązująca od 1 stycznia każdego roku kalendarzowego trwania umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w 2019 roku o 5%oraz w 2020 roku o 5% wartości brutto wynagrodzenia określonego w § 6.
IV 4 4 data 2018-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto za 1 godz interwencji
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Doświadczenie Wykonawcy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto za 1 godz dyżuru po telefonem
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena brutto za ryczałt miesięczny
Znaczenie 50,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)