Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu

Publication date 2018-06-06
End date 2018-06-21 00:00:00
Instytucja Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard
Miejscowość Białogard
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568378-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu.
2.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.2.1 Dostawę z montażem 150 energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED z redukcją mocy i demontaż istniejącego oświetlenia, według wykazu:
- ul. Bolesława Śmiałego – 15 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 3098 lm na 14 słupach;
- ul. Gryfitów – Ks. Bogusława X – 26 opraw LED z redukcją (24 szt. – moc 27 W, 2 szt. – moc 28 W) min. 3098 lm na 21 słupach;
- ul. Jagiełły – 12 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 2900 lm na 11 słupach;
- ul. rtm. Pileckiego – 16 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 2900 lm na 16 słupach;
- ul. Szosa Polczyńska – 38 opraw LED z redukcją – moc 60 W, min. 6441 lm na 38 słupach;
- ul. Wiślana – 12 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 3098 lm na 12 słupach;
- ul. Władysława IV – 8 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 2147 lm na 8 słupach;
- ul. Zwycięstwa – 23 oprawy LED z redukcją (14 szt. – moc 60 W, min. 6700 lm, 9 szt. – moc 28 W, min. 2147 lm, w tym 6 opraw czarnych) na 23 słupach.
2.2.2 Transport i złożenie zdemontowanych opraw na odległość do 5 km na bazę w Klępinie.
2.2.3 Montaż 2 tablic informacyjnych i 2 tablic pamiątkowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

2.3 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Rozwoju Regionalnego pn.: „Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 Gospodarka niskoemisyjna Działanie 2.1 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu.

2.4 Prace towarzyszące oraz tymczasowe konieczne do uwzględnienia:
2.4.1. oznakowanie, ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu robót, uporządkowanie go po wykonaniu przedmiotu zamówienia i usunięcie ewentualnych usterek powstałych w trakcie prowadzenia robót,
2.4.2. wykonanie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu,
2.4.3. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
2.4.4. zabezpieczenie mediów (woda, energia elektryczna, itp.),
2.4.5. organizacja zaplecza budowy,
2.4.6. organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót.

2.5. Wykonawca jest zobowiązany do:
2.5.1 zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca),
2.5.2 sporządzenia przed rozpoczęciem prac planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
2.5.3 oznakowana i zabezpieczenia terenu prac,
2.5.4 zapewnienia na terenie prac oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie prac,
2.5.5 zgłaszania inżynierowi kontraktu terminu zakończenia prac zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt,
2.5.6 wykonania prac montażowych zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami,
2.5.7 utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób niepowodujący kolizji,
2.5.8 zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie
z kosztami utylizacji,
2.5.9 stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji
i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych,
2.5.10 skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru,
2.5.11 wykonania dokumentacji powykonawczej,
2.5.12 wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości prac lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych,
2.5.13 zapewnienia wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe,
2.5.14 po zakończeniu prac montażowych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy, oznakowania zgodnego ze stałą organizacją ruchu i przekazanie go Zamawiającemu,
2.5.15 niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia,
2.5.16 ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania
lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.

2.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23928268-7db4-4668-92d3-e7c78056ef4d
Biuletyn 568378-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard
Regon 330920452
Zamawiajacy adres ulica 1-go Maja
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Białogard
Zamawiajacy kod pocztowy 78-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943122310
Zamawiajacy email um.sekretariat@bialogard.info
Adres strony url http://bip.bialogard.info
Adres strony internetowej http://bip.bialogard.info/index.php?id=63706
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Rozwoju Regionalnego pn.: „Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 Gospodarka niskoemisyjna Działanie 2.1 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa sie pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Białogard - sekretariat (pokój nr 224), ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu
Numer referencyjny IZP.271.1.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu. 2.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.2.1 Dostawę z montażem 150 energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED z redukcją mocy i demontaż istniejącego oświetlenia, według wykazu: - ul. Bolesława Śmiałego – 15 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 3098 lm na 14 słupach; - ul. Gryfitów – Ks. Bogusława X – 26 opraw LED z redukcją (24 szt. – moc 27 W, 2 szt. – moc 28 W) min. 3098 lm na 21 słupach; - ul. Jagiełły – 12 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 2900 lm na 11 słupach; - ul. rtm. Pileckiego – 16 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 2900 lm na 16 słupach; - ul. Szosa Polczyńska – 38 opraw LED z redukcją – moc 60 W, min. 6441 lm na 38 słupach; - ul. Wiślana – 12 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 3098 lm na 12 słupach; - ul. Władysława IV – 8 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 2147 lm na 8 słupach; - ul. Zwycięstwa – 23 oprawy LED z redukcją (14 szt. – moc 60 W, min. 6700 lm, 9 szt. – moc 28 W, min. 2147 lm, w tym 6 opraw czarnych) na 23 słupach. 2.2.2 Transport i złożenie zdemontowanych opraw na odległość do 5 km na bazę w Klępinie. 2.2.3 Montaż 2 tablic informacyjnych i 2 tablic pamiątkowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2.3 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Rozwoju Regionalnego pn.: „Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 Gospodarka niskoemisyjna Działanie 2.1 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu. 2.4 Prace towarzyszące oraz tymczasowe konieczne do uwzględnienia: 2.4.1. oznakowanie, ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu robót, uporządkowanie go po wykonaniu przedmiotu zamówienia i usunięcie ewentualnych usterek powstałych w trakcie prowadzenia robót, 2.4.2. wykonanie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu, 2.4.3. wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2.4.4. zabezpieczenie mediów (woda, energia elektryczna, itp.), 2.4.5. organizacja zaplecza budowy, 2.4.6. organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany do: 2.5.1 zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca), 2.5.2 sporządzenia przed rozpoczęciem prac planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2.5.3 oznakowana i zabezpieczenia terenu prac, 2.5.4 zapewnienia na terenie prac oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie prac, 2.5.5 zgłaszania inżynierowi kontraktu terminu zakończenia prac zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt, 2.5.6 wykonania prac montażowych zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, 2.5.7 utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób niepowodujący kolizji, 2.5.8 zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 2.5.9 stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, 2.5.10 skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru, 2.5.11 wykonania dokumentacji powykonawczej, 2.5.12 wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości prac lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych, 2.5.13 zapewnienia wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, 2.5.14 po zakończeniu prac montażowych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy, oznakowania zgodnego ze stałą organizacją ruchu i przekazanie go Zamawiającemu, 2.5.15 niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia, 2.5.16 ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 2.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac.
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Informacje na temat katalogow Zamówienie zostanie wykonane w terminie 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000,00 PLN (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na dostawie i montażu opraw oświetlenia ledowego o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN brutto każde. 2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia: posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby w wykazie osób wskazano, która z wymienionych w pkt 4.2.3.2 SIWZ osób pełniła będzie funkcję kierownika budowy, ponadto od osób tych wymagane jest minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami danej specjalności, przy czym zasadą jest, że nakładające się na siebie okresy kierowania robotami nie sumują się. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 4.2.2, 4.2.3.1 i 4.2.3.2 SIWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 4. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), według załącznika nr 6 do SIWZ; 5. Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego wskazane w pkt 5.3.1 – 5.3.4 SIWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.1-5.3.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 7. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1, 2 i 8 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według załącznika nr 8 do SIWZ; 2. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej, wg załącznika nr 9 do SIWZ; 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 4. Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego w celu wykazania spełnienia warunków udziału postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego; 5. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, według załącznika nr 7, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 6.1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia SIWZ i podpisywania umowy, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy; 2) wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany terminu realizacji umowy w związku z : a) brakiem możliwości prowadzenia prac na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, c) wstrzymaniem dostawy i montażu przez właściwy organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, e) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych 3) zmiany osoby wykonującej zamówienie, o której mowa w § 7 ust. 2 wzoru umowy – w sytuacji kiedy wymiana ta będzie spowodowana przyczynami losowymi, niezależnymi od Wykonawcy, a leżącymi po stronie tej osoby. Osoba zastępująca osobę wskazaną w ofercie przetargowej musi spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej określony w SIWZ, 2. Zmiany umowy w zakresie dopuszczalnym przez ustawę Prawo zamówień publicznych wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas usuniecia zgłoszonej wady
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)